نسخه موبایل
www.valiasr-aj .com
بیشترین لذت من در ریختن خون است!
کد مطلب: 14946 تاریخ انتشار: 16 فروردين 1400 - 08:28 تعداد بازدید: 1829
مقالات » امامت ائمه
بیشترین لذت من در ریختن خون است!

بسم الله الرحمن الرحیم

بیشترین لذت من در ریختن خون است!

1. «حجاج بن یوسف ثقفی» یکی از سنگدل ترین افراد بشر است. کسی که در دشمنی با اهل بیت علیهم السلام چیزی کم نگذاشت. جلادی بی رحم که مردم از شنیدن نام او به وحشت می افتادند.

2. او بسیاری از مردم بی گناه و بی پناه را از دم تیغ می گذراند. تعداد کشته های او را بجز کشته های جنگ ها، صد و بیست هزار نفر نوشته اند. هنگامی که او هلاک شد، در زندانش، پنجاه هزار مرد و سی هزار زن بودند که شانزده هزار نفرشان برهنه و عریان بودند! قاعده آن ملعون این بود که زن و مرد و اطفال را با هم زندانی می کرد و زندانش سقف نداشت:

ترمذی، محمد بن عيسى أبو عيسى، الجامع الصحيح سنن الترمذي، ج4، ص 499، دار إحياء التراث العربي، بيروت، تحقيق: أحمد محمد شاكر، 5 جلد

ابن كثير دمشقی، إسماعيل بن عمر، البداية والنهاية، ج9 ص 136، مكتبة المعارف، بيروت، 14 جلد

مامقانى، عبدالله، تنقيح المقال في علم الرجال(ط الحديثة)، ج‏18 ؛ ص41، 36جلد، موسسة آل البيت (عليهم السلام) لإحياء التراث - ايران - قم، چاپ: 1، 1431 ه.ق.

علامه امينى، الغدير فى الكتاب و السنة و الادب ج‏10 ؛ ص76، قم، چاپ: اول، 1416ق.

3. حجاج بسیاری از دوستان و شیعیان امیرالمومنین علیه السلام را شهید کرد. از جمله کمیل بن زیاد، قنبر خادم امام علی علیه السلام.

كاظمى، عبدالنبى، تكملة الرجال، ج‏2 ؛ ص297، 3جلد، أنوار الهدى - ايران - قم، چاپ: 1، 1425 ه.ق.

استرآبادى، محمد بن على، منهج المقال في تحقيق أحوال الرجال، ج‏5 ؛ ص385 7جلد، موسسة آل البيت (عليهم السلام) لإحياء التراث - ايران - قم، چاپ: 1، 1422 ه.ق.

آن خبیث بسیار به عبدالرحمن بن ابی لیلی انصاری تازیانه زد تا به امیرالمومنین علیه السلام دشنام بدهد ولی او همچنان مناقب حضرت را می گفت، تا این که حجاج دستور داد او را شهید سازند.

كشى، محمد بن عمر، اختيار معرفة الرجال، ج‏1 ؛ ص318، 2جلد، موسسة آل البيت (عليهم السلام) لإحياء التراث - ايران - قم، چاپ: 1، 1404 ه.ق.

او همچنین دست و پای یک از حواریون امام زین العابدین علیه السلام به نام یحیی بن ام طویل را برید تا شهید شد.

كشى، محمد بن عمر، اختيار معرفة الرجال، ج‏1 ؛ ص339، 2جلد، موسسة آل البيت (عليهم السلام) لإحياء التراث - ايران - قم، چاپ: 1، 1404 ه.ق.

حجاج می گفت: «بیشترین لذت من در ریختن خون است». سعید بن جبیر نیز به دست این سفاک به شهادت رسیده است.

كشى، محمد بن عمر، اختيار معرفة الرجال، ج‏1 ؛ ص335، 2جلد، موسسة آل البيت (عليهم السلام) لإحياء التراث - ايران - قم، چاپ: 1، 1404 ه.ق.

4. حجاج به مرض «آکله»[ بيمارى خوره كه در عضو بدن پديد مى‏آيد و بتدريج عضو را خورده و نابود مى‏كند.] مبتلا شد. کرم ها تمام بدنش را فراگرفته بود! معلوم شد که به زودی به درک واصل خواهد شد. قبر او را در شهر واسط مخفی کردند و آب روی آن انداختند ولی در زمان سفاح قبر را پیدا کردند و آنچه را مانده بود سوزاندند و بر باد دادند.

ابن خلكان، أبو العباس شمس الدين أحمد بن محمد، وفيات الأعيان وأنباء أبناء الزمان، ج2، ص 53، محقق : إحسان عباس، ناشر : دار صادر، بيروت، 7 جلد

5. تاریخ شیعه پر از این زخم هاست. حکومت آل سعود ادامه همان حکومت حجاج هاست. تمام لذت شان در گردن زدن شیعیان و اهل سنت، بمباران کودکان یمن، انفجار مساجد در پاکستان و افغانستان مظلوم است. این جنایت ها از هجوم وحشیانه به خانه صدیقه طاهره سلام الله علیها آغاز شد و تا امروز با عملیات تروریستی در حرم امام رضا علیه السلام با ریختن خون سربازان و مدافعان حریم اعتقادی اهل بیت علیهم السلام ادامه دارد.

6. برخی تنها ریشه این جنایات را به آمریکا و صهیونیزم جهانی نسبت می دهند که البته صحیح و دقیق است. ولی باید دانست که صهیونیست ها با مهندسی و پرورش برخی جریان های فکری میان مسلمانان، گروهی را روی کار آورده اند که نماینده همان اسلام اموی _ در زمان ما همان اسلام آمریکایی _ هستند و شیوه حجاجی را در پیش گرفته اند.

7. یکی از بارزترین ویژگی های اسلام اموی، خشونت بی حد و حصر است. آنها با استخدام برخی صحابه همانند انس بن مالک، مغیرة بن شعبه و ... با هدف دروغ بستن به رسول الله صلی الله علیه و آله، اهداف شیطانی خود را پیش می بردند. انس بن مالک از مهم ترین این عالمان درباری بود. این سند تاریخی را در صحیح بخاری بنگرید:

«5361 - حدثنا مسلم بن إبراهيم حدثنا سلام بن مسكين حدثنا ثابت عن أنس: أن ناسا كان بهم سقم قالوا : يا رسول الله آونا وأطعمنا فلما صحوا قالوا إن المدينة وخمة فأنزلهم الحرة في ذود له فقال (اشربوا ألبانها). فلما صحوا قتلوا راعي النبي صلى الله عليه و سلم واستاقوا ذوده فبعث في آثارهم فقطع أيديهم وأرجلهم وسمر أعينهم فرأيت الرجل منهم يكدم الأرض بلسانه حتى يموت. قال سلام فبلغني أن الحجاج قال لأنس حدثني بأشد عقوبة عاقبه النبي صلى الله عليه و سلم فحدثه بهذا فبلغ الحسن فقال وددت أنه لم يحدثه بهذا»

ثابت از انس بن مالک روایت می کند: گروهی از مردم مبتلا به بیماری بودند [پس از آنکه خدمت رسول خدا صلی الله علیه و آله رسیدند] گفتند: ای پیامبر خدا صلی الله علیه و آله به ما پناه و غذا بده! پس هنگامی که بهبودی به دست آوردند، گفتند: محیط و آب و هوای مدینه با ما سازگاری ندارد. رسول خدا با چندین شتر و یک چوپان آنها را به محله حرة [شهری در اطراف مدینه] فرستاد. و فرمود: از شیر شتر استفاده کنید [تا کسالت شما برطرف شود] وقتی که کسالت­شان برطرف گردید، چوپان پیامبر را به کشتند و شترهایش را مصادره کردند!

رسول خدا صلی الله علیه و آله به دنبال آنها فرستاد و دست ها و پاهای آنها را قطع کرد و با میخ داغ چشم های آنها را کور کرد! پس یکی از آنها را دیدم که از شدت درد زمین را گاز می گرفت تا آنکه جان سپرد!

سلام بن مسکین گفت: به من خبر رسیده است که روزی حجاج از انس پرسید: «حدثني بأشد عقوبة عاقبه النبي صلی الله علیه و آله: شدید ترین مجازاتی که پیامبر صلی الله علیه و آله انجام داد را برایم روایت کن!» انس این روایت را برای او نقل کرد. این خبر به حسن بصری رسید او گفت: ای کاش انس این روایت را برای حجاج نمی گفت!

بخاري جعفي، محمد بن إسماعيل أبو عبدالله، الجامع الصحيح المختصر، ج 5، ص 2153، دار ابن كثير، اليمامة، بيروت، چاپ سوم، 1407 1987، تحقيق: د. مصطفى ديب البغا شش جلدی، به همراه یادداشت های دکتر مصطفى ديب البغا

به تصویر سند در زیر مراجعه کنید.

8. این روایت با آیات متعدد قرآن و سیره قطعی رسول خدا صلی الله علیه و آله در تضاد است. چون پیامبر خدا صلی الله علیه و آله «رحمة للعالمین» است. همچنین در هیچ آیه ای از قرآن برای برخورد با محاربین دستور به کور کردن با میخ داغ داده نشده و دستور قتل در آیات، بر اساس تناسب با قتل و کشتار محاربین است.

9. امام باقر علیه السلام در تبیین دروغ گویی انس بن مالک می گوید:

« وَ بِهَذَا الْإِسْنَادِ عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ علیه السلام‏ إِنَّ أَوَّلَ من [مَا] اسْتَحَلَّ الْأُمَرَاءُ الْعَذَابَ لِكَذِبَةٌ كَذَبَهَا أَنَسُ‏ بْنُ مَالِكٍ عَلَى رَسُولِ اللَّهِ ص- [أَنَّهُ‏] سَمَرَ يَدَ رَجُلٍ إِلَى الْحَائِطِ وَ مِنْ ثَمَّ اسْتَحَلَّ الْأُمَرَاءُ الْعَذَابَ.»

«و با همين اسناد از حضرت ابوجعفر عليه السّلام روایت شده است كه فرمود: نخستین دفعه ای كه امراء و حكّام شکنجه را حلال شمردند به دلیل افتراء و دروغى بود كه انس بن مالك بر رسول خدا صلّى اللَّه عليه و آله بست و آن اين است كه گفت: «رسول خدا صلی الله علیه و آله قطع كرد دست مردى را و نگذاشت وارد بستان شود» و از آن به بعد امراء و واليان عذاب و شكنجه را حلال شمردند».

ابن بابويه، محمد بن على، علل الشرائع، ج‏2 ؛ ص541، قم، چاپ: اول، 1385ش / 1966م.



Share
1 | علی | Germany - Bad Muenstereifel | 02:43 - 30 فروردين 1401 |
0
 
 
0
پاسخ نظر
کلیپی بود که یکی از علما الاذهر شیعه شد. میگفت همراه ختم قرآن می‌کردم. اما در مورد نیم پا و شستن آن به فکر بودم. تحقیق کردم. متوجه شدم حجاج آن را سنت کرد
2 | امین | Germany - Bad Muenstereifel | 18:39 - 30 فروردين 1401 |
0
 
 
0
پاسخ نظر
خیلی ممنون
متن خیلی خوب و قابل استفاده ای بود
خدا ان شاء الله این حکومت های ظالم رو سرنگون کنه و این ظالمان رو با سردمداران منافقشون در صدر اسلام محشور کنه
   
* نام:
* پست الکترونیکی:
* متن نظر :