2024 March 28 - پنج شنبه 09 فروردين 1403
آيا يك خانم شيعي مي تواند با يك فرد سني ازدواج كند ؟
کد مطلب: ٥٢٢٨ تاریخ انتشار: ٢٩ آبان ١٣٨٦ تعداد بازدید: 242672
پرسش و پاسخ » شيعه
آيا يك خانم شيعي مي تواند با يك فرد سني ازدواج كند ؟

سؤال كننده : سوده اميني

توضيح سؤال :

با سلام

يكي از مسائلي كه اخيرا توسط گروهي از برادران اهل سنت بر روي سايتي فرانسوي زبان مطرح شده بود اين بود كه مخصوصا شيعيان ايراني ازدواج با سنيها را ممنوع اعلام كرده اند . آيا فقهاي شيعه اين امر را مجاز دانسته اند ؟ لطفا نظر تني چند از اين بزرگان را اعلام بفرمائيد ؟

با تشكر .

پاسخ :

اما در بين اهل تسنن فتواي به حرمت ازدواج اهل برخي فرق با فرق ديگر مطرح شده است :

حرمة الزواج الحنفي من الشافعية

قال الشيخ أبو حفص في فوائده :

لا ينبغي للحنفي أن يزوّج بنته من رجل شافعيّ المذهب . وهكذا قال بعض مشايخنا ولكن يتزوج بنتهم . زاد في البزازية تنزيلا لهم منزلة أهل الكتاب .

البحر الرائق لابن نجيم المصري ، ج2 ، ص80 .

سزاوار نيست كه حنفي دخترش را به مردي از شافعي دهد-اينچنين گفته اند بعضي از اساتيد ما - ولي دختر از شافعي ها مي توان گرفت. در بزازيه گفته است جون ايشان مانند اهل كتابند!!!

اما در بين شيعه چنين مطلبي به عنوان حكم اولي موجود نيست و بلكه فتواي به جواز داده شده است :

ولعله أشار بذلك إلي ما في النكاح من عدم جواز تزويج المخالف المؤمنة مخافة علي دينها فلا يكون كفوا لها ولكنه كما تري ، لا يصلح بمجرد ذلك للخروج عن مقتضي العمومات جنسا ونوعا

جواهر الكلام - الشيخ الجواهري - ج 22 - ص 338

شايد كه اين مطلب اشاره دارد به عدم جواز ازدواج زن شيعه با مرد سني بخاطر ترس بر دينش پس سني كفو شيعه نيست . اما اين مطلب اشكال دارد ونمي توان به مجرد آن از عمومات ( روايات وادله مجوز ازدواج با اهل تسنن) خارج شد.

إلا إذا قلنا بحرمة تزويج المؤمنة من المخالف ، لأخبار دلت علي ذلك ... لكن الأقوي عدم التحريم .

كتاب المكاسب - الشيخ الأنصاري - ج 3 - ص 592

مگر اينكه بگوييم جايز نيست زن شيعه با مرد سني ازدواج كند چون رواياتي داريم ... اما اقوي ( فتوي) عدم تحريم است .

سؤال 1681 : المشهور أنه يكره تزويج الإمامية من المخالف ، ولهذا فالعلماء في الخليج ( حفظهم الله ) يمتنعون من اجراء العقد بينهما فلعل ذلك يكون رادعا للفتاة أو أهلها عن المضي في هذا الأمر ، والذي يحصل في بعض الأحيان أنهما يصران علي التزويج من بعضهما البعض أو أن الولي يشترط أن يكون العقد عند أحد علماء الإمامية ، ومع ذلك العالم يرفض والولي يصر علي ذلك ، وقد تحصل المعصية مع مواصلة الرفض فما هو برأيكم الحل المناسب ؟

التبريزي : ما ذكره المشهور من علمائنا حكم لتزويج المؤمنة نفسها من المخالف بعنوانه الأولي ، وأما بالنظر إلي بعض العناوين خصوصا ملاحظة أمر أولادها مستقبلا ، فاللازم أن لا تقدم علي أمر يخرج معه أولادها عن ولاية أهل البيت ( سلام الله عليهم ) إلي ولاية غيرهم فضلا عما إذا كان خوف من لحوقها بنفسها بولاية غيرهم قبل أولادها ، والله العالم .

بيان جواب سوال: مشهور (كراهت ازدواج زن شيعي با مرد سني ) حكم اوّلي است ( يعني ازدواج في نفسه حرام نيست ومكروه است) اما بانظر به بعضي از مطالب مخصوصا وضعيت آينده دختر ( حفظ جان ودين وي در آينده) لازم اين است كه عملي انجام ندهد كه موجب خروج اولادش از ولايت اهل بيت گردد. چه برسد كه خودش از شيعه بودن دست بردارد .

اين مطلب علت فتواي تمامي علمايي است ( كه بخاطر وضع موجود جامعه وفشار هايي كه بر دختران شيعه از طرف شوهران اهل تسنن ويا خانواده آنان وارد شده است كه حتي در بسياري موارد صدمات جسمي شديد ودر بعضي موارد صدمات جاني بر ايشان وارد آورده است ) ازدواج با برادران اهل تسنن را براي دختران شيعه جايز نمي دانند .

اكنون به بعضي از فتاوا اشاره مي نماييم:

1- آية الله العظمي خامنه اي:

سايت ايشان در بخش پرسشهاي متداول قسمت ازدواج و طلاق :

ازدواج با مرد سني

س: ازدواج زن شيعه با مرد سني چه حكمي دارد؟

ج) اگر خوف انحراف از مذهب نباشد، مانعي ندارد.

2- آية الله العظمي مكارم شيرازي :

http://www.makaremshirazi.org/persian/modules.php?name=es&p=2&id=104

سوال: آيا من كه دختري شيعه هستم ميتوانم با پسري سني كه معتقد به خدا و پيامبران مي باشد و حضرت علي را "فردي" بزرگ مي داند و براي همه امامان احترام قائل است، اما به مسئله امامت آنطور كه ما اعتقاد داريم، معتقد نيست جايز است؟ بايد متذكر شوم كه احترام به تمامي امامان مي گذارد به عنوان افراد خاص.

جواب: احتياط اينست كه با آنها ازدواج نكنيد چرا كه تكليف فرزندان شما فردا از نظر مذهب مبهم خواهد بود.

3- آيةالله العظمي فاضل لنكراني رحمه الله:

جامع المسائل ج1 ص416 مسائل متفرقه ازدواج:

http://lankarani.ir/far/bok/view.php?ntx=037020#415

سؤال 1568 :آيا جايز است دختر شيعه به شوهر سنّي داده شود؟

جواب: بهتر است از اين كار اجتناب شود.

4- آية الله العظمي نوري همداني:

استفتائات ج1 احكام نكاح وطلاق

http://www.noorihamedani.com/noori/home.asp?Languageurl=1&Pageurlnumber=403&zone=0&location=none&idnumber=107#20

س 668: آيا ازدواج زن يا مرد شيعه با زن يا مرد سني جايز است، يا خير؟

ج: اگر مطمئن است كه هويت مذهبي خود را حفظ مي كند جائز است.

5- آية الله العظمي سيستاني:

بخش سوالها وجوابهاي سايت ازدواج دائم:

http://www.sistani.org/local.php?modules=nav&nid=5&cid=757

سؤال: 1ـ آيا ازدواج يك دختر شيعه با مرد سني جايز است؟

2ـ در صورت جواز آيا نسل او سيّد باقي مي ماند يا از سيد بودن خارج مي شود؟

3ـ اگر مرد سني شيعه شود و والدين او سني باقي بمانند در آنصورت چطور ؟

پاسخ: 1ـ چنانچه بترسد كه بر اثر ازدواج با او به گمراهي بيفتد جايز نيست.

2ـ به هر حال چون شوهر سيد نيست نسل او نيز سيد (يعني از بني هاشم) نيستند.

3ـ در اين صورت مانعي ندارد

6- آية الله العظمي تبريزي رحمه الله: http://www.tabrizi.org/

جهت مشاهده متن استفتاء به سايت al-shia (لينك فوق) مراجعه و پس از انتخاب لينك fehrest.htm آيتم «نكاح» را كليك نماييد

سئوال 1474 ـ آيا ازدواج با كسي كه بر يكي از فرق اسلامي است ,صحيح است ؟

جواب بسمه تعالي چنانچه آن غير شيعه محكوم به كفر نباشد , ازدواج دختر شيعه با او صحيح است , لكن اگر خوف ضلالت و گمراهي باشد بايداجتناب شود , واللّه العالم .

7- آية الله العظمي گرامي:

http://www.gerami.org/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=9

سؤال : 85 ـ آيا جايز است دختر شيعه به شوهر سني داده شود ؟

جواب : چون معمولاً خوف زوال عقيده است جايز نيست تكليفاً ،گرچه باطل نيست وضعاً .

8- آية الله العظمي مظاهري :

رساله توضيح المسائل احكام ازدواج ، كساني كه ازدواج با آنها حرام است:

http://almazaheri.ir/Farsi/Index.aspx?TabID=0604&SectionNum=389&ChapterNum=133&ChapterName=ازدواج&BookNum=43&BookName=رساله%20توضيح%20المسائل-%20احكام&CompileNum=21&CompileName=در%20زمينه%20فقه

مسأله - مرد شيعه مي تواند با زن سنّي ازدواج كند و همچنين زن شيعه مي تواند به عقد سنّي درآيد ولي سزاوار نيست كه اين كار عملي شود.

9- آية الله العظمي محقق كابلي:

http://www.mohaqeq.org

س : 1256 - آيا ازدواج شيعه با سني غير متعصب جايز است؟

ج : بله، البته كراهت دارد اما اگر خوف انحرات داشته باشد جايز نيست.

10- آية الله العظمي سيد محمد صادق روحاني:

http://www.rohani.ir/estefta/ans.php?stfid=1775&subid=&merg=1

سؤال: آيا زن شيعه اثناعشري مي تواند با مرد مسلمان سني ازدواج كندياخير؟

جواب: ج: هو العالم؛ بلي مانعي ندارد.

11- آية الله العظمي سيد محمد حسيني شاهرودي:

استفتائات : احكام نكاح ، كساني كه ازدواج با آنها حرام است ، ناصبي و وهابي و سني:

http://www.shahroudi.com/Portal.aspx?pid=71243&Cultcure=Persian&CaseID=33986&CategoryID=6572

سؤال 808 : آيا ازدواج زنهاي شيعه با سني و وهابيها جايز است ؟ اگر در منطقه اي همسر شيعه براي آنها يافت نشود آيا از آن محل مهاجرت كنند يا با مرد سني ازدواج كنند ؟ بر فرض ازدواج آيا اگر بطريقه مخالفين عقد خوانده شود صحيح است يا لازم است بطريقه شيعه عقد خوانده شود ؟

جواب : اما نسبت به وهابي ها و مطلق ناصبي ها كه دشمن اهل بيت عصمت و طهارت (عليهم السلام) مي باشند ازدواج با آنها حرام است و نجس مي باشند ، بلكه از كافر و سگ نجس ترند ، لكن اگر وهابي اتفاقاً دشمن اهل بيت (عليهم السلام) نباشد حكم ساير سني ها را دارد و اما ساير سني ها كه ناصبي نيستند ، پس ازدواج با آنها كراهت شديد دارد و علي الاظهر حرام نيست و زن بايد مطمئن باشد كه شوهر در ديانت او تأثير نخواهد كرد و اگر از آن محل بيرون شود و با شيعه ازدواج نمايد بسيار خوب است و علي اي حال بايد به طريق شيعه عقد نمايد .



Share
161 | حقيقت جو | Iran - Tehran | ١٣:٢١ - ٠٩ مرداد ١٣٨٩ |
بسم ا... السلام عليكم در جواب فاطيما قبل چند خطي نوشتم اما چون سياسي بود ...! ضمنا بنده حقيقت جوي کامنت 85 به اينور هستم گويا اوايل هم دوست ديگري به اسم حقيقت جو کامنت گذاشته اند.... و اما بعد چند خطي را در مورد برخي حضرات که کامنت گذاشته اند عجزشان را برجسته کرده اند عرض کنم: از مضحک ترين و مبکي ترين سخنان و ژست هاي بي خرداني اين است که صرف دانشمند بودن در علوم طبيعي را دليل بر معصوميت در اعتقادات مي دانند! يا صرف صاحب نظر بودن را دليل بر عصمت در نظر مي دانند! اين بي خردي در کجاي عالم بوده است؟! حتي عمر هم شايد انقدر لم يفهم نبوده است.... براستي که هيچ دليلي نيست يک نفر به صرف ورود در علوم طبيعي و صاحب نظر شدن در اين علوم در عقيده معصوم و بي خطا بشود! اين سخن جاهلانه ترين سخني است که در هيچ محفل علمي جايي ندارد! براستي بايد در اينصورت ملحدين علوم طبيعي عقايدشان نيز صحيح باشد! چقدر خااااااام!!! حضرات بايد بدانند که بسياري از اينها آراي شان دقيق به ما نرسيده است... رازي را بنگريد....جداي از اينکه ابن نديم اسم او را در فهرست خود آورده و... اما مي گويند او ضمن اعتقاد به خدا و ماوراء الطبيعه و ضمن صاحب نظر بودن در علوم طبيعي اما نبوت و وحي را در دو کتابش في‌النبوات‌ و في حيل المتنبين نفي کرده است ... حال کدام مسلماني است که به اين نفي وي اعتقاد داشته باشد و افتخار هم بکند؟! ضمن اينکه اساسا صرف صاحب نظر بودن در علوم طبيعي حتي در خود نظريات اين علوم عصمت و معصوميت نمي آورد چه برسد به اعتقادات! لذا حال گيريم رازي سني باشد يا شيعه دليلي بر حقانيت سني و شيعه نيست مادامي که دلايلي که او سني يا شيعه بوده است را بدانيم تا در صورت صحيح بودن ما نيز سني و شيعه شويم! اما صرف اينکه فلان دانشمند علوم طبيعي در اعتقادات اينگونه است که ابلهانه است ما هم بي هيچ بررسي مثل او بشويم.... اما در مورد مذهب رازي اساسا آن مدعي هيچ دليلي هم ارائه ندادند که رازي سني باشد چرا که اساسا دليلي هم گويا در دسترس اسناد تاريخ نيست...و اساسا نيازي هم نيست که ما براي اعتقادات خودمان بدانيم رازي چه بوده....وقتي دليل از پيامبر داريم چه نيازي به رازي است؟! و يا جابر بن حيان گفتند سني بود؟! من عرض مي کنم اولا به چه دليل؟ آيا مدعي نبايد بينه ارائه بدهد؟! مي شود بفرماييد از كجا چنين مطلبي را پي برده ايد؟! از آنجايي كه جابر خودش قسم مي خورد كه هر چه آموخته است و مي گويد همه حرف آقايم جعفر صادق صلوات ا...وسلامه عليه است که به من ياد داده شما مي گوييد او سني بوده است؟! در اين زمينه حتي خود ابن خلّکان سني در کتاب وفيات الاعيان، ج 1، ص 327 معترف است که جابر شاگرد امام جعفر صادق صلوات ا...وسلامه عليه بوده است.... حال چگونه حضرات به او افتخار مي کنند ا...اعلم...اين هم از عجايب مذهب خلافيون است که از بي شرمي حاضرند هر کاري بکنند! گر چه گيريم صرف شيعه بودنش هم مهم نيست و اين هم دليل بر درستي تمام نظرياتش هم نيست ....اما اينکه جابر جعفر صادق را آقاي خود مي داند و مقرر است هر چه مي داند از سر درس امام است اين اقرار عقلا و نقلا دليل محسوب مي شود و مايه ي افتخار تشيع است! و همه عالمين را وامدار و مديون تشيع مي کند! هر چند تشيع به دليل فراواني دليل نيازي به اين هم ندارد .که اين هم عظمت تشيع را نشان مي دهد که سرشار از دلايل است که اگر ديگران از سر بي دليلي اگر يک مصرع شعر منسوب به فلان شاعر هذيان گوي داشته باشند ديگر از شوق و ذوق مي ميرند ...چه کنند؟ حق دارند بد بخت ها از بس بي دليل هستند که مجبورند به خود القا کنند که اين چرنديات دلايل مذهب ماست! - هر چند در ناخودآگاه خودشان هم بدانند که براستي هيچ دليل صحيحي ندارند به جز تقليد از آبا و اجداد و گذشتگان..... لذا دلييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييل عقلي و نقلي صحيح مهم است نه اينکه چند صد سال پيش فلان دانشمند سني بوده است يا شيعه! و اما آنچه که در مورد ديگران نوشتند اولا بي دليل بود و البينه علي المدعي.... و مدعيان نيز هيچ دليلي ارائه نکردند و صرفا ادعاست لذا هيچ اهميتي ندارد.... ثانيا همانطور که عرض کردم صاحب نظر بودن در علوم طبيعي دليل بر معصوميت در اعتقادات نيست و بايد دلايل را ديد در صورت صحيح بودن بايد پذيرفت و در غير آن بايد کنار گذاشت چه آنکه هيچ جبري نيست که ما گذشتگان هر چه گفتند را بپذيريم.....خود رازي و جابر وووو هم اينگونه نبودند و بدان معتقد بودند که بايد خودشان نظر دهند و تسليم مشاهير گذشتگان نشوند لذا ابداع هم از همينجا صورت مي گيرد که تسليم بي چون و چراي ديگران نبود و دلايل را پي گيري کرد! ثالثا بسياري از همين ها که گفتند شيعه بودند و اساسا ما هم صرف شيعه بودن آنها افتخار نمي کنيم و صرف شيعه بودن آنها را معصوم نمي دانيم اما دلايل شيعه بودن آنها و تبعيت آنها از امامان ما براي ما افتخار است! رابعا در ادبيات هم اگر کسي شاعر و اديب خوبي بود دليل بر اين نيست که در اعتقاداتش هم معصوم بوده باشد و ... ضمن اينکه مذهب اعتبار خودش را از شاعران نمي گيرد عقلاني آن است که ما بگوييم شاعران اعتبار گفتارشان را از مذهب مي گيرند! پيامبر خدا صلوات ا...عليه و آله و سلم فرمودند شعر هم مانند هر سخن ديگري است و خوب و بد دارد يعني چي؟ يعني اينکه حضرتعالي بفهم که صرف شعر دليل بر حق بودن سخن نيست! ضمن اينکه برخي مي گويند مولوي شيعه شده است و... بنده عرض مي کنم اساسا امثال مولوي در مسلمان بودنشان خلاء اساسي وجود دارد چه برسد به مذهبش.... جلال الدين به حقيقت يک هذيان گويي است که خودش خودش را نقض مي کند و به آن افتخار هم مي کند کسي است که کتابش را هم تراز قرآن مي داند کسي است که خيلي اگر بخواهيم ارفاق بدهيم در نهايت يک پلوراليزم بي خرد است! و لا غير... حال اينکه ديگران براي او همايش بگيرند بگيرند هيچ مشکلي براي ما ندارد.آنچه که اهميت دارد سند است که ما از گفته هاي خودش مي توانيم ارائه بدهيم.... علي اي حال واقعا براي اهل خلاف متاسفم که از سر بي دليلي کارشان به جايي رسيده است که بر روي شعر و شاعري ديگران هم مانور مي دهند البته واضح است وقتي يک دليل از قرآن و پيغمبر ندارند چرا نروند سراغ امثال ملاي رومي شايد از مولوي يک دليل داشته باشند دليلي که خود مولوي در جاي ديگر آن را نقض مي کند!!! تقليد در عقايد حتي در مسيحيت هم خلاف است اينها ديگر کيستند که اينگونه احمق بار آمده اند-ا...اعلم. در اين رابطه سخن زياد است و بنده زياد سرتان را بدرد نمي آورم. خداوندا خرد را از ما نگير.... ياحق
162 | حقيقت جو | Iran - Tehran | ١٣:٢٤ - ٠٩ مرداد ١٣٨٩ |
بسم ا...
السلام عليكم

در جواب فاطيما قبل چند خطي نوشتم اما چون سياسي بود دستماليون سايت اجازه ي نشرش را ندادند! اجرشان با آقاهاي ساختگيشان!

ضمنا بنده حقيقت جوي کامنت 85 به اينور هستم گويا اوايل هم دوست ديگري به اسم حقيقت جو کامنت گذاشته اند....

و اما بعد چند خطي را در مورد برخي حضرات که کامنت گذاشته اند عجزشان را برجسته کرده اند عرض کنم:

از مضحک ترين و مبکي ترين سخنان و ژست هاي بي خرداني اين است که صرف دانشمند بودن در علوم طبيعي را دليل بر معصوميت در اعتقادات مي دانند!
يا صرف صاحب نظر بودن را دليل بر عصمت در نظر مي دانند!

اين بي خردي در کجاي عالم بوده است؟!
حتي عمر هم شايد انقدر لم يفهم نبوده است....

براستي که هيچ دليلي نيست يک نفر به صرف ورود در علوم طبيعي و صاحب نظر شدن در اين علوم در عقيده معصوم و بي خطا بشود!

اين سخن جاهلانه ترين سخني است که در هيچ محفل علمي جايي ندارد!

براستي بايد در اينصورت ملحدين علوم طبيعي عقايدشان نيز صحيح باشد! چقدر خااااااام!!!

حضرات بايد بدانند که بسياري از اينها آراي شان دقيق به ما نرسيده است...
رازي را بنگريد....جداي از اينکه ابن نديم اسم او را در فهرست خود آورده و... اما مي گويند او ضمن اعتقاد به خدا و ماوراء الطبيعه و ضمن صاحب نظر بودن در علوم طبيعي اما نبوت و وحي را در دو کتابش في‌النبوات‌ و في حيل المتنبين نفي کرده است ... حال کدام مسلماني است که به اين نفي وي اعتقاد داشته باشد و افتخار هم بکند؟!
ضمن اينکه اساسا صرف صاحب نظر بودن در علوم طبيعي حتي در خود نظريات اين علوم عصمت و معصوميت نمي آورد چه برسد به اعتقادات!
لذا حال گيريم رازي سني باشد يا شيعه دليلي بر حقانيت سني و شيعه نيست مادامي که دلايلي که او سني يا شيعه بوده است را بدانيم تا در صورت صحيح بودن ما نيز سني و شيعه شويم! اما صرف اينکه فلان دانشمند علوم طبيعي در اعتقادات اينگونه است که ابلهانه است ما هم بي هيچ بررسي مثل او بشويم....
اما در مورد مذهب رازي اساسا آن مدعي هيچ دليلي هم ارائه ندادند که رازي سني باشد چرا که اساسا دليلي هم گويا در دسترس اسناد تاريخ نيست...و اساسا نيازي هم نيست که ما براي اعتقادات خودمان بدانيم رازي چه بوده....وقتي دليل از پيامبر داريم چه نيازي به رازي است؟!

و يا جابر بن حيان گفتند سني بود؟!

من عرض مي کنم اولا به چه دليل؟ آيا مدعي نبايد بينه ارائه بدهد؟!

مي شود بفرماييد از كجا چنين مطلبي را پي برده ايد؟! از آنجايي كه جابر خودش قسم مي خورد كه هر چه آموخته است و مي گويد همه حرف آقايم جعفر صادق صلوات ا...وسلامه عليه است که به من ياد داده شما مي گوييد او سني بوده است؟!

در اين زمينه حتي خود ابن خلّکان سني در کتاب وفيات الاعيان، ج 1، ص 327 معترف است که جابر شاگرد امام جعفر صادق صلوات ا...وسلامه عليه بوده است....

حال چگونه حضرات به او افتخار مي کنند ا...اعلم...اين هم از عجايب مذهب خلافيون است که از بي شرمي حاضرند هر کاري بکنند!

گر چه گيريم صرف شيعه بودنش هم مهم نيست و اين هم دليل بر درستي تمام نظرياتش هم نيست ....اما اينکه جابر جعفر صادق را آقاي خود مي داند و مقرر است هر چه مي داند از سر درس امام است اين اقرار عقلا و نقلا دليل محسوب مي شود و مايه ي افتخار تشيع است! و همه عالمين را وامدار و مديون تشيع مي کند!
هر چند تشيع به دليل فراواني دليل نيازي به اين هم ندارد .که اين هم عظمت تشيع را نشان مي دهد که سرشار از دلايل است که اگر ديگران از سر بي دليلي اگر يک مصرع شعر منسوب به فلان شاعر هذيان گوي داشته باشند ديگر از شوق و ذوق مي ميرند ...چه کنند؟ حق دارند بد بخت ها از بس بي دليل هستند که مجبورند به خود القا کنند که اين چرنديات دلايل مذهب ماست! - هر چند در ناخودآگاه خودشان هم بدانند که براستي هيچ دليل صحيحي ندارند به جز تقليد از آبا و اجداد و گذشتگان.....
لذا
دلييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييل عقلي و نقلي صحيح مهم است نه اينکه چند صد سال پيش فلان دانشمند سني بوده است يا شيعه!



و اما آنچه که در مورد ديگران نوشتند اولا بي دليل بود و البينه علي المدعي.... و مدعيان نيز هيچ دليلي ارائه نکردند و صرفا ادعاست لذا هيچ اهميتي ندارد....
ثانيا همانطور که عرض کردم صاحب نظر بودن در علوم طبيعي دليل بر معصوميت در اعتقادات نيست و بايد دلايل را ديد در صورت صحيح بودن بايد پذيرفت و در غير آن بايد کنار گذاشت چه آنکه هيچ جبري نيست که ما گذشتگان هر چه گفتند را بپذيريم.....خود رازي و جابر وووو هم اينگونه نبودند و بدان معتقد بودند که بايد خودشان نظر دهند و تسليم مشاهير گذشتگان نشوند لذا ابداع هم از همينجا صورت مي گيرد که تسليم بي چون و چراي ديگران نبود و دلايل را پي گيري کرد!

ثالثا بسياري از همين ها که گفتند شيعه بودند و اساسا ما هم صرف شيعه بودن آنها افتخار نمي کنيم و صرف شيعه بودن آنها را معصوم نمي دانيم اما دلايل شيعه بودن آنها و تبعيت آنها از امامان ما براي ما افتخار است!

رابعا در ادبيات هم اگر کسي شاعر و اديب خوبي بود دليل بر اين نيست که در اعتقاداتش هم معصوم بوده باشد و ... ضمن اينکه مذهب اعتبار خودش را از شاعران نمي گيرد عقلاني آن است که ما بگوييم شاعران اعتبار گفتارشان را از مذهب مي گيرند!

پيامبر خدا صلوات ا...عليه و آله و سلم فرمودند شعر هم مانند هر سخن ديگري است و خوب و بد دارد يعني چي؟ يعني اينکه حضرتعالي بفهم که صرف شعر دليل بر حق بودن سخن نيست!

ضمن اينکه برخي مي گويند مولوي شيعه شده است و... بنده عرض مي کنم اساسا امثال مولوي در مسلمان بودنشان خلاء اساسي وجود دارد چه برسد به مذهبش.... جلال الدين به حقيقت يک هذيان گويي است که خودش خودش را نقض مي کند و به آن افتخار هم مي کند کسي است که کتابش را هم تراز قرآن مي داند کسي است که خيلي اگر بخواهيم ارفاق بدهيم در نهايت يک پلوراليزم بي خرد است! و لا غير...

حال اينکه ديگران براي او همايش بگيرند بگيرند هيچ مشکلي براي ما ندارد.آنچه که اهميت دارد سند است که ما از گفته هاي خودش مي توانيم ارائه بدهيم....

علي اي حال واقعا براي اهل خلاف متاسفم که از سر بي دليلي کارشان به جايي رسيده است که بر روي شعر و شاعري ديگران هم مانور مي دهند

البته واضح است وقتي يک دليل از قرآن و پيغمبر ندارند چرا نروند سراغ امثال ملاي رومي شايد از مولوي يک دليل داشته باشند دليلي که خود مولوي در جاي ديگر آن را نقض مي کند!!!

تقليد در عقايد حتي در مسيحيت هم خلاف است اينها ديگر کيستند که اينگونه احمق بار آمده اند-ا...اعلم.

در اين رابطه سخن زياد است و بنده زياد سرتان را بدرد نمي آورم.

خداوندا خرد را از ما نگير....

ياحق
163 | سعيد حسيني(شاه اسماعيل صفوي) | Japan - Chiyoda | ١٧:١٣ - ٠٩ مرداد ١٣٨٩ |
با سلام

جناب فاطميا

خيلي سعي کردم که بنا به درخواست خودتان جوابي ننويسم اما نشد
زيرا اگر حرفهايتان خطاب به بنده بود اشکالي نداشت ولي متاسفانه شما با اظهار نظر شخصي خود حتي اگر عمدي هم در کار نبوده باشد به عقيده 500 ميليون شيعه توهين کرده ايد.
واين باعث شد که بنده نظر ديگري را برايتان ارسال کنم البته بقول خودتان پدرانه.

اين که بنده را متهم به تندي کرديد در جواب تندي خودتان بود وگرنه نيازي به زورآزمائي و تندي با فردي چون شما را ندارم و الحمدلله در همين عرصه و عرصه هاي ديگر با دشمنان دين به اندازه کافي دست و پنجه نرم کرده ايم.

شما خود فرموده ايد به مولايتان اقتدا کنيد و مردانه پاسخ دهيد!!!
آيا جز اين مطلب را از دوستاني که در اين سايت نظر داده اند مشاهده کرديد؟؟!!!
اصلا به عقيده من بيان اين مطلب دروغ خود يکي از راههاي انحراف از بحث و فرار از اتهامي است که متهم رديف اول آن خواسته يا ناخواسته خود حضرتعالي هستيد!!!

شما خود را علوي خوانديد و بگونه اي معرفي کرديد که در خانواده اي علوي بزرگ شديد و تحت تعاليم پدرتان علوي بار آمده ايد !! اما شمشير خود را حواله ي علوياني کرديد که بقول شما و بر خلاف نظرمورد ادعايتان دغدغه دين و مذهب شيعه را داشتند.
اين دوستان دغدغه همان مسئله اي را داشتند که:
شما زحمت کشيديد و آنرا نبش قبر تاريخ خوانديد!!!
دغدغه آنان اين است که اگر دستان علي ع توسط اهل بدعت بسته شد ، اکنون ديگر دست ولي زمان عج بسته نشود.
اگر در 1400 پيش استخوانهاي مادري در بين در و ديوار خرد شد و فرزندش به شهادت رسيد ، اکنون ديگر شاهد چنين مسائلي نباشيم!!

شما ما را بخاک جبهه ها قسم داده ايد که دلمان براي ريشه ها بلرزد ! قبول ، واقعا به همين دليل است که جواب دادم و بخدا قسم اگر جز اين نبود هيچ جوابي به شما نميدادم.

اما جناب فاطميا
ميشود لطف فرموده و ريشه را براي ما معرفي کنيد؟؟!!
آيا فکر نميکنيد که ريشه هاي عقيدتي شيعه همان پيامبر ص و اهل بيت پاک آن حضرت است؟!!
آيا فکر نميکنيد که ريشه عقيدتي ما در واقع همان هويت ماست؟؟؟!!!
يعني واقعا شما فکر ميکنيد که تمسک به ريشه هاي الهي خود که خداوند به ما مخلوقات معرفي کرده است خدائي نکرده نبش قبر تاريخ است ؟؟!!!
خود شما به عقيده 500 ميلوين شيعه توهين ميکنيد و بعد انتظار داريد همه ساکت بنشينند و برايتان هوراااااا هم بکشند؟؟؟!!!

آري درست است. براي شما هوراااااااا هم ميکشند اما نه شيعيان!!!
آري درست است. براي شما هوراااااااا هم ميکشند اما نه کساني که داراي هويت ديني هستند!!!
آري درست است. براي شما هوراااااااا هم ميکشند همان کساني که دخت رسول خداص را به شهادت رساندند!!!
آري درست است. براي شما هوراااااااا هم ميکشند همانهائي که سر از حسين بن علي ع بريدند!!!
آري درست است. براي شما هوراااااااا هم ميکشند اما کساني که بدعت را دين وارد کردند!!!
آري درست است. براي شما هوراااااااا هم ميکشند همان کساني که . . . .

جالب اينجاست که مدعي هستيد که دغدغه اسلام داريد و معتقد هستيد که به نام و عقيده ي شما توهين شده است!!!
از طرفي ميگوئيد شيعه بايد مانند علي ع کافر را به زانو درآورد ! از سوي ديگر مدعي وحدت با اهل بدعت و کفر هستيد!!!
دليل اينهمه تناقض در گفتار چيست؟

جناب فاطميا

باز هم ميگويم شما نماينده شيعه نيستيد . همانطور که ديديد هيچکس از شيعيان نظر شما را تآئيد نکرد البته به غير از يک نفر که آنهم سني بود نه شيعه.
آيا تآئيد نظر شما از سوي يک سني ذهن شما را به اين مسئله معطوف نميکند که چرا حرفهاي شما بايد به دل دشمن علي ع بنشيند و بر تلخي زهر را براي دوستان آن حضرت با بار آورد؟؟؟!!!!
آيا اين است راه و رسم رهرو علي ع ؟؟؟؟!!!!!

و اما در مورد اهل سنت

فرموده ايد:

(((در قران به همه ما توصيه شده مدارا و مروت با مسلمانان و دشمني با کافران و منکرين خدا و پيامبر . من در باره مسلماني اهل تسنن سوال کردم و گفتم هر که مي تواند انکار کند . کسي انکار نکرد . اگر قابل انکار بود رهبر ما امروز بيش از هرکس ديگري سزاوار به يک انکار علني بود .
اگر مسلماني شان قابل انکار بود . من هر چه شما مي گفتيد مي پذيرفتم .
ريشه . دستور دين . کلام خدا .
مطلق گرايي محض ، مرام مسلمان نيست، تکيه به نظر و باور شخصي نيز .
خدا چه مي خواهد ، سوره مائده را بخوانيد . سوره هاي ديگر . بخوانيد . خدا دشمني با دشمنانش را از ما مي خواهد .)))

جناب فاطميا

ادعاي مسلمان بودن يک مسئله است و مسلمان واقعي بودن يک مسئله ي ديگر
آيا شما عمر را واقعا مسلمان مي دانيد؟!!
طبق آيات همان قرآن آيا او را مسلمان ميدانيد؟؟!!
اگر او را مسلمان بدانيد که بدون شک خودتان هم از آنان خواهيد بود
و اگراو را مسلمان ندانيد، ادعاي شما از درجه اعتبار ساقط ميشود زيرا وقتي رهبر يک مذهب را مسلمان ندانيم بدون شک پيروان او هم از دايره اسلام خارج خواهند بود.
البته ممکن است عدم اطلاع و بي سوادي و موروثي بودن اين عقيده خيلي از اهل سنت را در بر گرفته باشد و حتي به عقيده بنده اکثريت اهل سنت را هم همين گروه تشکلي ميدهند که از اين قاعده مستثناء هستند و مشکل اصلي اهل سنت در واقع علماي آنا ن هستند که به آنان خيانت ميکنند و حقايق را مخفي نگاه ميدارند.

بنابراين ما رهبران اهل سنت را مسلمان نميدانيم و در واقع اسلام آنان ظاهري بوده است.
زيرا در آيه 51 همان سوره مائده که شما نيز به آن اشاره کرده ايد به وضوح آمده است که هر کس از مومنين با يهود و نصاري دوستي کند يهودي است نه مسلمان و جزو ظالمين و ازجمله کساني است که غير قابل هدايت مي باشند.

لذا بر شما لازم است که بيشتر مطالعه کنيد تا حقيقت بر شما آشکار شود.
در حقيقت تجديد نظر در عقايد شما يکي از ملزومات اصلي براي رسيدن به چيزي است که ظاهرا ادعا کرده ايد دغدغه آنرا داريد.
چشمهايتان را باز کنيد و حقايق را ببينيد!
بخدا قسم هنوز شعله هاي سوزان آن خانه اي که عمر در مدينه به آتش کشيد قابل مشاهده است!!!
فقط آن مادر نبود که بين در وديوار سوخت اکنون هم فرزندانش ميسوزند!!!

نميدانم اين خاطره را بگويم يا نه؟

اما ميگويم براي هر کسي که گوش شنوا داشته باشد:

آن زمان من 15 سال بيشتر نداشتم در يکي از مناطق جنگي مصادف با ايام فاطميه که در آن زمان يکي از مداحان معروف کنوني در گردان مشغول خواندن روضه بي بي دو عالم حضرت صديقه طاهره س بود، اتفاقا ايشان آنروز روضه آنش زدن درب خانه ي بي بي و جسارتهائي که به آن بانوي بزگوار شد را ميخواندند و رزمندگان هم مشغول گريه و عزاداري بودند.
در همين ميان يکي از همرزمان که تقريبا يک ماه بعد از آن در عمليات بيت المقدس 2 در کنار خودم به شهادت رسيد ،در حاليکه به شدت گريه ميکرد البته خودش هم از سادات ارجمند بود ، دست خود را مشت کرد و با همان حالت گريه بر زمين کوبيد و و با صداي بلند فرياد زد :
اي زمين ميشنوي؟؟
اي زمين ميشنوي يا نه؟؟
روضه مادر ما را ميخوانند!!!
نا گهان ديدم زمين لرزيد
و . . . . .

آري جناب فاطميا

کاش قبل از نوشتن قدري تفکر ميکرديد
زمين هم طاقت نياورد
در مورد همان مسئله اي که آنرا نبش قبر تاريخ ميخوانيد!!!
شما اگر امام زمان عج را ناظر بر گفتار و رفتار خود ميدانيد بايد بدانيد که نه تنها ما بلکه جواب امام زمان را هم بايد بدهيد. زيرا آن امام همام از هر شيعه ي متعصبي نسبت به مادرش متعصب تر است.
آيا ميتوانيد به امام زمان عج هم همين مطلب نبش قبر را نسبت بدهيد؟؟؟؟!!!!

جناب فاطميا

حرف بسيار است و بهتر است من بيش از اين خود را خسته نکنم
و حرف آخر را به شما براي هميشه بزنم
بخدا قسم اگر حرفهايتان تعمدي باشد، ما ديگر نيازي به سني ها و يا ديگر دشمنان نخواهيم داشت و امثال شما براي دشمني با ما تا قيامت کافي خواهيد بود ، اما اگر از روي عدم اطلاع و علم سخن گفته ايد پيشنها ميکنم که استغفار نمائيد و از امام زمان عج عذر خواهي کنيد.
بنده هم به نوبه خودم از حق خود در ميگذرم.
در پايان عرض ميکنم که بنده قصد توهين به شما را به هيچ وجه من نداشته و ندارم و فقط از عقيده خود دفاع کردم .
شيعه بايد همانند کوهي استوار در راستاي عقيده خود بماند.
موفق باشيد
يا حق


164 | بنت ابوبكر | Iran - Sanandij | ٢٠:٤٣ - ١٠ مرداد ١٣٨٩ |
سلام خانم عارفه لازم به قسم خوردن نبود ، بنده در دنياي مجازي اينترنت از خود توقعي ندارم كه به دنبال كشف زن بودن يا مرد بودن كسي باشم و اصلا چنين چيزي امكان پذير نبوده كسي نمي تواند صد در صد مطمئن شود كه مثلا من نوعي زنم يا مرد و شما همچنين و ديگران... از آنجا كه من مسلمانم نه سني و يا شيعه بنابراين با يك ديدگاهي همچون آنچه قرآن به من آموخته به زن و مرد مينگرم و اصولا به ذهنم اين مسائل امري پيش پا افتاده بوده و بسيار به بندت توجهم به اين موضوع آن هم در حد چند ثانيه جلب ميشود و اصولا در دين ما يك مسلمان چه مرد باشد يا زن جز اينكه لازم است خود شخصا" از پاكي خود مراقبت كند براي ديگران تكليفي بر او واجب نيست و خداوند به خاطر كم ايماني يا بي ايماني مردي از زن بازخواست نمي كند كه در غير اين صورت با عدل خداوندي در تضاد است اين در مورد زن كم ايمان و بي ايمان هم صدق ميكند . بنده هدف از حجاب را از منظر زنان شيعه قبول ندارم هدف چيز ديگري است براي همين من فكر ميكنم آنها با چادر خود را اذيت مي كنند و با آن هدفي كه پيش گرفته اند خود را زير چند متر پارچه آزار ميدهند و نفس خود را به مشقت مي اندازند ... و بنده با برخورد آقاياني كه نام برديد آشنا هستم و بر آن ها نمي گيرم آنها با هم مذهب خود فاطيما بهتر از بنده برخورد نكردند . در پناه حق
165 | ابن الحيدر | Iran - Tehran | ٢٠:٤٣ - ١٠ مرداد ١٣٨٩ |
جناب بنت ابوبکر

سلام عليکم

حمدا لله الواحد القهار که ايندفعه دريافتيد که با زبان توهين کلامي نگوئيد و از اين بابت ما خوشحاليم......
زيرا با اين کار اولا خودتان را مورد اتهام قرار ميدهيد و به نحوي جبهه اي از مومنين را به سمت خود تحريک ميکنيد و مسلما مومنان هم بي واکنش نمينشينند.

شما بزرگوار خود ببين و قضاوت کن اين چه حرفي بود که فرموديد: نام و نام خانوادگي: بنت ابوبكر - تاريخ: 04 مرداد 89
من متوجه نميشوم
حجاب براي دختر شيعه چه فايده اي دارد ؟
چرا خودشان را مي پوشانند ؟!

___________________________________________

خب گرامي.!!! ديديد که با اين لحن توهين به زنان مومنه ( مه همانا اين زنان همسران و مادران و خواهران ما نيز هستند و شما با توهين به يکي از آنان به همه ي ما توهين کرده ايد) چه تنفري را نسبت به خود آفريديد.

و نيز اين حرفتان هم اصلا مترووووووود است که فرموديد : و كسي حق ندارد به جاي زن و براي زن غيرتي شود .



آخر جناب بنت بوبکر.!! آيا وقتي شما علنا با توهين به زنان شيعه و محجبه و زير سوال بردن ؟؟؟؟ آنان ميپردازيد نيمي انديشيد که اينان همسران و مادران و خواهران خوني و ديني و مذهبي ما نيز هستند.
آيا وقتي يک مرد بلوس جلوي شما را براي هوس راني بگيرد . يا متلکي در جلوي شوهرتان يا برادرتان به شما بياندازد برخورد آنان چگونه خواهد بود؟

پس به قول شما حتما ميآيند و ناز نازش ميکنند .............

نه جناب. مطمئنا دهانش را خرد ميکنند يا ...........
پس اين کلام شما کاملا بي معني است. که ما مردان شيعه سکوت کنيم. نه خييييييييييييييييييييييييييييييييير
اگر کوچکترين توهيني به يکي از نواميس مومنه ي شيعه شود ما ( حتي اگر نسبت نسبي هم با ايشان نداشته باشيم) همگي در مقابل خاطيان مقابله ي شديد ميکنيم.

همانطور که مولاي متقيان امير المومنين(صلوات الله و سلامه عليه) فرمودند : لعن الله من لا يغار» (خدا لعنت کندکسي راکه غيرت ندارد )

در ضمن هشدار هاي برادران ما را هم جدي بگيريد و توهين نکنيد تا حرمت بزرگانتان حفظ شود زيرا از اين به بعد به ازاي هر توهيني جوابي دندان شکن دريافت خواهيد کرد که مايه ي پشيماني همگيتان خواهد بود. ( منظور توهين کنندگان هستند )

و همگان بدانند >>>>>>>>>>>>>>> ان الله معنا <<<<<<<<<<<<<<<<<<<
166 | سعيد حسيني(شاه اسماعيل صفوي) | Japan - Chiyoda | ١٠:٤٢ - ١١ مرداد ١٣٨٩ |
بنت ابوبکر

ظاهرا فراموش کرده اي که توهين کردي !!!

لابد انتظار داشتي ازت تشکر کنيم؟!!!
منطق شما سني ها توهينه و وظيفه ي ما هم کوفتن بر دهان عناصر بي ادب.
بنابر اين جائي براي حرف ديگري باقي نمي مونه

در ضمن سعي نکن با مظلوم نمائي ، عوام فريبي کني!

برا ما شيعه و سني فرقي نميکنه
هر کس که از روي عمد يا غير عمد توهين کنه جوابش و ميديم
پس سعي نکنيد بين ما و برادران و خواهران شيعه اختلف بيندازيد که سهت در اشتباهيد.

در مورد مطالب ارائه شده بينت بنده و خواهر ديني ما جناب فاطميا موضوع کاملا شفاف سازي شده و سوء تفاهم هم رفع شده
تا کور شود هر آنکه نتواند ديد

دوستان شيعه
علي الخصوص خواهر مخترم جناب فاطميا

مي بينيد که اهل سنت هميشه در پي ايجاد اختلاف بين شيعيان هستند و از کوچکترين سوء تفاهم براي ايجاد اختلاف بهره مي برند

جناب فاطميا

آيا از کلام همين بنت ابوبکر براحتي در نمي يابيد که اين خانم و يا آقا قصد ايجاد اختلاف با شيعه را دارد؟
چگونه مدعي اتحاد با آنان هستيد؟

بنت ابوبکر

همانند پدرانت قصد ايجاد اختلاف داري
اما بدان که شيعه هميشه و در همه عرصه ها پيروز ميدان است
حناي شما براي ما رنگي ندارد.
خود را خسته نکنيد
يا حق
167 | سعيد حسيني(شاه اسماعيل صفوي) | Japan - Chiyoda | ١٠:٥١ - ١١ مرداد ١٣٨٩ |
راستي جناب بنت ابوبکر

برات يه هديه دارم

www.almojaz.blogfa.com

اين وبلاگ منه
برو و درباره پدرت ابوبکر از منابع خودتون آنقدر بخون تا سيراب بشي شايد هدايت بشي.
168 | بنت ابوبكر | Iran - Sanandij | ١٣:٥١ - ١١ مرداد ١٣٨٩ |
عليكم السلام و رحمه الله

جناب ابن الحيدر

آيا واقعا چيزي از آبرويت باقي مانده كه بخواهي جم كني ؟!

جناب سعيد حسيني

چرا نمي روي بار و بنديلت را براي خروج از مملكت ببندي جوجه !

169 | سعيد حسيني(شاه اسماعيل صفوي) | Japan - Chiyoda | ١٤:٤٤ - ١١ مرداد ١٣٨٩ |
آدرس وبلاگ فوق در نظر قبلي که براي بن ابوبکر گذاشته ام اشتباه است

و آدرس صحيح وبلاگ بنده http://maktabshia.blogfa.com/ مي باشد

البته آدرس قبلي که اشتباه کپي شده هم هديه خوبي براي بنت ابوبکر است
يا حق
170 | سعيد حسيني(شاه اسماعيل صفوي) | Japan - Chiyoda | ١٧:٣٦ - ١١ مرداد ١٣٨٩ |
بنت ابوبکر

آيا فکر ميکنيد که رهبران مذهب، علما و کتب صحيحين شما آبروئي براي شماها باقي گذاشته اند؟؟؟!!!
ار کدام آبرو سخن ميگوئي؟
راستش را بگو، تا بحال چند برادر رضائي با استفاده از فتواي عايشه ((رضاء کبير)) کسب کرده اي؟!!
فراموش نکن که تو خود را دختر ابوبکر نام نهاده اي و اين فتوا از طرف عايشه دختر ابوبکر است و با توجه به اين که بنده در جريان تحقيقاتم ديدم که زنهاي اهل سنت ((قشر باسواد)) از اين کار سر باز ميزنند و آنرا ناپسند ميدانند اما در مورد تو که خود را بنت ابوبکر ميداني اين مسئله اجتناب ناپذير است.
در ضمن يه سري به عربستان بزنيد
شيوخ همکيش شما منتظر شما هستند براي انواع ازدواجهاي جديدي که خود اختراع کرده اند.
الحق که ازدواج ميسار مخصوص احمقهائي مانند توست.

در ضمن اينکه چه کسي جوجه است بايد حضوري اثبات شود با حلوا حلوا گفتن دهان شيرين نميشود!!!

تا وقتي حتي يک سني در مملکت من وجود داشته باشد، من و امثال من هستيم و خواهيم بود تا کور شود هر آنکه نتواند ديد
يکي از همکيشانتان بنام صدام تکريتي که خود را سردار قادسيه مي ناميد بود که توسط جوانان همين مملکت به زانو درآمد و اخر به درک واصل شد

دوستان عزيز شيعه

همانطور که گفتم نيت واقعي اين بنت ابوبکر که سعي در مخفي کردنش داشت اکنون بصورت بخار معده اش فوران کرده است
لذا دوستان با فرهنگ اهل بدعت آشنا شوند و برخوردي در شان آنها داشته باشند.
اين نجاستها از کوچکترين روزنه ها هم براي نفوذ در شيعيان ساده دل استفاده ميکنند.

اما کور خوانده اند

جوانان شيعه مانند هميشه هشيار و مقاوم و مصمم در برابر بدعت عمري و پيروان آن مذهب ظلم و جور ايستاده اند و تا آخرين قطره خون تا پاي شهادت ايستادگي خواهند کرد
مطمئن باشيد روز مرگ عقيده گنديده اهل بدعت خيلي خيلي نزديک است.

بنت ابوبکر
صرف نظر از اينکه زن يا مرد باشي اگر در قسمتهاي مختلف نطرات مرا بخواني خواهي ديد که من بارها آدرس ايميل خودم را به همکيشانت دادم حتي از آنان تقاضاي ملاقات حضوري براي بحث و مناظره داشتم ولي دريغ از يک مرد!!!!
حتي يک نفر از شما اهل بدعت جرآت يک ايميل زدن را هم به من پيدا نکرده و اين خود بزرگترين دليل بر نزلزل عقيده گنيده شما و ترس و بزدلي اهل بدعت از اهل حق است.

مطمئنم ايميل مرا ديده ايد

اما دوباره ميدهم ببينم ميتوانيد ثابت کنيد که حلال زاده هستيد؟

hoseini142005@yahoo.com

منتظرم

يا حق
171 | WaHHabi | Iran - Tehran | ١٨:٤١ - ١١ مرداد ١٣٨٩ |
جناب بنت ابوبکر ؟؟؟؟ بله . من ميخواهم به سنت مادرتان عائشه ؟؟؟؟ که شما هم نام ايشان را بر خود زيبنده ديده ايد ( و حتما بايد طبق ايشان عمل و رفتار کنيد) عمل کنم و برادر رضائي شما شوم. آيا شما ميتوانيد فتواي عايشه ((رضاء کبير)) را رد کنيد. اگر اين چنين است چرا از زني پيروي ميکنيد که........ خلاصه تو برادرمان ابن الحيدر را يک بار بالا بردي و يک بار ............ خب معلوم است مانند مادرت ثبات فکري و رواني نداري. اما جناب بنت بوبکر . يادت نرود .! من منتظر جوابتم و از ازدواجي که مفتيان خودتان قرار داده اند يعني ازدواج روزانه ( طبق فتواي علماي سعودي شما) هم مسرور ميشوم. و اگر کلام مادرتان حق است بايئيد و يک برادر رضائي شيعه هم داشته باشيد.؟! آيا حاضريد؟ هه هه هه هه هه هه هه ه هه هه ه ه هه هه ه ه ه ه اگر ج.اب منو دغ داغ دادي يائت نرود اينجا يک مکاني است که هزاران سني ان مطلب را ميخوانند . اگر رد کني يعني کلي خودت و مذهب مادرت و فتواي ايشان را قهوه اي کرده اي. جواب بده. اگر اين فتواي مادرت فتواي عايشه ((رضاء کبير)) درست است حاضري من برادر رضائيت شوم و شما ؟؟؟ ات را به من بدهي طبق سنت مادرت؟؟؟؟؟؟ ........................................................ في امان الله
172 | سوگل گلستاني | Iran - Tehran | ٢٣:١٣ - ١٢ مرداد ١٣٨٩ |
دختر ابوبكر ملعون چرا بهت برميخوره؟
آقاي وهابي باتوجه به دين وايمونت !!!!!!!!!!!!!بهت پيشنهاد ازدواج ويا خواهر وبرادر رضايي رو داده.
اين كه ناراحتي نداره.
اگه خيلي بهت برخورده آب سرد يادت نره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
173 | بنت ابوبكر | Iran - Sanandij | ٢٤:١٤ - ١٢ مرداد ١٣٨٩ |
آقايون شيعه

كه هميشه و هر جا با زن پرستي (نوعي از از آدم پرستي ويژه مشركان مخذول ) دست به گريبان هستند چرا به سراغ دختران شيعه ( از بيسواد گرفته تا تحصيل كرده )‌ نمي روند كه اين دخترها هميشه و هر جا با خلاء بي شوهري و ازدواج دست و پنجه نرم مي كنند و چرا به آنها پيشنهاد ازدواج نمي دهند ؟!
اي مشركان بي تعهد بس كنيد تنوع طلبي را در اين سرزمين ويران .

وَ يجْعَلُونَ للَّهِ الْبَنَتِ سبْحَنَهُ وَ لَهُم مَّا يَشتهُونَ ( آيه 57 سوره نحل)

" صدق الله العظيم "





174 | WaHHabi | Iran - Tehran | ١٠:٣٤ - ١٣ مرداد ١٣٨٩ |
هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا...........؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پس چي شد؟ تو که جان فداي مادرت بودي.!

بايد به فتواي او عمل ميکردي. پس با اين حرف بطلان تو و مادرت ثابت شد.
و ثابت شد شما ها اگر ننه و دختر هم باشيد باز هم به هم وفا نداريد.

کجايي بنت بوبکر. مگر بنده حرف بدي زدم. فقط خواستم به سنت و فتواي مادرت عائشه در مورد تو عمل کنم . کار بديه مگه؟

اگر اينقدر اين فتواي مادرت را شنيع ميداني چرا به همچين کسي که همچنين عمل شنيعي را عمل ميکرده و بدان فتوا ميداده عشق ميورزي و نام او را براي خود انتخاب ميکني؟

اي مومنين.!!!!!!!! بطلان اين ملاعين براي همگان آشکار بوده و هست.

من به ايشان پيشنهادي را دادم که مادرشان ( عائشه ) در فتواي ((رضاء کبير)) بدان امر کرده اند.

پس چرا اينان چنين کرند.

جواب: زيرا اينان ميدانند مادرشان اهل ؟؟؟؟ بوده اما از روي تعصب و غرض ورزي زير بار نميروند.

بابا.! بنت بوبکر کجاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برادر رضائي نميخواهي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هه هه هه هه هه هه ههه هه هههه ه ه ه ه ه ه ه ه هه هه هه هه هههه ه هه ه ه ه ه ه ه

ما منتظريما.!!!!!!

راستي برو شوهرت و بابات و برادرت رو از روي هم خوابيدن و لواط کردن در مساجد و مکان هاي ورزشي و ...... منع کتن.

برو به اياشن فتواي عائشه مادرت را بگو که همگي بيايند و با شما ........ شوند.

برو به شيوخ مومناتن بگو در شبکه هاي Al.Soyoof و ...... برگردند و کمتر دور کمرشان را قر دهند. ميترسم ديسک کمر بگيرند.جهان نظاره گر بلهوسي شماست.

بگو به ايشان هموس راني و بلهوسي بس است.

بگو که مومن به عائشه مادرت شوند و به فتواي ايشان عمل کنند و با شما ( چون مرا براي برادر رضائي شدنت نپذيرفته. حالا نميدونم چرا؟!) برادر رضائي شوند.

آره. برو هم مذهبان و همکيشان و بد کيشان و لا مذهبانتان بگو با تو ........ شوند.
اي بي آبروووووووووو ها.

اي بيچارگان. از که و از چه حرف ميزني؟
...................................................................................................................................................................................

في امان الله.
175 | سعد الله | Iran - Tehran | ١٣:٥٠ - ١٣ مرداد ١٣٨٩ |
بسم الله الشديد العقاب بابا.! برادر WaHHabi که حرف بدي نزد خانم بنت بوبکر.! چرا قهر ميکني؟ اگر ايشان را قبول نداريد بنده هم در خدمتم.......... هه هه هه هه هه هه ببين بيچاره.! چقدر فتواي مادرت نجس است که تو که محب آني کراهتت ميآيد که بدان عمل کني.چه برسد به عموم مسلمين. حال اگر چنين است ميدانيم مانند صد ها خواهر و برادر دينيت ميروي و ديگر ( حد اقل با نام بنت بوبکر ) اين دور و ور ها پيدا نميشود. تو گفتي: ه هميشه و هر جا با زن پرستي (نوعي از از آدم پرستي ويژه مشركان مخذول ) دست به گريبان هستند چرا به سراغ دختران شيعه عجججججججججججججب . پس اگر چنين است اولين زن بلهوس مادر شماست که با اين فتوا مليون ها اهل سنت را به زنا انداخته و زنا زاده درست کرده و باب فحشا و منکر را بر همگان گشوده.! درسته؟؟؟؟؟؟؟؟ يا موضع خودت را تعيين کن و بگو که حرف ايشان را قبول داري و خواهر رضائي من يا برادر WaHHabi شو و ثابت کن که واقعا پيرو عملي مادرت عائشه هستي. يا علنا اقرار کن که مادرت ؟؟؟؟؟؟؟ ........... بوده و اصلا بر باطل بوده و زني حسود و مغرور و ملعون و ........ بوده. خب. انتخاب با توست ............. من هم منتظرتم. ديگر برادران هم همچنين. ان الله لا يحب المفسدين
176 | كميل | Iran - Tabriz | ١٢:٠٩ - ١٤ مرداد ١٣٨٩ |
آفرين بر شما WaHHabi
خوب زدي تو دهن ابوبكر و بنتش.
مخلصيم
177 | WaHHabi | Iran - Tehran | ١٣:٣٩ - ١٤ مرداد ١٣٨٩ |
سلام بر برادر عزيز کميل جان.

احوالات شريف مومن خدا؟!

ممنون از لطفتان اخوي.!

ما هنوز منتظر جواب اين دخترک هستيم.

يا حيدر کرار (صلوات الله و سلامه عليه)
178 | مجيد م علي | United Arab Emirates - Dubai | ١١:٥٠ - ١٥ مرداد ١٣٨٩ |
با سلام
بنت ابوبكر , در مورد زن پرستي (؟؟؟؟ ) برعكس اين شما هستيد ( البته همفكرانتان ) كه تمام فكر و ذكرشان زن و زن است انهم فقط براي يك منظور و لاغير .
دور و ير من بالاي 90 % از هم مذهبي هاي شما است , پس خيلي بيشتر از شما به افكار انها علم دارم ,
ان جماعتي از اينها كه حتي سن و سالشان خيلي خيلي بالاست نماز هاي خود را بموقع ميخوانند ريشهايشان بلنداست حنا ميبندد زياد ذكر ميگويند , تسبيح پشت تسبيح مي اندازند , بدليل سن بالا و ديد ضعيف و گوش كم شنوا در بيشتر در چشم مي ايند , رغبت عجيبي به تجديد فراش دارند انهم با كي ,,,,,, با دختركان نو جوان و يا دختركان رير 10 سال ( مسلماً از كشورهاي ديگر و خانوادهاي فقير ).
اما بازهم شهوتشان بر انها غلبه ميكند و در خيابانها به چشم چراني مشغول ميشوند .
حال ميپرسي كه من گفتم انها .. نماز هاي خود را بموقع ميخوانند ريشهايشان بلنداست حنا ميبندد زياد ذكر ميگويند , تسبيح پشت تسبيح ....
اين حرف با ان كارها تنافض دارد .

نه عزيز اولي وقتي ازشون سوال ميكني كه چرا نماز فلان و فلان ووووووو ميگه ميخواهم به بهشت بروم .
پرسيدم كه چي .
نيشهايشون تا بناگوش باز ميشه " لا حبيبي انت ماعرف , أنا يريد يعمل ؟؟؟؟ مع حوريان الجنه ...... هم اجمل من البنات في هذا الدنيا .

بهشت را هم براي كارهاي كثيفشون ميخواهند .
حالا بيا بگو ,,,,

==========================================================================


يا علي
179 | مالك اشتر | Iran - Tehran | ١٧:٤٢ - ١٦ مرداد ١٣٨٩ |
>>>>>>>>>>>>>>>دوستااااااااااااااااااااان توجه کنيد. مطلب جالبي است که به عينه ديروز خودم ديدم.<<<<<<<<<<<<<<<<< ديروز با جمعي از برادران در حال گذر کردن از خيابان هاي يکي از شهر هاي وهابي نشين و سلفي نشين بوديم.( البته اين مطلب براي هزارمين بار است که براي بنده و مومنان اتفاق ميفتد و براي رعايت ادب نام آن شهر را بيان نميکنيم. اگر لازم شود ميگوييم) در همين حين چشممان از دور به يک انسان با دو وجب و نيم ريش و عمامه اي که گوشه ي عمامه دراز ( عمامه ي سلفيون و وهابيون) و پاچه ي شلواري تا زير زانو ( مانند وهابيون که اعتقاد دارند شلوار کوتاه شبيه شلوار برمودا سنت رسول است) افتاد که سوار موتور سيکلتش در حال آمدن و رد شدن است. همگي در دل لعنتي بر او و اصنامش فرستاديم و اينکه چقدر چهره اش شبيه دومي بود متنفر شديم . اما متوجه شديم اين ملعون و به اصطلاح عالم ديني و نماينده ي مذهبي وهابيون که خيلي غيرت غيرت هم ميکنند خانمش را به چه طرز زننده اي همراه با کودکش سوار کرده. خانمي با مانتويي کوتااااااااااااه (همسر وهابي) با پايي تا زير زانو بيرووووووووون............... موهايش سه وجب بيرون روسري و .................. واويلااااااااااااااااا. والله اگر کذب بگويم. تا به حال به عمرمان چنين صحنه ي مضحکي را نديده بوديم که مثلا اين بزرگشان است و اسوه ي اينان.! اينان حتي براي نواميس خود هم غيرت ندارند و ديديم جوانان سلفي و وهابي مسلک با ديدن اين صحنه مشغول چشم چراني به زن به اصطلاح نماينده ي مذهبي خود شدند و ما هم در دل به رابطه ي خائنانه ي اينان با هم کلي خنديديم. لعن الله قاتليک يا فاطمه الزهرا (صلوات الله و سلام الله عليها)
180 | مهرداد | Iran - Tehran | ٠٧:١٤ - ١٧ مرداد ١٣٨٩ |
سلام واقعا افتضاحه كه يه دختر شيعه بخواد با سني ازدواج كنه....من بعيد ميدونم همچين قضيه اي صحت داشته باشه...اوني كه مي خواد ازدواج كنه اساسا شيعه نبوده....و حتي به نظرم شيعه آبا و اجدادي هم نبوده....يك همچين شخصي به نظرم خيلي ضعيفه خيلي....دريغ از ذره اي غيرت! چقدر راحت پهلوي شكسته ي مادرمان را مي فروشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اي تف بر غيرتت! بگذريم... در مورد حجاب شما كشورهاي سني رو ببينيد تمام كانلهاي فحشا از همين كشورهاي مثلا مسلمون- اسلام عمري- پشتيباني ميشه اونوقت دم از حجاب و عفاف مضحكه....ملت مي رن حج يه سري رو مي بينن كه پوشيه زدن - كه البته حق هم دارن با وجود يه همچين عمري هايي كه به تبع عمر ناموس دزدن پوشيه كه سهله آدم بايد ديواره ي آهن بپوشه- ابلهانه فكر ميكنن تمام عربستان همينطورن ...در حالي كه همين عربستان فحشا و بي حجابي هزاران برابر بدرتر از امثال بي حجابان ايران از سر و روش داره ميباره... بنده برادرم ازبكستان زندگي ميكنه... چيزي كه ما از ايشون شنيديم يك ميليونمش هم تو ايران ديده نميشه.... دختراي عمري با ؟؟؟(لباس زير) در ملا’ عام حاضر ميشن... اونوقت اينا دارن دم از حجاب مي زنن؟! براستي مگه عايشه ي اينها به حجاب و عفاف معتقد بود كه اينها هم باشن؟! جووناي خام ايراني كه البته تمام تشيع هم اينها نيستن هر چي باشن و هر چقدر هم بي حجاب باشن اين يه واقعيته كه هزار شرافت دارن به اين عمري هاي طاغوتي....همين بي حجاباي ايراني رو با بي حجاباي عربستاني كه هيچ با باحجاباشون هم مقايسه كني عفتي كه اينها دارن عربستاني ها يك ذره ي ذره اش رو هم ندارن.... يه چيز ديگه.... مگه چادري عمري با بي چادريش تفاوتي هم داره؟! باحجابش با بي حجابش چه فرقي داره؟! كسي كه ولايت رو قبول نداره اعمالش اون دنيا به چه دردش خواهد خورد؟! لذا بنت ابوبكر بعد از آنكه به سنت عايشه عمل كردي و با همه ي ما بروش عايشه يتان محرم شدي به ما بگو شما چرا چادر سرتان مي كنيد؟! واقعا وقتي ولايت ا... رو كنار گذاشته ايد اين به چه درد شما خواهد خورد؟! منتظرم.... البته اين هم كه ما گفتيم با روش عايشه يتان با ما محرم شوي خواستيم تو و امثال تو البته اگر برايتان مقدور بود به عينه بفهميد كه دينتان چيست و دينتان را از چه كساني گرفته ايد..... اما اين رو بدون كه ماها حتي حاضر نيستيم از صد فرسخي شما رد بشيم چه برسه به اينكه به اين محرم شدن هم فكر كنيم.....
181 | بنت ابوبكر | Iran - Tehran | ١٥:٣٦ - ١٧ مرداد ١٣٨٩ |
وقتي مذهب شيعه عقل پيروانش را تعطيل مي كند نتيجه اش همين ميشود يكي چند نفر به خيال خود من زنم ..... و با يك اسم فكر خود را مشغول كرده هر كسي چيزي مينويسد كه هيچكدامش ربط پيدا نمي كند... برخوردهاي زشت شما و يكي دو نفر همكارتان نسبت به من وجهه سايت شيعي وليعصر را زير سوال برده است مردم مي خندند.
182 | WaHHabi | Iran - Tehran | ٢٠:٣٠ - ١٧ مرداد ١٣٨٩ |
به به سلام جناب بنت ابي بکر...

عجججججججججججججججججججججججب.!!!!!!!!!!!!!!!!!

شما فرموديد:
وقتي مذهب شيعه عقل پيروانش را تعطيل مي كند نتيجه اش همين ميشود

____________________________________________________________

جناب .! آبا مذهب شيعه عقلش تعطيل شده که براي جلو گيري از زناء طبق فرمايش رسول الله (ص) و قرآن حکيم عمل ميکند ؟ يا اينکه عقل مادر شما عائشه که اين فتواي مضحک و دور از انسانيت را داده که يک زن شوهر دار پستانش را از لباسش بدر کند و به دهن يک مرد نا محرم بالغ بدهد که با اين کار محرم او شود؟!!!!!!!!!!

فرموديد:
يكي چند نفر به خيال خود من زنم ..... و با يك اسم فكر خود را مشغول كرده هر كسي چيزي مينويسد كه هيچكدامش ربط پيدا نمي كند...


____________________________________________________________

پس با اين حرفتان معلوم شد که خدعه کرديد(باز هم مانند مادرتان) و اهل دروغ هستيد مانند مادرتان.!
مگر در قرآن حکيم نخوانده ايد که:

وَ اَمّا اِن کَانَ مِنَ المُکَذِّبينَ الضّالّينَ، فَنُزُلٌ مِن حَميمٍ.

إنَّ اللّه لا يَهْدِي مَنْ هُوَ مُسْرِف كَذّاب .

معلوم است که شما حتي از يک زن هم کمتريد.(البته مطمئنا تو زن هستي که با ديدن اين فتواي افتضاح مادرت از زن بودن خودت خجل شده اي)

فرموديد:
برخوردهاي زشت شما و يكي دو نفر همكارتان نسبت به من وجهه سايت شيعي وليعصر را زير سوال برده است

مردم مي خندند.

_______________________________________________________________

جناب دخترک ابو بکر.! آيا رخوردهاي زشت شما و يكي دو نفر همكارتان نسبت به من وجهه سايت شيعي وليعصر را زير سوال برده است .؟1

يا فتواي رضاء کبير مادرتان عائشه که حتي رو نداري از آن دفاع کني؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر واقعا پيرو ايشاني چرا از اين کار امنتاء ميکني؟!!
مگر بد حرفي زده؟

اگر بد حرفي زده. حرف نجسي زده. چرا هنوز پيرو آن زن؟؟؟؟ هستي و دم از او ميزني؟
مگر غير از اين است؟
حال مردم به تو بخندند که پيرو مادرت هستي و دااااااد عائشه عائشه ام المومنين ميزني که گوش فلک را کر کرده ايد. يا به مادرت که با اين فتواي مسخره و ضد انساني و اسلامي و بشريش باعث شده يک پيرو چشم و گوش بسته اش هم سر از اجراي آن باز زند و چندشش شود و به کساني که طبق فرمان او ( مادرت عائشه) اين پيشنهاد را به تو ميدهند پرخاش کنس.

برو به فاعل اين فتوا و صادر کننده ي آن پرخااااااااش کن.

آخر اي گمراه.! چرا وجهه ي اين سايت نوراني و پر برکت زير سوال برود.؟
تو با اين کارت زحمات ما را کم کردي و به همگان نشان داديد و کاري که مومنان بايد در يک سال و يا سالها انجام ميدادند براي نشان دادن ماهيت کثيف تفکر عمري .! شما آن را براي ما و همگان سهل نمودي و با اين جبهه گيري براي فتواي مادرت و تنفر از عملي کردن آن به همگااااااااااااان نشان داديد که حق بايد به دست آل رسول الله (ص) ميرسيد نه هر ؟؟؟؟ي

راستي.! اين را بدان.. ما هيچ وقت دهان خود را به ؟؟؟؟ يا بدن شما اهل عمر نجس نميکنيم( تا مجبور شويم 7 بار اقسام مختلف غسل را براي طهارت به جايي آوريم و مجبور به دادن کفاره هم شويم). و غرض از اين مطلب ثابت شدن بطلانتان و بطلان مادرتان بود که حمدا لله نمايان گرديد و رو سياهيش ماند به ذغال و ذغالدان .!!!!


واااااااااااقعا از زحمات شما پيرو عائشه ممنوننيم.

با تشکر ............

«و قطعت دابر المتکبرين و اجتثثت اصول الظالمين و نحن نقول الحمد لله رب العالمين »
183 | عارفه | Iran - Tehran | ٠١:١٧ - ١٨ مرداد ١٣٨٩ |
بنت ابوبکر فکر کردم عاقل شدي يا بهتر بگم ادم شدي!!!!!! ولي انگار نه ادم نشدي هيچ بدتر هم شدي ............

راست ميگي شيعه عقل پيروانش را ضايع کرده چون تموم حرفاي پيروانش با دليل و مدرک کامل و دقيق و درست و محکمه پسند هست ولي عقل شما عمري ها رفته رفته کامل ميشه که نشانش هم هزيان گفتنه شما ها طرفداران احمقشه ...........

چي شد من از شما سوال پرسيده بودم جواب من چي شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ميدونستم جواب نميدي !!!!!!! اخه براي لا ابلي گري و لات بازيهاتون چي داريد که بگيد ؟؟؟؟؟ مردم به شما ميخندن و در تعجب هستن که چرا از اون مخي که خداوند تبارک تعالي توي کله ي بي مصرف شما قرار داده استفاده نميکنيد و اک بند نگه داشتيد!!!!!!!! مردم به ريش مفتي هاي شما ميخندن----- مردم به چشمهاي مفتي هاي شما که کور هست ميخندن ------------- خدارا شکر توي همين دنيا اعمالشون باعث ميشه قيافشون شبيه سگ و حيوانات بشه.مردم به عکسهاي مفتي هاي شما ميخندن..........خبر نداري؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

1) جواب شوال منو بده که در کامنت قبلي پرسيده بودم
2) جواب اين برادرهارا هم بده و به خطبه عايشه جانت عمل کن. (هرچند که به نظر من قباهت داره واسه برادرهاي شيعه افت داره که بخوان از هزار فرسخي شما ها که يه مشت احمق باسواد و بي سواد هستيد رد بشن)

بنت ابوبکر===== خود فروش =دين فروش= لاابالي و بسياري صفات بارز که من خجالت کشيدم بشمرم.

لعن الله علي القوم الفاسقين.........
184 | سعيد حسيني(شاه اسماعيل صفوي) | Japan - Chiyoda | ١٠:٥٥ - ١٨ مرداد ١٣٨٩ |
بنت ابوبکر

تحقيقي را در مورد رفتار شخص حضرتعالي طي تحقيقاتي از چند روانپزشک که شخصا انجام داده بودم به اختصار در اين سايت گذاشتم که البته دوستان و برادران عزيز در قسمت پاسخ به شبهات علني کردن آنرا صلاح ندانستند و علني نفرمودند که از اين بابت از آن بزرگوران تشکر ميکنم و اعتراضي هم ندارم ، زيرا آنان مسئولين سايت هستند و اختيار دارند تا مطالبي را که به نظرشان با قوانين سايت همخواني نداشته باشد را حذف و يا اينکه کل نظر را علني نکنند.
اما بنده همينجا به شما ميگويم اگر خواستيد نظر روانشناسان را در مورد رفتار خودتان بدانيد ميتوانيد به من ايميل بزنيد و مطالب را در اختيارتان بگذارم.
و اما مطلب بعدي

فرموده ايد :

((((وقتي مذهب شيعه عقل پيروانش را تعطيل مي كند نتيجه اش همين ميشود
يكي چند نفر به خيال خود من زنم ..... و با يك اسم فكر خود را مشغول كرده هر كسي چيزي مينويسد كه هيچكدامش ربط پيدا نمي كند...
برخوردهاي زشت شما و يكي دو نفر همكارتان نسبت به من وجهه سايت شيعي وليعصر را زير سوال برده است
مردم مي خندند))))

بنده براي اينکه همه بدانند شما به مذهب آميخته با يهود خود هيچ اعتقاد و اعتمادي نداريد دلايل مختلف ارائه کردم از جمله همان مسئله رضاءکبير و بسياري از اراجيفتان که نه تنها مردم عادي بلکه خودتان و حتي کفار هم به عقيده شما ميخندند.
ما با شما برخورد نکرده ايم و فقط از يکي از فتاواي عايشه از کتب خودتان برايتان نقل قول کرده ايم و اينکه شما فتواي عايشه را توهين به خود ميدانيد به خودتان ارتباط دارد.
ناراحتي شما از اينگونه فتاواست نه شيعه لطفا با خودتان صادق باشيد هر چند که بنده چنين قابليتي در شما مشاهده نميکنم.

جناب بنت ابوبکر
اين فتاوا در واقع عقيده و مذهبتان و نيز شخصيت اهل سنت و همچنين تفکر و تعقل شما را زير سئوال برده است و بهتر است نگاهي به جهان بيندازيد و ببينيد که همه به شما و عقيده متعفن و گنديده ي عمري شما ميخندند
يا حق
185 | مجيد م علي | United Arab Emirates - Dubai | ١٢:٥٦ - ١٨ مرداد ١٣٨٩ |
با سلام
بنت عبد بن جذعان حبشي .
اي كه تو و امثال تو خيلي دلت ميخواست كه ما هم بمثل پيروان بدعت سقيفه عقل را تعطيل مي كرديم . اما كور خواندي .
حميرا خوب گوش كن ببين چي ميگويم .
تو در اولين نظرت نوشتي :
من متوجه نميشوم << نام و نام خانوادگي: بنت ابوبكر - تاريخ: 04 مرداد 89 >>
اين تنها حرف درستي بود كه زدي و بس , هنو. هم خيلي مانده كه تو و امثال تو متوجه بشويد , وقتي بزرگان شما بمثل بخاري و مسلم بقول خودشان از ميان چند صد هزار جديث كه بقول خودشان حد اقل يكصد هزار حديث ان را درست ميدانند تازه يك چيزي كمتر از هفت هزار ان را روايت ميندد كه بسياري از انها با هم تناقص دارند . و هنوز علماي شما متوجه نيستند و انرا صحيح ميپندارند , واقعا بايد بحالتان گريه كرد .
=========================================================================
اين حديث را بخوان ببين ايا جائي برا خنده خودت گذاشته يا نه :

ابو هريره روايت کرد که سگ و زن و الاغ ( در صورت عبور از جلوي نماز گذار ) نماز را باطل مي کنند ؛ پس عائشه گفت : من گاهي رسول خدا را مي ديدم که به سوي وسط رخت خواب نماز مي خواند در حاليکه من بر روي رخت خواب بودم و بين ايشان و قبله واقع مي شدم.
آيا « شما » ( خطاب به صحابه اي که اين روايت را نقل کردند از جمله ابو هريره ) ما را به منزله سگ ها قرار داديد ؟
حدثنا إسماعيل بن خليل حدثنا علي بن مسهر عن الأعمش عن مسلم يعني بن صبيح عن مسروق عن عائشة أنه ذكر عندها ما يقطع الصلاة فقالوا يقطعها الكلب والحمار والمرأة قالت لقد جعلتمونا كلابا

صحيح البخاري ج1 ص192ش 489

اون فسفرهاي مغزتو كار بنداز , عقلتو را به كار بيندازيد .
ما ميخواهيم شما ادم بشوي و بس .
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
يا علي



عائشه وقتي اين فتوا را به او گفتند گفت : آيا شما ما را مانند سگ ها قرار داديد ؟

186 | مهرداد- دختر مذكر ابوبكر بخواند. | Iran - Tehran | ٠٤:٢٣ - ١٩ مرداد ١٣٨٩ |


اين قسمت: بنت ابوبكر و مشكل هويت جنسي!


سلام
اي دختر مذكر ابوبكر.... اينكه مذهب چه كساني آنها را بي عقل بار آورده را همه مي بينند شما نمي خواهد از سر ناچاري درد خودت را به اين و آن بچسباني....با اينها كه درد بي عقلي شماها و آرم هميشگيتان پاك نمي شود...براستي اي دختر مذكر ابابكر فكر مي كني مي شود؟!

اما اي دختر مذكر ابوبكر... بگو مطالب ما کجايش بي عقلي است اينکه ما مي گوييم به مذهبت به فتواي عايشه بنت ابوبكر عمل کني بي عقلي است؟
يا بي عقل تويي که از حقيقت فرار مي کني ؟؟؟

اين فرار از حقيقت است که نشان ميدهد عقل چه کسي زايل گشته است!

جواب ندادن و طفره رفتن هم كه حتي مجبور مي شوي اسم و جنست را متناقض كني همه نشان مي دهد كه چه كسي از عقل دور افتاده است؟!

مطالب ما پشتش چنان استدلالات محكمي است كه امثال تو را مجبور كرده است حتي جنسيتت را نقض كني! براستي اگر ما بي عقليم چرا اينگونه مطالبمان تو را به لرزه و هذيانان انداخته است...؟
مي خواهي بداني مذهب چه كسي از اساس با بي عقلي شروع گشته است؟!
رهبر مذهب من كسي است كه به ×××××اجماع امم×××× باب علم پيامبر خاتم صلوات ا...عليه و آله و سلم است اما رهبر مذهب تو كيست؟! آيا فكر كرده اي؟! جناب عمري كه به اعتراف كتب خودتان لم يفهم بوده است؟! كسي كه به اعتراف علمايتان بقدري ذهن قوي داشته كه دوازده سال طول مي كشد فقط سوره ي بقره را ياد بگيرد!
ووووووووووو كه براستي هر چقدر از او بگويم تمام نمي شود....
آري اين است الگوي امثال تو! اين است موئسس مذهبت!!! اين است اساس مذهبت!!!

براستي که فقط و فقط و فقط و فقط با اندك نگاهي به مذهبت و پيروانش و وضع فرار از حقيقت در نزد پيروان مذهبتان بوضوح اظهر من الشمس معلوم مي شود كه چه كسي عقلش را نابود كرده اند!

البته خب بايد هم نابود ميشد مگر مي شود كسي تمام عمرش را پيرو يك شخص لم يفهم باشد و الگويش يك شخص لم يفهم باشد و قواي ذهني و استدلالي اش تحليل نرود؟! براستي مگر مي شود؟!

اگر ميشد پس امثال تو چرا هميشه فراري از حقيقت هستيد؟! مگر انسان با خودش دشمني مي کند؟!
واقعا چرا فكر مي كنيد نبايد حقيقت را پذيرفت و هميشه در حال فراريد؟!
به غير از بي عقلي چه توجيه ديگري دارد؟!

اما اينكه گفتي ما از روي اسمتان شما را جنس موئنث دانستيم براستي ايراد دانستن ما كجاست؟! مگر نه اين است كه هر كسي را از روي اسمش آن هم در اين دنياي سايبر بايد شناخت؟! براستي انقدر سخت است فهميدن اين موضوع؟! اصلا ما چه كنيم كه شما مثل خليفه يتان عادت داريد كه جنس خود را مشخص نكنيد و از اينكه متناقض باشيد لذت ببريد؟! كان سيدنا عمر مابونا؟!(بخاري و..........)

بگذريم حال اينبار هم مي خواهي بگويي مذکر هستي؟! بسيار خب فقط مي گويم تو به عنوان يك مذكر چرا كاملا مثل عمر زندگي نمي کني ؟ واقعا چرا مثل او مابون نيستي؟! حقيقتا اين براي من سئوال است...! يا شايد هم هستي....به قول خودت از كجا معلوم؟! راستش را بگو حالا هستي يا نه؟!

و اما اينكه اي دختر مذكر ابوبكر گفتي:
"برخوردهاي زشت شما و يكي دو نفر همكارتان نسبت به من وجهه سايت شيعي وليعصر را زير سوال برده است"

كدام برخورد ؟! برخوردي كه باعث شد حتي جنسيتت را زير پا بگذاري؟! البته شايد مي خواهي بگويي كلا مذكر هستي اما در خانه دوستان آشنايان تو را دختر ابوبكر صدا مي زنند....مي خنديييييم!
در مقابل استدلال هاي محكم جواب نداري براي چه چرنديات مي بافي و ژست به من برخورد مي گيري؟!

در ثاني مگر شماها وجهه مي فهميد چيست؟!آبرو مي فهميد چيست؟! اگر مي فهميديد كه 1400 سال آبروي اسلام و وجهه ي اسلام را له نمي كرديد!
اصلا گيريم در نزد تو وجهه ي سايت شيعي خراب شد مگر تويي كه به سهم خود آبروي دين خدا را برده اي اهميتي هم داري؟!


ضمنا دنيا تا سوژه اي مثل عمري ها را دارد به اندازه ي كافي بساط خنده اش فراهم است شما ديگر بيشتر نخندانمان!
مي گويي "مردم مي خندند"
براستي مردم فكر مي كني اينجا به چه خواهند خنديد؟!
به اينكه يك عمري مذكر از فرط علاقه اسم خود را عايشه گذاشته است؟!
به اينكه يك مذكر عمري از فرط علاقه خود را دختر ابوبكر نام نهاده است؟!
يا اينكه اهل عمر حاضر نيستند به سيره ي مادرشان عمل كنند خواهند خنديد؟!
يا به علت اين علاقه خواهند خنديد كه هيچ علتي ندارد؟! يا به اين خواهند خنديد كه معشوقه ي اهل عمر يك شخصي مثل عايشه بوده با آن فتاواي رسوا؟!
يا شايد به فرار هميشگي اهل عمر از حقيقت خواهند خنديد؟!
يا به اين خواهند خنديد كه اهل عمر حقيقت را مي بينند و خود را به نديدن مي زنند؟!(واقعا جوك سال است)
يا به ژست هاي عمري ات خواهند خنديد كه پشتوانه اش را همچو تكيه به لم يفهم تاريخ فرا گرفته است؟! براستي تك تك اين حالات سالها جوك مردم را مي تواند فراهم كند!

البته دنيا بد تر از اين رفتارها و اعمال شما عمري ها هم عادت كرده اند اي بنت مذكر ابوبكر....به اعمالي مثل فتواهاي خنده داري كه باعث شده است هيچ آبرويي براي مسلمين نماند...يا به جنايات عمريتان كه اسلام را نابود كرده است....ووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

آري تا قيام قيامت هست اين وووووها ادامه دارد. و البته خوب است كه تو فكر خنده ي مردم هستي اما راه جلوگيري از اين بي آبرويي را بايد از خودت شروع كني كه تا خود تغيير نكني نمي تواني هم مذهبان آبرو برت را تغيير دهي!

خوش باش اي دختر مذكر ابوبكر...خوش باش در اين جهل فراتر از جهل مركب!

در آخر اين سئوالي را كه در اين كامنت پرسيدم تكرار مي كنم و منتظر جوابش مي مانم تو كه مي گويي يك مذكر با اسم يك موئنث هستي يا ....به هر حال تو كه فكر مي كني اينبار نيز مذكري آيا به عنوان يك مذكر به سنت ابنه اي بودن جناب عمرتان عمل مي كني يا نه؟!



والسلام علي من اتبع الهدي
ياحق.
187 | رسولخاني | Iran - Tehran | ٢٠:٠٧ - ٢٠ مرداد ١٣٨٩ |
چرا يك زن شيعه نمي تواند با مرد سني ازدواج كند ؟ چون يك زن شيعه بايد تابع مرد سني باشد و بايد از دستورات مرد سني پيروي كند. بهتر است زن شيعه با مرد سني متحد باشد . با تشكر از شما رسولخاني هستم از خراسان رضوي
188 | آيدا | Iran - Gorgan | ١١:٢٨ - ٢٦ مرداد ١٣٨٩ |
سلام
من دختري هستم با مذهب تسنن.....البته متاسفانه...
به شخصه حرفاي آخوندها ومولوي هاي اهل تسنن رو درباره اينكه يك سني نميتواند باشيعه ازدواج كند قبول ندارم.چرا يه دختر سني نميتونه باپسري از اهل تشيع ازدواج كنه اما پسري از اهل سنت ميتونه با دختر اهل تشيع ازدواج كنه؟
راستشو بخواين بنا به تحقيق هايي كه كردم وبه كمك يكي از عزيزان يه اين نتيجه رسيدم كه آخوندها ومولوي هاي اهل سنت جز دروغ چيزي تحويل مردم ساده لوح اهل تسنن نميدن
بخاطر همين من اگه خدابخواد ميخوام با كسي كه خيلي دوستش دارم وشيعه هست ازدواج كنم.....اگه خدا كمكم كنه ميخوام شيعه بشم...اما مشكلي كه دارم خانواده ام هست....خواستم كه دراين باره منو راهنمايي كنيد....ممنون
189 | momen abdullah | Malaysia - Kuala Lumpur | ١٦:٠١ - ٢٦ مرداد ١٣٨٩ |
بسم الرحمن الرحيم
«ان الذين آمنوا والذين هاجروا وجاهدوا في سبيل الله اوليك يرجون رحمه الله والله غفور رحيم»
«يبشرهم ربهم برحمه منه ورضوان وجنات لهم فيها نعيم مقيم»

سرکار خانم آيدا
تنوير و روشني قلب و جان شما به خورشيد تابناک ولايت حضرت اميرالمومنين علي ابن ابيطالب (عليهما السلام) را تبريک مي‌گويم.
انشاء الله که قلب دخت شريف نبي حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله عليها) از شما راضي و خشنود باشد.
انشاء الله که در مسير ياري امام بر حق حضرت مهدي (عليه السلام) موفق و مويد باشيد.

التماس دعا.
يا علي
190 | مهرداد | Iran - Tehran | ٠٣:٤٧ - ٢٨ مرداد ١٣٨٩ |
چه خبر از دختر مذكر ابوبكر؟!؟!؟!

دختر مذكر ابوبكر..... مي خنديييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييم!





ياحق
info_fadayi@yahoo.com
191 | سعيد حسيني(شاه اسماعيل صفوي) | Japan - Chiyoda | ١٧:٢١ - ٢٨ مرداد ١٣٨٩ |
با سلام
جناب مهرداد
برادر گرامي

لطفا با ايمل بنده تماس بگيريد
hoseini142005@yahoo.com
متشکرم
192 | عسل | Iran - Sīrjān | ٠٩:٥٤ - ٠٨ شهریور ١٣٨٩ |
من دختر ي شيعه هستم و مي خواهم با پسري که سني هست ازدواج کنم . ما همديگه رو بسيار دوست داريم قبلا قصد ازدواج با او رانداشتم ولي او داشت .خانواده من هم هم که راس آن مادرم قرار دارد قبول داشت ولي حالا ساز مخالف ميزند . ميدانم که اگر ازدواج کنم سرنوشتي مثل دعا دختري از عراق را خواهم داشت .البته نه به آن شدت فقط ما را طرد خواهند کرد . بايد چه کنم . آيا ميتوان بدون اجازه آنها با او ازدواج کنم ؟
193 | گلنار | Iran - Tehran | ١٧:٢٣ - ٠٨ شهریور ١٣٨٩ |
سلام
من از سني ها هستم يعني بودم...با يه شيعه ازدواج کردم چون توي محيط شيعه بودن رو دوست دارم قبل از ازدواجم شيعه شدم و فهميدم چقدر دروغ شنيدم از تاريخ دينم...هميشه خيلي خوشحالم که بالاخره حقيقت رو فهميدم و شيعه هستم و شوهمرم شيعه هستش فکر نکنيد بخاطر همسرم نه! اصلا! حقيقت رو لمس کردم و طوري فهميدم که اگه تمام آدمهاي اطرافمم سني بشن من حق امامم علي و دختر رسول خداص رو ديگه هيچوقت زير پام نميذارم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

گرچه مشکل داريم خونوادم به قدري خشک هستن که منو چند ساله طرد کردن و ميگن مرتد شدم.........-نميدونم گناهه من چيه که نمي خوام حق فاطمه زهرا رو ناديده بگيرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اما هر لحظه شکر مي کنم اون هم سرم رو به جايي ميگذارم که از خاک کربلاست-نميدونيد لذت اينها برام پايان ناپذيره- شکرش مي کنم که راه رو نشونم داد و دستم رو گرفت و حقيقت رو فهميدمووووو..........

و البته هميشه برا خودم متاسفم که توي يه خوانواده ي سني و يه جامعه ي سني زندگي کردم متاسفم!!! گر چه بالاخره فهميدم اما هنوز برام اسف باره.........

در کل مراقب ديني که داريد باشيد و قدرشو بدونيد. قدر همين محيطي که هزار تا مشکل هم ممکنه داشته باشيد رو بدونيم.حيفه!
منم دعا کنيد...
خداحافظ
194 | سعيد حسيني(شاه اسماعيل صفوي) | Japan - Chiyoda | ١١:١٥ - ٠٩ شهریور ١٣٨٩ |
با سلام خواهر گرامي سرکار خانم عسل بدون تعارف و صرف نظر از صحت و سقم گفتارتان مبني بر شيعه بودن بايد عرض کنم :: ازدواج پيماني الهي بين زن و مرد است که تنها در صورت پيمان عقيده ها امکان پذير ميشود و اگر در پيمان ازدواج با ديگري از مذهب ديگر مذهب ناديده گرفته شود در واقع آن ازدواج دوام نخواهد داشت زيرا آن چيزي را که شما بعنوان عشق در اين نوع پيمان (ازدواج) به آن مي نگريد تا زماني ماندگار خواهد بود مه بر مبناي عقيده باشد و بعد از طي يک بستر زماني کوتاه تآثير عشق به مرور کمتر شده و تنها چيزي که به دوام ازدواج کمک ميکند مذهب و عقيده است و اگر تضاد مذهب زا بررسي کنيم بايد بگويم که دو حالت بيشتر ندارد: يا اينکه عقيده شوهرتان را بپذيريد و چون تحت سلطه او خواهيد بود حق اعتراض هم نداشته باشبد يا اينکه عقيده او را نپذيريد و اعتراض نمائيد به آنچه خود آنرا ناحق ميدانيد و شوهرتان حق!!!! پيامدهاي ناشي از اين مسائل هم که کاملا مشخص است. همانگونه که من در همين صفحه در قسمت نظرات در بالا عرض کردم و به خلاصه اي از آن در اين کامنت نيز اشاره کردم ، مطلب به اين سادگيها که شما خواهر محترم فکر ميکنيد نيست بلکه زواياي پنهان و ناشناخته موضوع هم بايد مورد بررسي قرار گيرد. علت اينکه اين موضوع را در اينجا بيان کردم اين است که خواهران و برادراني که در مورد ازدواج دختران شيعه با پسران سني نظر ميدهند اصل مطلب را فراموش نکنند که ظاهر آرام و متين و به اصطلاح منطقي و با درک و فهم يک فرد سني طبيعتآ ارتباطي با عقيده ي وي ندارد. همانطور که مي دانيد برادر ريگي به دليل عقيده فاسدي که تمام مدت عمرش آنرا يدک مي کشيد در خواب بطور ناجوانمردانه زن و فرزندش را به گلوله مي بندد ، شما بررسي کنيد از پيروان کدام مذهب و يا ديني چنين عملي بر مي ايد؟؟!!! حتي کافران هم چنين نميکنند!!! به اين صفحه توجه کنيد!!! :: http://altohid.com/index.php/1388-03-27-12-14-46/317-1388-06-12-11-10-39 آِيا بواقع نشانه اي از آن عشق که در اول ازدواج ريگي ملعون با همسر شيعه خود باقي مانده است؟؟!!! در مورد رضاء کبير دقت کنيد: اصلا کدام آدم با غيرتي پيدا ميشود که به زن خودش دستور دهد تا دوست او را شير دهد وگرنه طلاقش ميدهد!! دوستان و برادران عزيز و خواهران محترمم بنده به شخصه با خيلي از سني ها در ارتباط بوده و هستم خيلي ها از اهل سنت به ظاهر منطقي هستند اما محدوده منطق و ادب و فهم و درک و شعورشان تا پشت دروازه اعتقادات و مذهبشان است و بس و اگر لازم شود منطق و عدالت و صداقت فهم و شعور را کنار ميگذارند. طوري که آدم متعجب ميشود !!! باور بفرمائيد يکي از دوستان سني مذهب سايت که مدتهاست که ابتدا از طريق ايميل و بعد به وسيله تلفن با حقير در ارتباط است و بارها بحث داشته ايم و الحق و الانصاف منطقي و صادق هم هست ، بنده به وي احترام هم قائلم، اما خدا شاهد است به محض اينکه بنده قضيه چهار پدره بودن معاويه و بدکاره بودن هند و يا فرار خلفا از جنگها و يا آتش زدن احاديث پيامبر ص توسط ابوبکر و رضاء کبير را از منابع خودشان آنهم بطور حضوري با استفاده از کتب خودشان (چاپ بيروت) ، اثبات کردم بقدري عصباني و ناراحت شد که مرا به سگ و الاغ تشبيه کرد!!! احتمالا الان هم خودش اين مطلب را ميخواند اگر فکر ميکند دروغ ميگويم بيايد و اعتراض کند. پس بعضي اخلاقيات و رفتارها تحت عنوان منطقي بودن و صداقت و عدالت و . . . که در بعضي از اهل بدعت ديده ميشود و انسان گول آنها را ميخورد، در واقع ظاهر قضيه و تاپشت دروازه ي اعتقاد و مذهب اوست . پيامدهاي بحث با اهل سنت :: اگر بحثي شود فحاشي ميکنند يا اگر بتوانند مثلا جهاد ميکنند و خود و آن فرد بحث کننده را بخيال اينکه تا ساعاتي ديگر در آغوش پيامبر خدا ص خواهند بود ميکشند يا اگر توانائي نداشته باشند از بحث فرار ميکنند و يا سعي ميکنند بحث را منحرف کنند و در نهايت اگر هيچکدام آن به نفعشان نبود ، ميگويند عيسي به دين خود موسي به دين خود!!!! اين است منطق اهل بدعت لطفا گول ظاهرشان را نخوريد زيرا آنها اگر لازم باشد بخاطر عمر ؟؟؟ خدا را هم منکر ميشوند!!! بعنوان مثال يکي مسائلي که عدم صداقت و منطق و علم اهل بدعت را بر ملا ميکند اين است که شيعه را بخاطر سب صحابه کافر ميدانند! حال من از اهل بدعت و مثلا اين منطقي هاي اهل سنت سئوال ميکنم شما شيعه را تکفير ميکنيد به دليل واهب سب صحابه چرا عمر را بخاطر توهين به پيامبر اکرم ص که دهان ؟؟؟ خود را باز کرد و گفت : (( اين مرد هزيان ميگويد )) و در واقع تهمت ديوانگي به پيامبر خدا ص زد را تکفير نميکنيد. خدا شاهد است هر وقت به اين نکات که همگي در کتب آنها موجود است اشاره ميکنيم با پرخاش و توهين ها و بي منطقي سني هائي که ظاهرا منطقي به نظر ميرسيدند ميشويم و با تعصب فراروان ميخواهند ما را گاز بگيرند. پس گول ظاهرشان را نخوريد منطقي به کسي ميگويند که عليرغم دي نفع يا ذي ضرر بودن حقيقت را بپذيرد و اگر غير از اين بود آن فرد هر چقدر هم تلاش کند منطقي نيست اصلا اگر منطقي بود سني نميشد تصاويري از منطق اهل سنت در اين لينک موجود است: http://valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=khabar&id=1774 بنابر اين چرا عاقل کند کاري که باز آرد پشيماني. يا حق
195 | اكبري | Iran - Qom | ١٣:٤٠ - ٠٩ شهریور ١٣٨٩ |
من در قران كريم و تاريخ، سال‌ها مطالعه نمودم و الان به اين نتيجه رسيده‌ام كه شيعه، يك فرقه ضاله و مشرك و منحرف از دين است.
196 | مهرداد- اكبري بخواند! | Iran - Tehran | ٠٣:١٧ - ١٣ شهریور ١٣٨٩ |
جناب اكبري خان!

اين تحقيقات شما به درد كسي نمي خورد بهتر است با دليل و مدرك حرف بزني!

هر چند مي دانم در مذهب شما عمري ها تنها چيزي كه يادتان نداده اند پرسيدن دليل و مدرك است

و تنها و تنها مهارت سفسطه را در حد اعلا را به شما آموخته اند! و الا تا حرف از دليل و مدرك قابل قبول بشود گريز كرده ايد!


والسلام.
197 | momen abdullah | Malaysia - Ipoh | ٢٢:٤٦ - ١٣ شهریور ١٣٨٩ |
جناب بنده خطا کار خدا
مثل اينکه شما از نسل کشي ميليوني شيعيان توسط هم مذهبان خود بي‌خير هستيد؟؟
البته شمايي که مداح ابن ملجم ملعون را ثقه مي‌دانيد بايد از نسل کشي شيعيان هم احساس لذت کنيد.
يا علي
198 | بنده خطاكارخدا | Iran - Gorgan | ٢٤:٠٩ - ١٣ شهریور ١٣٨٩ |
سلام وخسته نباشيد خدمت تمامي حضاركه اينقدر براي توهين به مذهب همديگه زحمت ميكشن....
راستش من الان تو قسمت 1774بودم چقدر اونجا باحرفاي زشت زيبا شده بود....واقعا...نه خداوكيلي فكر ميكنيد خدا ازاين لحن حرف زدن واز اين توهينات به مذهب هم رو دوست داره.....
واقعا براتون متاسفم.....براي همه شماها
از خداي متعال ميخوام به حق رسول وبه حرمت اين روزاوبه حرمت فرق شكافته علي شماها روبخاطر اينكاراتون ببخشه
بجاي اين حرفاو اين توهين ها اگه بريد ويك آيه از قران روبخونيد بهتر ازاينه كه بيايداينجاو به هم هرچي توهين هست بكنيد
حتما شماها به خودتون مي باليد كه تحصيل كرده ايد....بخاطر اين فكرهم متاسفم........ياحق.....
199 | بنده خطاكارخدا | Iran - Gorgan | ١٣:١٣ - ١٥ شهریور ١٣٨٩ |
جناب مومن عبداله..... چرا از چيزي كه خبري ازش نداري بي‌خودي قضاوت مي‌كنيد... من كه چيز بدي نگفتم ... برادر مومن..... برادر عزيز.... من خودم شيعه هستم.....از اهل سنت متنفر...خيلي زياد.... اي كاش اين مذهب هيچ‌وقت روي اين كره خاكي نبود..... از شما خواهشي دارم...اينكه درباره كسي كه نمي‌شناسيد و مذهبش را نمي‌دانيد كه چيست نسنجيده حرف نزنيد.... فكر كنم در شأن و منزلت شما نباشه كه بيهوده قضاوت كنيد.... وقتي اون تصاوير رنج و درد آور را ديديم....قلبم به شدت درد گرفت... از خدا خواستم نسل اين مذهب خونخوار را از روي اين كره خاكي بردارد..... من در كامنتي كه قبلا نوشتم فقط از همه شما برادران و خواهران محترم خواستم كه اينقدر به هم توهين نكنيد.... اخه با اين كارا و حرفا چكاري ازتون برمياد....چيزي درست مي‌شه......واگذار كنيد به خدا... به حق تعالي وا بگذاريد تا حق اين مذهب به اصطلاح مسلمان را بخاطر اين كارو بخاطر ريختن خون اين عزيزان بدهد.... خدا جاي حق نشسته است...... نمي‌گذارد خون اين عزيزان پايمال شود... .......................................................................ياحق..............................................................................
200 | momen abdullah | Malaysia - Ipoh | ٢٣:٢٤ - ١٥ شهریور ١٣٨٩ |
جناب بنده خطاکار خدا! آخه با اين نصايح شما چه كاري از شما برمياد....چيزي درست مي‌شه......واگذار كنيد به خدا... به حق تعالي وا بگذاريد تا حق ما را به خاطر سخنان‌مان بدهد خدا جاي حق نشسته است...... نمي‌گذارد حق کسي پايمال شود. *********** جناب بنده خطاکار خدا! لطفا کار ما را به خدا واگذار کنيد و از نصيحت ما خودداري فرماييد!!! باور کنيد خداوند که خيلي ناصح بهتري از شما است!!! براستي چرا نصيحت ما را به او واگذار نمي‌کنيد؟؟ مگر شما به حق بودن او اعتقادي نداريد؟؟ يا علي
  بعدی [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15]   قبلی
* نام:
* پست الکترونیکی:
* متن نظر :
  

آخرین مطالب
پربحث ترین ها
پربازدیدترین ها