2024 April 20 - شنبه 01 ارديبهشت 1403
اين عكس "ابوبكر" خليفه اول اهل سنت است
کد مطلب: ٢٧٣٨ تاریخ انتشار: ٢١ دي ١٣٨٩ تعداد بازدید: 67446
اخبار » عمومي
اين عكس "ابوبكر" خليفه اول اهل سنت است

دست اندر كاران سريال "فاروق" آن را عظيم ترين سريال تاريخ سينماي جهان عرب معرفي مي كنند. كارگرداني اين سريال را "حاتم علي" كارگردان سرشناس جهان عرب برعهده خواهد داشت.

به گزارش شيعه آنلاين، پس از آنكه جمهوري اسلامي ايران با ساخت سريال هاي تاريخي - ديني مختلف مانند سريال امام علي (ع)، سريال حضرت يوسف (ع)، سريال مختار و غيره كه به زبان هاي مختلف جهان از جمله عربي ترجمه شد و توسط شبكه هاي مختلف ماهواره اي جهان عرب پخش گرديد، موفقيت چنين اقدامي اعراب را نيز بر آن داشت تا به ساخت سريال هاي تاريخي - ديني دست بزنند.

از جمله چنين طرح هايي مي توان به ساخت سريال "فاروق" اشاره كرد كه در آن قرار است براي اولين بار چهره "ابوبكر" خليفه اول اهل سنت به نمايش در آيد.

اين تصوير "غسان مسعود" بازيگر سرشناس سينماي سوريه است كه قرار است نقش "ابوبكر" در سريال "فاروق" را ايفا كند. نويسنده اين سريال "وليد سيف" است.

نكته قابل توجه اين است كه با توجه به اينكه هنوز متن فيلم نامه اين سريال پايان نيافته، برخي اعتراضات و جنجال ها توسط برخي چهره هاي سرشناس اهل سنت برافروخته شده و به تصوير كشيدن چهره "ابوبكر" را وهن به وي دانسته اند.

اين در حاليست كه دست اندركاران اين سريال اعلام كرده اند كه پس از پايان متن اين فيلم نامه، بلافاصله آن را در اختيار مراكز ديني اهل سنت مانند دانشگاه الأزهر، كميته شرعي زير نظر شيخ "يوسف قرضاوي"، و نيز ديگر چهره هاي سرشناس سني و وهابي مانند شيخ "سلمان فهد العوده" و غيره قرار مي دهند تا نظر آنان در مورد صحت متن فيلم نامه و نيز به تصوير كشيدن يا نكشيدن چهره "ابوبكر" نظر خود را اعلام كنند.

گفتني است دست اندر كاران سريال "فاروق" آن را عظيم ترين سريال تاريخ سينماي جهان عرب معرفي مي كنند. كارگرداني اين سريال را "حاتم علي" كارگردان سرشناس جهان عرب برعهده خواهد داشت.

قرار است براي تصويربرداري اين سريال چندين شهرك سينمايي در سوريه، تونس و مراكش ساخته شود تا به اصطلاح فضايي همانند صدر اسلام مهيا و فراهم گردد.



Share
1 | شيعه 1 | Iran - Tehran | ٢٣:١٠ - ٢٢ دي ١٣٨٩ |
49
 
14
پاسخ نظر
من شيعه هستم ولي اعتقاد دارم ابوبكر فاروق امت است
2 | Kazim shabib | | ١٥:٠٣ - ٢٦ دي ١٣٨٩ |
5
 
23
پاسخ نظر
خوب است ديگر ما مي‌بينيم چطور اينها از جنگ‌هاي مختلف فرار كردند !
3 | يعقوب | | ٠٨:٢١ - ٢٧ دي ١٣٨٩ |
7
 
12
پاسخ نظر
باسلام خدمت شماوتشکرازسايت زيباتون
به نظرمن سنيها برن زشت ترين ادمي که وجود داره راانتخاب کنن چون به نظر من هيچ اهانتي به يک ادم نافهم نميشه
4 | حامد | | ٢١:٣١ - ٢٧ دي ١٣٨٩ |
4
 
19
پاسخ نظر
خدا کذابان رو لعنت کنه
حتما مي خوان دروغ هاشون رو به تصوير بکشن!!!
5 | شيعه 1 | | ٠٨:٥٦ - ٢٨ دي ١٣٨٩ |
13
 
6
پاسخ نظر
من يك شيعه هستم بنظر من اولي و دومي به نحوي فاروق هستند جون هركس با علم به سمت آنها بروند يساري ميشوند و اكر از آنها به سوي علي بروند يميني ميشوند_ همانطور ميبيند شيعيان بدون دليل به فاروق بودن آنها الكي ايراد ميكيرند
6 | سامرا | | ١٣:٠١ - ٢٨ دي ١٣٨٩ |
مطمئنا مطابق ميلشون خواهند ساخت وبراساس واقيعت نخواهد شد اين بنظر من يکي از پيامدهاي زيانبار فيلم کردن زندگي پيامبر وائمه عليهم السلام ميباشد موفق باشيد
7 | حامد پ | | ٢٠:٣٨ - ٢٨ دي ١٣٨٩ |
با سلام به نظر بنده بهترين راه حل مبارزه با اين دروغ پراکني اينه که شبکه نوراني ولايت از زمان پخش اولين قسمت اين سريال ،با حضور استاد قزويني و با استفاده از منابع معتبر شيعه و سنّّي به نقد قسمت به قسمت اين مجموعه بپردازه . آن موقع است که تير وهابيت در قلب خودش فرو خواهد رفت .
يا علي
8 | سِاوش كيان | | ٢٤:١٨ - ٢٩ دي ١٣٨٩ |
دشمنان هرکسي راکه ميخواهندبه تصويربکشند؛پسرابي قحافه؛زاده خطاب ؛يا فاروق؛؛ جاي چندشهرک سينمايي ؛بي نهايت بسازند؛ شيعه ها؛اي کساني که امام جعفرصادق فرمودشيعيان مااززيادي گل ماافريده شدن‎ ‎؛مگردست ماکوتاه است ؛مامينازيم به ذوالفقارمولاعلي به گاه ازنيام بيرون امدن؛مگرمشت به سندان کارگراست مامريدکسي هستيم که به اوردگاه احد؛وقتي که بزرگانشون به گفته خودبه مثال بزکوهي به کوه گريختنداقاي ماچنان کارزاري کردکه هيچ صاحب قلمي هنوزنتوانسته وصفش کندکه شايدجمله جبرييل به خاتم رسل نشاندهنده معرکه احدباشد؛الله اکبر؛ خودشون بهترازهمه ميدانندان شبي که صبحش قيامته ؛وصراط درمحشربه پاميشه درکناررسول ختمي مرتبت وجبرييل برريسمان صراط نفرسوم کيست ؛خودشون خوب ميدونندبايددردست امت بايدجوازخلافت علي باشه وبس ؛بذاريدهرچه ميخواهند؛@يامولاعلي (ع)
9 | حميد | | ١٧:٢٠ - ٣٠ دي ١٣٨٩ |
8
 
10
پاسخ نظر
بايد به جاي نشان دادن چهره ي او يك سياهي در چهره اش بذارند
10 | من حيدري ام سر به سرم نگذاريد | | ١٨:٤٦ - ٣٠ دي ١٣٨٩ |
سلام قصد دارم به فيلم نامه نويسان كمك كنم تا مبادا اين قضيه از قلم نيافتد : قبيله بنى يربوع، قبيله اى بزرگ و باشخصيّت بودند و رياست آنان بر عهده مالك بن نويره بود. مالك، شخصيّتى بزرگ و محترم بود، او با قبيله خود به محضر رسول خدا صلى اللّه عليه وآله شرف ياب شدند و اسلام آوردند. آنان از جمله قبايلى بودند كه تا آخرين لحظه به اسلام وفادار بودند. از آن جايى كه مالك، شخصيّتى برجسته بود، رسول خدا صلى اللّه عليه وآله او را نماينده خود قرار دادند كه صدقات مردم آن سامان را جمع آورى نموده و به نيابت از طرف آن حضرت، بين فقرا تقسيم كند و به آوردن آن صدقات به مدينه نيازى نباشد. وقتى ابوبكر با انتخابِ سقيفه روى كار آمد، مالك از بيعت با ابوبكر خوددارى كرد و تسليم او نشد. (به اين جهت كه هنوز بيش از حدود سه ماه از واقعه غدير نگذشته بود، در آن واقعه، تمامى حاضران در حجّة الوداع، با امير مؤمنان على عليه السلام به عنوان جانشين و امام بعد از رسول خدا صلى اللّه عليه وآله بيعت كرده بودند. از اين رو، سرباز زدن افرادى چون مالك بن نويره از بيعت با ابوبكر، امرى معقول و موجَّه بود). ابوبكر به بهانه اين كه چون مالك بن نويره صدقات را نفرستاده پس منكر زكات شده، خالد بن وليد را به جنگ مالك فرستاد. خالد و همراهانش شبانه بر مالك و قبيله بنى يربوع وارد شدند، آن ها نيز اسلحه هاى خود را برداشتند و مسلح شدند. هنگام نماز، اسلحه ها را بر زمين گذاشتند و مشغول نماز شدند. خالد بن وليد فرصت را غنيمت شمرده دستور داد مالك بن نويره را دستگير كردند و فرمان داد كه سر او را از بدن جدا كنند. مالك به او گفت: چرا چنين فرمانى در حقّ من مى دهى؟ گفت: تو مرتدّ شده اى. مالك گفت: چند لحظه قبل ما با شما اذان گفتيم و نماز خوانديم و عبادت به جا آورديم، چگونه مرتدّ شده ايم؟ لااقلّ مرا به مدينه بفرست تا با خود ابوبكر به مذاكره بنشينم و خواسته هاى او را اجرا كنم. سرانجام خالد دستور داد كه سر از بدن مالك جدا كردند و در همان شب، با همسر مالك همبستر شد و سر مالك و مردان قبيله بنى يربوع را نيز به جاى هيزم، زير ديگ غذا نهادند.1 انتشار اين خبر در مدينه، بلوايى برپا كرد. نه تنها امير مؤمنان على عليه السلام كه مظهر غيرت و حقّ پرستى و دفاع از مظلوم است; بلكه امثال عمر بن خطّاب كه سر دسته بد كاران است و سعد بن ابى وقّاص و طلحه نيز حركت كردند و به سراغ ابوبكر رفتند و اين عكس العمل ها كاملاً به مورد بود، (گرچه غير از عكس العمل اميرالمؤمنين عليه السلام، بقيّه حركات، رنگ خدايى نداشت كه توضيح مطلب به مجال بيشترى نياز دارد). از طرفى، قتل عمدى مسلمانانى و از طرف ديگر زناى با زنى كه تازه شوهرش را كشته اند، شورشى برپا كرد. هنگامى كه خالد به مدينه برگشت، عمر بن خطّاب به او گفت: تو آدم زناكارى هستى و من خودم تو را رجم خواهم كرد.2 در مدينه سر و صدا و بلوايى برپا شد، بنا شد كه ابوبكر در اين قضيّه تصميم گيرى كند. او هم بعد از مدّتى كوتاه، تصميم نهايى خودش را در ارتباط با اجراى حكم شرع درباره خالد بن وليد گرفت. آرى، ابوبكر مجازاتى سنگين در حقّ او اجرا كرد تا ديگر كسى به فكر چنين جناياتى نيفتد(!!) ابوبكر به خالد بن وليد نگاهى كرد و گفت: به نظر من اى خالد! كار بدى انجام داده اى و در تشخيص وظيفه ات به خطا رفته اى، مبادا مجدّداً با اين زن همبستر شوى، بايد از او جدا شوى(!!) نهايت عكس العمل خليفه منتخبِ سقيفه كه يكى از شرايط صحّت خلافتش، به نظر خود اهل انتخاب، عدالت اوست، در قبال چنين جناياتى، همين بود كه گفت: «كار بدى انجام داده اى». اينك بنگريد توجيه گران كه خود را به اصطلاح علماى اين فرقه قلمداد مى كنند و همواره در صدد حلّ مشكلات علمى و اعتقادى پيروانشان(!!) مى دانند درباره اين واقعه چگونه قلم فرسايى كرده اند. برخى چنين مى گويند: ما خبر نداريم، شايد همسر مالك، طلاق گرفته بود و عدّه اش هم تمام شده بوده، ولى هنوز در خانه مالك بوده(!!) پس خالد، با زن شوهردار يا زنى كه در عدّه بوده، زنا نكرده است(!!) عدّه اى ديگر مى گويند: شايد همسر مالك حمل داشته و در فاصله بين كشته شدن مالك و همبستر شدن خالد با او، وضع حمل كرده است; در نتيجه، زنا در ايّام عدّه واقع نگرديده است(!!) قاضى عبدالجبّار معتزلى و ابن عبدالبَرّ صاحب كتاب الاستيعاب اين گونه نظر داده اند: خالد در انجام اين امور اندكى شتاب كرده است و شتاب هم كار بدى است(!!) آنان در اين مورد كه: چرا ابوبكر او را در پى چنين امرى با آن دستور خاصّ فرستاد و چرا بعد از صدور اين امور زشت از او، عكس العملى نشان نداد؟ هيچ سخنى به ميان نياورده اند; چرا كه چنين پرسش هايى لياقت خليفه بودن ابوبكر را زير سؤال مى برد. مولوى عبدالعزيز دهلوى صاحب كتاب تحفه اثنا عشريّه راه حلّ و توجيه مختصرتر، بى دردسرتر و معقولانه ترى(!!) را در پيش گرفته و چنين مى گويد: اصلاً نزديكى خالد بن وليد با همسر مالك دروغ است(!!) سخن اين است كه اگر شهادت اين همه كتاب از كتاب هاى اهل سنّت به وقوع چنين واقعه اى، مثبِت قضيّه نيست، پس چرا مندرجات اين تأليفات را مى پذيريد؟ و اگر قرار است اين كتاب ها از اعتبار بيفتند، پس براى شناخت تاريخ اسلام و معارف شريعت به كجا مراجعه مى كنيد؟ 1 . ر.ك: تاريخ الطبرى: 2 / 503، الكامل في التاريخ: 2 / 357، تاريخ الاسلام: 3 / 32، الاستيعاب: 3 / 1362 و ديگر كتاب هاى تاريخ اسلام. 2 . نكته جالب اين كه: هنگامى كه عمر بن خطّاب بر مسند خلافت تكيه كرد، همين خالدى را كه به رجم تهديدش كرده بود، والى دمشق گردانيد(!!) (سير اعلام النبلاء: 1 / 378).
11 | سني | | ١٠:١٤ - ٢٦ تير ١٣٩٠ |
24
 
18
پاسخ نظر
شما شيعه ها هميشه عادت دارين به مذهب هاي ديگر توهين كنيد عمر فاروق (رض) امير المومنين و سرور و سالار دين بود
12 | شاه ولايت | | ١٤:٥٢ - ٢٦ تير ١٣٩٠ |
13
 
14
پاسخ نظر
باسلام خدمت استاد قزويني و زحمت کشان سايت وليعصر(عج) و با عرض تبريک ميلاد با سعادت مولايمان حضرت قائم آل محمد(عج)بر تمام کسانيکه يا علي ميگن من باز اسم جناب عمرو ديدم که يه برادري پسوند رض بهش اضافه کرده حالا نميدونم کي قراره از عمر راضي باشه؟لابد معاويه و عثمان و امثال ااينها جناب سني کجا شيعه به شما توهين کرده؟کجا شيعه به مذاهب ديگه توهين کرده؟يک نمونه هم نميتوني پيدا کني شيعه الگوش اميرالمومنين علي است سني هم الگوش ابوبکر و عمره خدا شما را با آن دو و ما را با اميرالمومنين علي محشور کنه اما اينکه گفتي جناب عمر سرور و سالار دين بود اين چه سروريه که احکام شرعي را از علي(ع) ميپرسيد و در قضاوتها به ايشان متوسل ميشد؟ در ضمن به نسب عمر نگاه کن ميبيني که به خطاب هم بابا ميگفت هم داداش هم دايي يا علي
13 | مهدي مهديان | | ١٣:٣٨ - ٠٦ مرداد ١٣٩٠ |
19
 
7
پاسخ نظر
به نظر من بهترين فيلم تاريخ اسلام ميشه چشمه همه رو کور ميکنه
14 | مجيد م علي | | ١٩:١٠ - ٠٦ مرداد ١٣٩٠ |
6
 
12
پاسخ نظر
با سلام
جناب محدي محديان اگه انچه كه گفتي نشه تقصير كار گردانه اخه اون قسمتي كه ابوبكر و عمر و عثمان از جنگ احد در ميروند خيلي سخته نه ان جوان ايراني فيلم دونده هنر پيشه حاضره در اين فيلم نقش بازي كنه و نه اون هنرپيشه فيلم Marathon Man ديگه ميتوان عين يك بز كوهي از كوه بالا برود .

در ضمن گفتي چشمه همه رو .... ميگم يك نگاه با اين مقاله بيانداز

تصوير: دو مفتي کور وهابي : http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=shobheh&id=74

نكنه اين دو نفر اولين تلفات اين فيلم بودند يا اولين كساني بودند كه ساخت اين فيلم در مغز كوچكشان تراوش كرد ..

لبيك يا علي
15 | محب | | ١٣:٢١ - ٠٩ مهر ١٣٩٠ |
3
 
12
پاسخ نظر
اگه فيلم رو از واقيعيت تاريخ بسازنداصل و ريشه بعضي مخالفان با حق با تيشه زده ميشه و چهره ملعونين و مغضوبين در قرآن به روشني مشخص ميشه.

قال رسول الله(ص):
الحق مع العلي و العلي مع الحق
16 | محب صحابه | | ١٤:١٥ - ١٨ مهر ١٣٩٠ |
17
 
16
پاسخ نظر
طوري گفتيد انگار ما مخالف حضرت علي رضي الله عنه هستيم!!!!!!!!!!!!نه خير چنين چيزي نيست...ما اهل سنت نسبت به هيچ يك از صحابه ي كرام بغض و كينه نداريم...و تا قيامت هم استقامت خواهيم كرد.(ولو كره المشركون)
محب ابوبكر صديق پاكم/محب عمر جان گل سينه چاكم
بنازم به عثمان بزرگوار قرآن/بنازم به حيدر علي شاه مردان.
17 | بخت النصر | | ١٥:٤٣ - ٢١ مهر ١٣٩٠ |
10
 
11
پاسخ نظر
جناب محب صحابه
فرموده‌ايد که «ما اهل سنت نسبت به هيچ يك از صحابه ي كرام بغض و كينه نداريم»

حال مي‌شود بفرماييد پس چرا با صحابه کرام حضرت ابوطالب (عليه السلام) که قطعا از مومنين سابقون بوده است چنين دشمني و عدوات و کينه‌اي داريد؟
مي‌شود بفرماييد چرا چنين ناجوانمردانه و مغرضانه صحابه کرامي را که به ابوبکر باج ندادند را «مرتد» مي‌خوانيد؟
مگر اين صحابه کرام با شما چه کرده اند که بايد 1400 سال رکيک گويي‌هاي شما را تحمل کنند؟

جرم حضرت حجر بن عدي (رحمة الله عليه) چيست که او را فتنه ساز و دشمن اسلام معرفي مي‌کنيد؟
عمرو بن حمق خزاعي را براي چه کشتيد؟
چه گناهي کرده بود که سرش را مقابل همسرش انداختيد؟
چرا صحابه کرام را کشتيد؟ چرا؟؟؟؟
18 | حنفي | | ١١:٢٩ - ٠١ آبان ١٣٩٠ |
18
 
13
پاسخ نظر
واقعآ که شما در گمراي اشکار هستيد اي قوم شعيه ، شما کساني را که خدا و پيامبرش از او رضي هستند در قران موارد زياي براي اثابت اين امر وجود دارد و ازجمله کساني که خداوند در همين دنيا مژده بهشت را برايشان داده و از جمله بهترين هاي امت هستند لعنت ميکنيد، خداوند شما کور دلان و مرتدان را هلاک و برباد کند که هيچ گاهي سر در گريبان نکرده و کور کورانه تا هنوز هم عبدالله ابن سبا و مالک نخعي ملعون واز امثالم متابعت ميکند قرانرا غلط تاويل احاديث را جعل ميکنيد ايا هيج فکر کرده ايد چرا در اقليت هستيد چون مزخرف و پيروان شيطان هستيد .

پاسخ:

با سلام

دوست گرامي

بهتر بود به جاي اهانت ، براي هدايت شيعيان ، ادله خود را در مورد رضايت خداوند از همه صحابه ، يا كساني كه شما از آنها طرفداري مي‌كنيد ، مي‌گذاشتيد ! تا بعد مشخص شود آيا واقعا دليل است يا خير!

اما در مورد اكثريت بودن شما ؛‌ آيا اكثريت در قرآن مدح شده است ؟! «بل اكثرهم لا يعقلون» و... !

همچنين الان اسلام بزرگترين دين دنيا نيست ، آيا غير مسلمان‌ها مي‌توانند اين را دليلي براي بطلان اصل اسلام بدانند ؟

موفق باشيد

گروه پاسخ به شبهات

19 | سني سني | | ٠٣:٣٥ - ٢٥ آذر ١٣٩٠ |
14
 
11
پاسخ نظر
متاسفم که جزتوهين چيزديگه اي يادنگرفتيدمذهبي که توهين وبددهني به صحابه ي پاک خدارو اموزش بده واي به سرانجامش
20 | بخت النصر | | ١٤:١٢ - ٢٦ آذر ١٣٩٠ |
4
 
12
پاسخ نظر
جناب سني سني
چرا شما از فحاشي به ساحت پاک حضرت ابوطالب (عليه السلام) لذت مي‌بريد؟
مشکل شما چيست؟
21 | اميرحسين رهبر | | ١٧:٥٦ - ٠٩ دي ١٣٩٠ |
11
 
8
پاسخ نظر
من اهل سنت ميباشم و اعتقاد دارم ابوبكر فاروق امت است
22 | مجيد م علي | | ١١:٤٧ - ١٠ دي ١٣٩٠ |
5
 
11
پاسخ نظر
با سلام
جناب عمر هصين مباركه قبلاً به دروغ بهش ميگفتند صديق حالا بهش ميكيد فاروق كم كم ميشه فارق عمه اش
لبيك يا علي
23 | شيعه ... | | ٢١:٤١ - ١٢ دي ١٣٩٠ |
باعرض سلام ...يك سوال ازمحضرشماعزيزان چه سني چه شيعه؟

ماخودمان براي اسلام چه كرديم؟آيالعن كردن به انها چيزيرو عوض مي كنه؟آيادرروزقيامت ازمادرمورداعمالشان سوال مي شود؟آياماخودمان پيرو قرآن,سنت پيامبروامامان هستيم؟
24 | بخت النصر | | ١٥:٣٥ - ١٣ دي ١٣٩٠ |
جناب شيعه ...
يعني شما مي‌فرماييد خواندن و فهم و عمل به قرآن کريم چيزي را عوض نمي‌کند؟
«ان الذين يكتمون ما انزلنا من البينات والهدي من بعد ما بيناه للناس في الكتاب اوليك يلعنهم الله ويلعنهم اللاعنون»

يعني شما اصلا اعتقادي به قرآن کريم نداريد؟
چرا؟ مگر قرآن کريم با شما چه کرده است؟
25 | مجيد م علي | | ١٦:٠٢ - ١٣ دي ١٣٩٠ |
با سلام جناب شيعه همانطور كه صلوات فرستادن بر حضرت محمد صلي الله عليه و اله و سلم براي ما هم ثواب دارد و هم باعث تسكين قلوب ميشود لعن ظالمين هم چنين است . مگر اين ايه را نشنيده ايد : بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ أَلَا لَعْنَةُ اللَّهِ عَلَى الظَّلِمِينَ ) هود / 18 . اى لعنت خدا بر ظالمان باد . در مورد حرفهاي ديگرت ان شاء الله سعي ميكنيم پيرو قرآن,سنت پيامبروامامان باشيم . لبيك يا علي
26 | «مسلم بن عوسجه بن سعد اسدي» | | ١٠:١٣ - ١٥ دي ١٣٩٠ |
(........... بسم الله المذل.........)

در جواب شما جنا به ظاهر>>> شيعه <<<

شما فرموديد: ماخودمان براي اسلام چه كرديم؟

در جواب به شما عرض ميکنيم: اگر منظور از ما در جمله اي که فرموديد شما ها و هم مسلکان و هم کيشان سيب زميني صفت خودتان است که براي اسلام و شيعه چه کرديد. عرض ميکنيم که: جز تشويش اذهان عوام و اذهان عمومي مومنين.!!!

جز چوب لاي چرخ اهل علم و علماء گذاشتن.!!!! جز تضعيف روحيه ي ظلم ستيزي.!!! جز اذيت و آزار مومنين و مومنات.!!!! جز تهمت و افتراء بر بندگان خوب الله سبحانه و تعالي.!!! جز اشاعه ي فرهنگ کثيف و خبيث ابوموسي اشعري گري و شريح قاضي گري.!!!! هيييييييييييييييييييييييييييييييچ کار مفيدي نکرديد.!
آري.!

فرموديد: آيالعن كردن به انها چيزيرو عوض مي كنه؟

و باز در جواب به شما عرض ميکنيم که: اولا اولين بنيانگذار لعن در جهان هستي و کائنات از اول و تا آخر ذات تقدس الله جل جلاله بوده و قرآن حکيم بزرگترين سند و مدرک بر اين مدعا است. لطفا توجه فرمائيد:

لُعِنَ الَّذِينَ كَفَرُواْ مِن بَنِي إِسْرَائِيلَ عَلَى لِسَانِ دَاوُودَ وَعِيسَى ابْنِ مَرْيَمَ ذَلِكَ بِمَا عَصَوا وَّكَانُواْ يَعْتَدُونَ


إِنَّ اللَّهَ لَعَنَ الْكَافِرِينَ وَأَعَدَّ لَهُمْ سَعِيرًا


فَبِمَا نَقْضِهِم مِّيثَاقَهُمْ لَعنَّاهُمْ وَجَعَلْنَا قُلُوبَهُمْ قَاسِيَةً يُحَرِّفُونَ الْكَلِمَ عَن مَّوَاضِعِهِ وَنَسُواْ حَظًّا مِّمَّا ذُكِّرُواْ بِهِ وَلاَ تَزَالُ تَطَّلِعُ عَلَىَ خَآئِنَةٍ مِّنْهُمْ إِلاَّ قَلِيلًا مِّنْهُمُ فَاعْفُ عَنْهُمْ وَاصْفَحْ إِنَّ اللّهَ يُحِبُّ الْمُحْسِنِينَ

وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنِ افْتَرَى عَلَى اللّهِ كَذِبًا أُوْلَئِكَ يُعْرَضُونَ عَلَى رَبِّهِمْ وَيَقُولُ الأَشْهَادُ هَؤُلاء الَّذِينَ كَذَبُواْ عَلَى رَبِّهِمْ أَلاَ لَعْنَةُ اللّهِ عَلَى الظَّالِمِينَ


الْخَامِسَةُ أَنَّ لَعْنَتَ اللَّهِ عَلَيْهِ إِن كَانَ مِنَ الْكَاذِبِينَ وَيَدْرَأُ


كُلَّمَا دَخَلَتْ أُمَّةٌ لَّعَنَتْ أُخْتَهَا حَتَّى إِذَا ادَّارَكُواْ فِيهَا جَمِيعًا

إِنَّ الَّذِينَ يَرْمُونَ الْمُحْصَنَاتِ الْغَافِلَاتِ الْمُؤْمِنَاتِ لُعِنُوا فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ وَلَهُمْ عَذَابٌ عَظِيمٌ


وَلَكِن لَّعَنَهُمُ اللّهُ بِكُفْرِهِمْ فَلاَ يُؤْمِنُونَ إِلاَّ قَلِيلًا

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ أُوتُواْ الْكِتَابَ آمِنُواْ بِمَا نَزَّلْنَا مُصَدِّقًا لِّمَا مَعَكُم مِّن قَبْلِ أَن نَّطْمِسَ وُجُوهًا فَنَرُدَّهَا عَلَى أَدْبَارِهَا أَوْ نَلْعَنَهُمْ كَمَا لَعَنَّا أَصْحَابَ السَّبْتِ وَكَانَ أَمْرُ اللّهِ مَفْعُولًا


وَنَادَى أَصْحَابُ الْجَنَّةِ أَصْحَابَ النَّارِ أَن قَدْ وَجَدْنَا مَا وَعَدَنَا رَبُّنَا حَقًّا فَهَلْ وَجَدتُّم مَّا وَعَدَ رَبُّكُمْ حَقًّا قَالُواْ نَعَمْ فَأَذَّنَ مُؤَذِّنٌ بَيْنَهُمْ أَن لَّعْنَةُ اللّهِ عَلَى الظَّالِمِينَ

...........................................................................................

و صد ها صد ها ديگر از آيات قرآن حکيم که فقط ما به همين آيات بسنده کرديم.

جناب شيعه( دشمن شيعه) !!!

اين شما و اين آيات قرآن.! حالا سوال ما از شما اين است که شمايي که جاهل به دين خدا و کتاب الله و سنت هستيد چرا بيهوده و از روي باد شکمتان نظرات بيهوده ميدهيد که هم خودتان را گرفتار در دنيا و قيامت کنيد و هم باعث آزار و اذيت ديگر مومنين و مومنات شويد.!



فرموديد: آيادرروزقيامت ازمادرمورداعمالشان سوال مي شود؟

پسر جان.! تويي که هنوز با اصلي ترين شعائر مذهبت آشنا نيستي چرا بيهوده خود را نخود هر آشي ميکني؟
براي ما بگو که اصول و فروع دينت چيست.!

معاد توحيد نبوت عدل امامت!


نماز ـ روزه ـ حج ـ زکات ـ خمس ـ جهاد ـ امر به معروف ـ نهي از منکر ـ تولي ـ تبري.!!!

خب پسر جان.! فرداي قيامت که از تو پرسيده شود اين تولي و تبري که اييييييييييييييييين همه در قرآن و سنت و نزد ائمه(عليهم السلام) بر شما به ظاهر شيعيان سفارش شد کجاي زندگي توي جاهل بوده چه جوابي جز سر افکندگي داري؟
نکند آنجا هم ميخواهي دم از وحدت بزني؟ لا اله الا الله..............................................

در اينجا شما را متوجه ميکنم به برخي از روايات صحيح معصومين(عليهم السلام) در باب تبري!!!
که يک دليل بر ردشان نداريد و اگر چنين قصدي داشته باشيد در جبهه ي مخالف با اهل بيت(عليهم السلام) قرار خواهيد گرفت و بنا بر اين از دائره ي اسلام ناب محمدي خارح تلقي ميشويد.!

به امام صادق(عليه‌السلام) عرض شد كه شخصي شما را دوست دارد اما در برائت از دشمن شما ضعيف است. در ادامه حضرت فرمودند:

هيهات كذب من ادعي محبتنا و لم يتبرء من عدونا؛هرگز چنين نيست؛ دروغ مي‌گويد هر كس كه ادعا مي‌كند دوست ماست ولي از دشمن ما بيزاري نجويد.

منبع اين حديث صحيح: بحارالانوار: ج 27، ص 58 ، ح

ابو حمزه ثمالي از علي بن الحسين(عليه‌السلام) در مورد آن دو خبيث سؤال كرد.

فقال(عليه‌السلام): كافران، كافر من تولاهما.

امام (عليه‌السلام) فرمودند: هر دو كافرند و هر كسي كه آن دو را دوست بدارد كافر است.


منبع اين حديث صحيح: تقريب المعارف ابي صلاح حلبي: ص 237 ـ بحارالانوار: ج 69، ص 128، باب 101، كفر مخالفين

و ايضا:

قال الصادق(عليه‌السلام): من شك في كفر اعدائنا و الظالمين لنا فهو كافر؛‌هر كس در كفر دشمنان ما و كساني كه به ما ظلم كردند شك داشته باشد، خودش كافر است.


منبع اين حديث صحيح: اعتقادات صدوق باب اعتقاد في الظالمين: ص 103 ـ بحارالانوار: ج 8، ص 336 و ج 27، ص 62.


و اينکه خوهشا . خواهشا. خواهشا . اداي افراد و کساني که احساس ميکنند چيزي بارشان است و ....... را در اين مکان براي علماء حاضر و ناظر اين سايت و ديگر مومنين در نيواور که باعث سخره ي خويش بيشتر از اين نشوي. پسر جان.!


و نحن نقول: الحمد لله رب العالمين.

27 | شيعه مرتضي علي | | ٠٥:٣١ - ٢٢ دي ١٣٩٠ |
در حقانيت شيعه همين بس که وقتي حضرت علي ضربت خورد فرمود فزت به رب الکعبه و عمر گفت اين سگ (فيروز) را بکشيد که مرا کشت. و فرزند امام علي به سفارش پدر بزرگوار تنها يك ضربت به حق به ابن ملجم مرادي زد و شازده آقاي عمر هرمزان را كه بي گناه بود حني بدون دادگاهي كردن و حكم قاضي قطعه قطعه كرد.يك مثال ميزنم خالي از لطف نيست : نميشه در يك زميني گوجه فرنگي بكارين ولي به جاش درخت انار در بياد حكايت امام حسن و حسين و بچه هاي عمر هم همين مصداق رو داره.بايد هم از امامي چون امام علي (ع) و فاطمه زهرا فرزندي چون امام حسين متولد و پرورش يابد كه سيد الشباب اهل جنه بشن .به قول شاعر : به غير از رعلي كه آرد پسري ابولعجايب كه علم كند به عالم شهداي كربلا را. و بايد هم از آقاي عمر كه پهلو فاطمه زهرا را شكست همچين فرزندي تولد شود .اگر غير از اين بود بايد شك كرد.
28 | مجيد م علي | | ٠٧:١٥ - ٢٢ دي ١٣٩٠ |
با سلام
اينقدر جوش نيار برايت خوب نيست ما كي صحابه پاك خدا (( ؟؟؟؟ ) ) توهين كرديم ؟؟؟؟
ما حتي به صحابه پاك حضرت محمد صلي الله عليه و اله و سلم را هم احترام ميگذاريم مگر اون منافقين در زمان حيات ايشان يا اون اصحابي كه از عهد و پيمانشان با حضرت محمد صلي الله عليه و اله و سلم برگشتند كه صد بار هم ميگوئيم لعنت خدا بر انها . تو هم بگو امين .
در ضمن اسم يكي دوتا از اين اصحاب خدا ( نعوذ بالله ) را اسم ببر ببينيم كي بودند .

لبيك يا علي
29 | سيد آيدين حيدري((قاري جوان)) | | ٠٢:١٧ - ٢٩ دي ١٣٩٠ |
3
 
11
پاسخ نظر
موضوع بسيار مهم دوستان. يكي به من توضيح بده و بگه كه قبر دختر رسول خدا كجاست؟؟؟چرا خواست قبرش مخفي بمونه؟؟ ميدونم كه برادران اهل سنت دلشون نميخواد اين موضوع رو مطرح كنم ولي ميگم. چطور ميشه ماجراي باغ فدك رو فراموش كرد؟ چطر خودتون با ساختن مرقد براي ائمه ي بقيع مخالفيد.پس چرا بالاي قبر عمر و پيامبر اين همه خرج كردين.؟؟واسه شما خوب ميشه واسه ما بد ميشه؟؟ دلم واستون ميسوزه تورو خدا چشماتون رو باز كنيد.باور كنيد كه نميشه به قاتل دختر پيامبر مريد بود.
30 | كامي | | ٠٨:٣٠ - ٣٠ ارديبهشت ١٣٩١ |
بهترين فيلمه تاريخي-ديني ميشه چون تمام دست اندرکاراش حرفه ايندوبابودجه بازداره درست ميشه.شماهم اينقدرباهم کل کل نکنيد.خدابهترازهمه ميدونه
31 | قاسم | | ٢٤:٠٨ - ٢٥ مرداد ١٣٩١ |
اول محمدرسول الله بعد علي شير خدا ابوبكر عمر عثمان نه اصلا چون در حق محمد ميشه گفت خيانت كردنند همه هم ميدانند..............
32 | شيعه علي | | ١٨:٣٤ - ٢٨ مهر ١٣٩١ |
جناب آقايان سني بيش از 60 سال است مسلمانان فلسطين مورد ظلم صهيونيست ها قرار دارند . بگوييد چقد براي نشان دادن اين ظلم بزرگ , فيلم هايتان روي آنتن ماهواره ها قرار گرفته است ويا مفتي هاي مفتتان حکمي عليه اين ظلم داه اند ويا مي دهند وهمواره دست دردست صهيونيست ها داريد وعليه برادران فلسطيني ولبناني وسوري توطئه مي کنيد . شرم ازخدا ورسول نمي کنيد اسم خودتان را مسلمان گذاشته ايد ومثلا داريد فيلمي درتقابل با شيعه ها مي سازيد. دست برداريد از اين همه تفرقه واختلاف.
33 | ضحي | | ١٠:٣٢ - ٢٧ آذر ١٣٩١ |
به نظرم بهتره به جاي توهين كردن به هم دليل برا ي حقانيت حرفامون بياريم نه از روي تعصب رفتار كنيم يادمون باشه حفظ وحدت مهمه...سوال از اهل سنت...شما منكر غدير وحديث من كنت ومولا...هستيد؟اگر نيستيدمنظور از مولاچيه غير از اينه كه پيامبر فرمودن مثل خودشون با امام علي رفتار بشه؟پيامبر ولي مسلمين بودن يادوستشون؟
34 | ديداري | | ١١:٤١ - ١٠ دي ١٣٩١ |
13
 
5
پاسخ نظر
لعنت به شما مشركان قرن بيست ويكم در آنوقت آتش وبت ميپرستيد در حال لباس اسلام را برروي خويش كشيده ايد وحضرت علي را ميپرستيد از دست شما مشركين فاسق بد ترين جنگها بين مسلمين واقع شد شما بوديد كه امپراطوري اسلام را در هم وبرهم ساختيد چراكه نكنيد بخاطريكه امپراطوري فارس تانرا تكه تكه ساختند وزنهاي تانرا مانند كنيز زيبا ودوست داشتني نگهداشتند خدا وند زوال تانرا نزديك كرده است وديگر مكر وحيله تان جاي را نميگيرد آنقدر پست هستيد كه حضرت عمر رضي الله عنه را كه رسول خداوند در حق اسلام آوردن شان دعا ميكند وشما چه چيز هاي از زبان گنده تان نميگوئيد و به دل خويش خوش هستيد كه مهدي آخرالزمان از شما او از خراسان عبور ميكند نه از ايران ويا فارس او به شما درس خوبي خواهد داد تا آداب سخن گفتن را ياد بگيريد ظلميكه شما در حق اهل تسنن كشور تان رواداشته ايد بدتر از ظلم يهودي ها حق مسلمين بوده است نفاق كه شما در كشور هاي اسلامي بپا كرده ايد عين نفاق در زمان حضرت عثمان غني وحضرت علي كرم الله وجه بود انشا’ الله كه به عبرت خويش خواهد رسيد بازهم ميگويم لعنت به شما واخندهاي خرافاتي تان
35 | غضنفري | | ١٢:٥١ - ١١ دي ١٣٩١ |
سلام بر محبين اهلبيت عليهم السلام جناب ديواري: بالاخره نداشتن حرف حساب و منطقي صبرتان را لبريز کرد الله اکبر بالاخره متوجه شديد که حقانيت شيعه را صحاح سته خودتون ثابت ميکنن و آتش گرفتيد الله اکبر بالا خره متوجه شديد که صحاح سته خودتون غاصب بودن عمر و ابومکر را ثابت ميکنند و به حال انفجار رسيدين الله اکبر بالاخره به اين نتيجه رسيديد که سلاح منطق و دليل از سلاح سرد و گرم وترور و ارعاب برنده تره و حالا بهت زده شديد الله اکبر بالاخره فهميديد که خداي جوان امرد و بي تجربه با تبر شيعه شکسته شد و الان مفتضح شديد الله اکبر بالاخره متوجه شديد پيامبر ما ختم المرسلين صل الله عليه وآله وسلم معصوم و شجاع است و پيغمبر ترسو و ساده لو ح شما به همراه شما گول شيطان را خورديد الله اکبر بالاخره مطمئن شديد که ابوبکر غصب خلافت کرد و وصي بر حق مصطفي (ص) علي مرتضي (ع) است وشما و اجدادتان راه گمراهي رفته ايد الله اکبر بالاخره فهميديد که تبرک به آب چرکين کفن ابن تيميه عقل و انصافتون را فاسد کرده و گوشتون براي شنيدن حرف حق کر و چشمتون براي ديدن حقيقت کور شده الله اکبر بالاخره هرچي نگاه کردي نديدي يکي ازهم کيشانت حرف منطقي بزنه و نديدي يک شيعه بي منطق و بي ادب باشه و کلاً مايوس شديد الله اکبر و خيلي موارد ديگه الـــــــــــــــــــــــــله اکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبر اللــــــــــــــــــــــــــــــــــه اکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبر فقط حيدر امير المومنين است الله اکبر
36 | جتبي خدادوست | | ٢٤:٣٠ - ١١ دي ١٣٩١ |
سلام
خطاب به بند 34 «ديداري»
از شما يه سوال دارم عمرجان و ابوبکر جان شما قبل اسلام مشغول چه کاري بودند؟عبادت خدا؟ اگر بگويي در آن منطقه خدا شناخته شده نبود پس چطور حضرت محمد صلي الله عليه و اله قبل از رسالت خداي يکتا را عبادت مي کرد؟ بهتره اعتراف کني که عمر شما شمشير به دست براي شهيد کردن رسول خدا با غضب حرکت کرد. بهتره وقتي حرف ميزني فکر کني بعد صحبت کني افتخار ابوبکر و عمر قبل از اسلام شرک و در زمان پيامبر آزار و اذيت پيامبر - لعنت کردن پيامبر اين دو را بعلت شرکت نکردن در جنگ همراه اسامه بخوانيد و دهها مورد ديگر- و فرار از جنگها و بعد از پيامبر غصب حکومت و ايجاد بدعتها و سوزاندن روايات پيامبر گرامي و شهيد کردن ريحانه پيامبر و پايمال کردن زحمت 124 هزار پيامبر هست چون همه آنها منتظر بودند دين خدا که توسط آخرين پيامبرش ابلاغ ميشود در سراسر جهان حاکم بشود و اين صحابه شيطان مانع اين امر شدند
خدايا شکرت که ما از مطهر اطاعت مي کنيم نه کسي که تا آخر عمرش خوردن شراب را ترک نکرد
37 | اميني | | ١٢:٣٤ - ٢٩ دي ١٣٩١ |
سلام جتبي جان خداوندتبارک وتعالي تو وهمه شيعيان را هدايت کند درجواب شما شيعيان بايد آيه141 سوره شريفه بقره خوانده شود, تِلْكَ أُمَّةٌ قَدْ خَلَتْ ۖ لَهَا مَا كَسَبَتْ وَلَكُمْ مَا كَسَبْتُمْ ۖ وَلَا تُسْأَلُونَ عَمَّا كَانُوا يَعْمَلُونَ ﴿١٤١﴾اين امتي است که درگذشته است,براي آنان است آنچه به دست آورده اند,وبراي شماست آنچه به دست آورده ايد وشماازآنچه آنان کرده اند,بازخواست نمي شويد(وهيچ کس ازعمل ديگري موردبازپرسي قرارنگرفته بلکه فقط ازعمل خودش موردپرسش قرارميگيرد) . وهركس منكرآيات 11 الي 26 سوره شريفه نور كه درشان مادرمومنان حضرت عايشه صديقه نازل شده است بشود(كافراست) إِنَّ الَّذِينَ جَاءُوا بِالْإِفْكِ عُصْبَةٌ مِنْكُمْ ۚ لَا تَحْسَبُوهُ شَرًّا لَكُمْ ۖ بَلْ هُوَ خَيْرٌ لَكُمْ ۚ لِكُلِّ امْرِئٍ مِنْهُمْ مَا اكْتَسَبَ مِنَ الْإِثْمِ ۚ وَالَّذِي تَوَلَّىٰ كِبْرَهُ مِنْهُمْ لَهُ عَذَابٌ عَظِيمٌ ﴿١١﴾ لَوْلَا إِذْ سَمِعْتُمُوهُ ظَنَّ الْمُؤْمِنُونَ وَالْمُؤْمِنَاتُ بِأَنْفُسِهِمْ خَيْرًا وَقَالُوا هَٰذَا إِفْكٌ مُبِينٌ ﴿١٢﴾ لَوْلَا جَاءُوا عَلَيْهِ بِأَرْبَعَةِ شُهَدَاءَ ۚ فَإِذْ لَمْ يَأْتُوا بِالشُّهَدَاءِ فَأُولَٰئِكَ عِنْدَ اللَّهِ هُمُ الْكَاذِبُونَ ﴿١٣﴾ وَلَوْلَا فَضْلُ اللَّهِ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَتُهُ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ لَمَسَّكُمْ فِي مَا أَفَضْتُمْ فِيهِ عَذَابٌ عَظِيمٌ ﴿١٤﴾ إِذْ تَلَقَّوْنَهُ بِأَلْسِنَتِكُمْ وَتَقُولُونَ بِأَفْوَاهِكُمْ مَا لَيْسَ لَكُمْ بِهِ عِلْمٌ وَتَحْسَبُونَهُ هَيِّنًا وَهُوَ عِنْدَ اللَّهِ عَظِيمٌ ﴿١٥﴾ وَلَوْلَا إِذْ سَمِعْتُمُوهُ قُلْتُمْ مَا يَكُونُ لَنَا أَنْ نَتَكَلَّمَ بِهَٰذَا سُبْحَانَكَ هَٰذَا بُهْتَانٌ عَظِيمٌ ﴿١٦﴾ يَعِظُكُمُ اللَّهُ أَنْ تَعُودُوا لِمِثْلِهِ أَبَدًا إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ ﴿١٧﴾ وَيُبَيِّنُ اللَّهُ لَكُمُ الْآيَاتِ ۚ وَاللَّهُ عَلِيمٌ حَكِيمٌ ﴿١٨﴾ إِنَّ الَّذِينَ يُحِبُّونَ أَنْ تَشِيعَ الْفَاحِشَةُ فِي الَّذِينَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ ۚ وَاللَّهُ يَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ ﴿١٩﴾ وَلَوْلَا فَضْلُ اللَّهِ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَتُهُ وَأَنَّ اللَّهَ رَءُوفٌ رَحِيمٌ ﴿٢٠﴾الحزب36يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّبِعُوا خُطُوَاتِ الشَّيْطَانِ ۚ وَمَنْ يَتَّبِعْ خُطُوَاتِ الشَّيْطَانِ فَإِنَّهُ يَأْمُرُ بِالْفَحْشَاءِ وَالْمُنْكَرِ ۚ وَلَوْلَا فَضْلُ اللَّهِ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَتُهُ مَا زَكَىٰ مِنْكُمْ مِنْ أَحَدٍ أَبَدًا وَلَٰكِنَّ اللَّهَ يُزَكِّي مَنْ يَشَاءُ ۗ وَاللَّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ ﴿٢١﴾ وَلَا يَأْتَلِ أُولُو الْفَضْلِ مِنْكُمْ وَالسَّعَةِ أَنْ يُؤْتُوا أُولِي الْقُرْبَىٰ وَالْمَسَاكِينَ وَالْمُهَاجِرِينَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ ۖ وَلْيَعْفُوا وَلْيَصْفَحُوا ۗ أَلَا تُحِبُّونَ أَنْ يَغْفِرَ اللَّهُ لَكُمْ ۗ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَحِيمٌ ﴿٢٢﴾ إِنَّ الَّذِينَ يَرْمُونَ الْمُحْصَنَاتِ الْغَافِلَاتِ الْمُؤْمِنَاتِ لُعِنُوا فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ وَلَهُمْ عَذَابٌ عَظِيمٌ ﴿٢٣﴾ يَوْمَ تَشْهَدُ عَلَيْهِمْ أَلْسِنَتُهُمْ وَأَيْدِيهِمْ وَأَرْجُلُهُمْ بِمَا كَانُوا يَعْمَلُونَ ﴿٢٤﴾ يَوْمَئِذٍ يُوَفِّيهِمُ اللَّهُ دِينَهُمُ الْحَقَّ وَيَعْلَمُونَ أَنَّ اللَّهَ هُوَ الْحَقُّ الْمُبِينُ ﴿٢٥﴾ الْخَبِيثَاتُ لِلْخَبِيثِينَ وَالْخَبِيثُونَ لِلْخَبِيثَاتِ ۖ وَالطَّيِّبَاتُ لِلطَّيِّبِينَ وَالطَّيِّبُونَ لِلطَّيِّبَاتِ ۚ أُولَٰئِكَ مُبَرَّءُونَ مِمَّا يَقُولُونَ ۖ لَهُمْ مَغْفِرَةٌ وَرِزْقٌ كَرِيمٌ ﴿٢٦﴾
38 | اهل سنت واقعي | | ١١:١٩ - ٠٢ بهمن ١٣٩١ |
چه من چه هر کسي ديگه به خدا ما حتي به پاي سگ در خانه صحابه نميرسيم.مي دونيد اگه صحابه نبودند بايد تا ابد آتش پرست بوديم.مگه ميشه تو يه انقلابي فقط بگي خانواده يک نفر ،تو همين انقلاب عزيزمون ايران حضرت امام )رهاتکاش به کي بودبه خانوادش يا همون طور که خود حضرت هم فرمودند ياران انقلاب؛کساني که آماده هر گونه فداکاري و از جان گذشتگي بودند.خلاصه به خدا قسم توهين به ياران مکتب نبوي آخرتي جز جهنم نداره و يکي از علامات قيامت است
39 | عبداله اميري | | ١٤:٠٥ - ٠٤ بهمن ١٣٩١ |
سريال حضرت عمر را شما شيعيان ببينيد و واقيعيت ها رو در اين سريال ببينيد نه اون جوري که آخوندهاي شما بهتون ميگند ولي شما واقعيت پذير نيستيد شما در تاريکي بسر ميبريد و تا به روشنايي برسيد بايد سريالهاي و حرفهاي اهل سنت رو بپذيريد سريالهايي که آخوندهاي شما درست ميکنند همش داستانهايي هست که خودشون از خودشون دراوردن شما شيعه مرتضي علي رضي اله عنهما نيستيد شما سگاي اين آخوندها هستيد
40 | مجتبي خدادوست | | ٢٠:٥٨ - ٠٤ بهمن ١٣٩١ |
سلام جناب اميني کامنت شماره 37 اولا در مورد شان نزول آيات به آدرس ذيل رجوع فرماييد و شيعه اين آيات را در مورد عايشه نمي داند تا چه رسد به نسبت دادن به او،بهر حال منبع شما از اهل تسنن هست و براي استدلال براي بنده به درد نمي خورد http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=question&id=1265 اگر به آدرس زير مراجعه نمايي علت رد روايات را در مورد عايشه بيان گرديده http://www.aviny.com/quran/almizan/jeld-15/mizan-05.aspx#5 آيات شريفه اي که آورديد هيچ فضيلتي را براي فرد مزبور اثبات نمي کند و اين يک وظيفه براي هر مومني هست که زنا نکند با اين حساب همه کساني که زنا نکرده اند اما مورد افترا قرار مي گيرند بنظر شما فضيلت خاصي نسبت به مومنين ديگه دارند؟ اين آيات جسارت را نسبت به لکه دار کردن خانواده پيامبر نهي مي کند و ما شيعيان نسبت به هيچيک از زنان پيامبر چنين نسبتي نمي دهيم اما مثل شما نسبت مطهر بودن هم به آنها نمي دهيم چون خدا مي فرمايد اگر گناه کنيد دو برابر مي نويسم و مسلمه که شخص مطهر از هر رجس،ابدا گناه نمي کند ضمنا در آيه 33 احزاب خدا دستور به ماندن در خانه مي دهد اما عايشه سرپيچي از دستور خدا کرده به جنگ جمل آمد و قاتل هزاران شهيد شد و اين علاوه بر خروج عليه امام علي عليه السلام بود که در بين شما معني فساد و در بين ما کفر و شرک را معني مي دهد ما به اصحاب پيامبر از جمله سلمان و ابوذر و امثال ايشان احترام قائليم اما افرادي که روال را در زندگيشان تغيير دادند احترامي ندارند در مورد آيه آخري يعني الْخَبِيثَاتُ لِلْخَبِيثِينَ وَالْخَبِيثُونَ لِلْخَبِيثَاتِ ۖ وَالطَّيِّبَاتُ لِلطَّيِّبِينَ وَالطَّيِّبُونَ لِلطَّيِّبَاتِ ۚ أُولَٰئِكَ مُبَرَّءُونَ مِمَّا يَقُولُونَ ۖ لَهُمْ مَغْفِرَةٌ وَرِزْقٌ كَرِيمٌ يک سوال دارم: حضرت لوط يا حضرت نوح همسرسان بد بودند يعني خودشان هم نعوذ بالله بد بودند؟ يا آسيه سلام الله عليها شوهرش کافر بود اما خودش مومن به خدا بود مي توني توضيح بدي؟ يک توصيه به تو و هر اهل سنت ديگر: سعي کنيد با استدلال صحبت کنيد، با سند حرف بزنيد، چرا با تبليغات و اعتقادات ارثي صحبت مي کنيد؟
  بعدی [1] [2] [3]  
* نام:
* پست الکترونیکی:
* متن نظر :
  

آخرین مطالب
پربحث ترین ها
پربازدیدترین ها