2024 April 24 - چهار شنبه 05 ارديبهشت 1403
مناظره محمد بن عبدالوهاب با خدا !!!
کد مطلب: ٦٢٤٨ تاریخ انتشار: ١٠ ارديبهشت ١٣٨٧ تعداد بازدید: 28284
مناظره و گفتگو » شیعه و وهابیت
مناظره محمد بن عبدالوهاب با خدا !!!

بسم الله الرحمن الرحيم


آنچه در اينجا مي خوانيد مناظره اي است فرضي ميان خداوند متعال و محمدبن عبدالوهاب كه سخنان خداوند از قرآن كريم اخذ و سخنان محمدبن عبدالوهاب از افكارش و افكار وهابيان امروز گرفته شده است.




- خداوند متعال : و إذ قلنا للملائكه اسجدوا لآدم فسجدوا الا ابليس ابي و استكبر و كان من الكافرين (بقره /34) ؛ هنگامي كه به ملائكه گفتيم براي آدم سجده كنيد , همه سجده كردند جز ابليس كه امتناع كرد و تكبر ورزيد و از كافرين بود.



- محمد بن عبدالوهاب : خدايا اين شرك است كه تو به ملائكه فرمان داده اي آدم را سجده كنند . چرا مردم را به سجده بر آدم وادار مي كني ؟



- خداوند متعال : و رفع ابويه علي العرش و خرُّوا له سُجدا و قال يا ابت هذا تأويل روياي من قبل قدجعلها ربي حقا (يوسف/100) ؛ يوسف پدر و مادرش را بر تخت نشاند و برادران يوسف پيش او به سجده افتادند . يوسف گفت : اي پدر! اين تأويل خواب من است كه پيش از اين ديده بودم و خداوند آن را محقق ساخت.


- محمد بن عبدالوهاب : خدا يا چرا پيامبرت يعقوب و يوسف بايد اجازه دهند كه برادرانش پيش او سجده كنند . برادران يوسف مشرك شده اند و قتل شان واجب . يعقوب و يوسف بايد آن ها را مي كشتند.



- خداوند متعال : و إذ جعلنا البيت مثابه للناس و أمنا و اتخذوا من مقام ابراهيم مصلي (بقره/125) ؛ [به ياد بياوريد] هنگامي كه ما كعبه را محل بازگشت مردم و محلي امن قرار داديم. [براي تجديد خاطره] مقام ابراهيم را محل عبادت خود قرار دهيد .


- محمد بن عبدالوهاب : خدايا چرا گفته اي مقام ابراهيم را محل عبادت خود قرار دهيد . چرا مكان يك بشر را محل عبادت خود قرار مي دهي ؟ اين شرك است . هيچ بشري به هيچ وجهي نبايد دخلي در عبادت تو پيدا كند. چرا يك بيابان نامربوط به بشر را محل عبادت خود قرار ندادي كه مقام ابراهيم را محل عبادت خود قرار دادي ؟ اين باعث مي شود مردم ياد بگيرند و محل اولياي ديگري چون رسول خدا(ص) و علي (رض) و... را محل عبادت خود قرار دهند . اين ها همه شرك است .



- خداوند متعال : في بيوت أذن الله ان ترفع و يذكر فيها اسمه يسبح له فيها بالغدو و الآصال(نور/36) ؛ خانه هايي كه خداوند اذن داده كه بالا برده شود و در آن ها اسم خداوند برده شود كه براي او صبح و شب تسبيح بگويند .


- محمد بن عبدالوهاب : خدايا ! چرا تو اذن داده اي كه خانه هايي محل عبادت قرار گيرند؟ در آن صورت مردم مي آيند در قبر رسول الله (ص) نماز مي گذارند كه اين خانه رسول خدا بوده است . چون رسول الله در تفسير اين آيه گفته اين خانه ها خانه هاي پيامبر است و خانه هاي علي و فاطمه هم از افضل ترين اين خانه ها است . مردم مي آيند در اين خانه ها عبادت مي كنند و مشغول نماز مي شوند . محل قبر علي و فاطمه را هم چون پيامبرت گفته كه خانه هاي آن ها هم از خانه هاي مأذون است , محل عبادت قرار مي دهند. اين ها همه شرك است .



- خداوند متعال : ما من شفيع الا من بعد إذنه ذالكم الله ربكم فاعبدوه افلا تذكرون(يونس/3)؛ هيچ شفاعت كننده اي وجود ندارد مگر پس از اذن خداوند . اين خداي شما است آن را پرستش كنيد . آيا به ياد نمي آوريد؟ .


- خداوند متعال : و كم من مَلَك في السماوات لاتغني شفاعتهم شيئا الا من بعد أن يأذن الله لمن يشاء و يرضي (نجم/26) ؛ چه بسيارند فرشتگاني در آسمان كه شفاعت شان هيچ سودي ندارد جز پس از آنكه خداوند اذن بدهد براي كساني بخواهد و راضي گردد.


- خداوند متعال : و لا تنفع الشفاعه عنده الا لمن أذن له (سبأ/23) ؛ شفاعت سودي ندارد جز براي كسي كه اذن داده شده باشد .


- ا بن عبدالوهاب : خدا چرا استثنا كرده اي كه جز براي كسيكه اذن شفاعت داده شود . بايد بگويي به هيچ وجه شفاعتي در كار نيست و هيچ كسي نمي تواند شفيع باشد . اينكه تو استثنا كرده اي سبب مي شود برخي از پيامبر و اوليايت بخواهند او را نزد تو شفاعت كنند . اين شرك است كه از غير خدا شفاعت بخواهي .



- خداوند متعال : قالوا يا ابانا استغفر لنا ذنوبنا انا كنا خاطئين (يوسف /97) قال ساستغفر لكم ربي انه هو الغفور الرحيم (يوسف/98) ؛ برادران يوسف گفتند : اي پدر براي گناهان ما از خدا طلب بخشش كن. يعقوب گفت : بزودي براي شما طلب آمرزش مي كنم از خداي خود كه او بخشنده مهربان است.


- محمد بن عبدالوهاب : ديدي گفتم اگر اجازه بدهي مردم بلافاصله طلب شفاعت مي كنند . اين برادران يوسف پدر خود را شفيع قرار دادند و از تو طلب آمرزش كردند. اين شرك است .



- خداوند متعال : يا ايها الذين آمنوا اتقوا الله و ابتغوا اليه الوسيله و جاهدوا في سبيله لعلكم تفلحون(مائده /35) ؛ اي مومنان از خدا بترسيد و بسوي او وسيله اي بجوييد و در راه خدا كوشش كنيد باشد كه به رستگاري برسيد.


- محمد بن عبدالوهاب : خدايا ! چرا امر كرده اي كه مومنان به نزد تو وسيله بجويند. آنان بايد مستقيما نزد تو مراجعه كنند نه كه نزد شفيعي رفته او را وسيله اي جهت تقرب به تو قرار دهند. اين شرك است كه مردم به غير تو مراجعه كنند.



- خداون متعال : اذهبوا بقميصي هذا فألقوه علي وجه ابي يأت بصيرا وأتوني باهلكم اجمعين(يوسف/93) فلما أن جاء البشير القاه علي وجهه فارتد بصيرا قال الم اقل لكم اني اعلم مالا تعلمون (يوسف96) ؛ يوسف گفت : اين پيراهن مرا ببريد و آن را بر صورت پدرم بياندازيد تا بينا شود و تمام اهل خود را بياوريد. وقتي قاصد رسيد پيراهن را به صورت يعقوب انداخت و يعقوب بينا شد. و يعقوب گفت مگر من نگفتم من چيزي مي دانم كه شما نمي دانيد.


- محمد بن عبدالوهاب : خدا يا ! چرا اين آيه را آورده اي . پيراهن كه هيچ تأثيري ندارد . اينكه پيراهني بتواند چشم نابينا را بينا كند نادرست است و اين باعث خواهد شد مردم به ضريح پيامبر و اولياي تو چشم بمالند و از پيامبر و اوليا شفاطلب كنند چون فكر مي كنند وقتي پيراهن يوسف بتواند چشم يعقوب را بينا كند , ضريح رسول خدا(ص) كه افضل انبياء است حتما اين كار را مي تواند انجام دهد. درحاليكه درخواست شفا از غير خدا شرك است و مشرك واجب القتل .



- خداوند متعال : و كذالك اعثرنا عليهم ليعلموا أن وعد الله حق و ان الساعه لا ريب فيها إذ يتنازعون بينهم أمرهم فقالوا ابنوا عليهم بنيانا ربهم اعلم بهم . قال الذين غلبوا علي امرهم لنتخذن عليهم مسجدا(كهف/21) ؛ و اين چنين مردم را متوجه حال آن ها كرديم تابدانند كه وعده خداوند در مورد رستاخيز حق است. و در پايان جهان و قيام قيامت شكي نيست . در آن هنگام كه ميان خود نزاع داشتند ؛ گروهي مي گفتند: بنايي بر آنان بسازيد(تابراي هميشه از نظر پنهان شوند و از آن ها سخن نگوييد كه ) پروردگارشان از وضع آن ها آگاه تر است . ولي آن ها كه از راز شان آگاهي يافتند (و آن را دليلي بر رستاخيز ديدند) گفتند : مامسجدي در كنار مدفن آن ها مي سازيم (تا خاطره آنان فراموش نشود).


- محمد بن عبدالوهاب : خدا يا چرا اين داستان را نقل كردي . وقتي هم نقل كرده بودي بايد آن را شديدا رد مي كردي . چرا از كنار بناي مسجد بر قبر بدون هيچ انكار و ردي گذشتي در حاليكه در آيه بعدي كه مردمان بعدا در مورد تعداد اصحاب كهف اختلاف خواهند كرد , بدنبال نقل داستان فرموده اي : فلاتمار فيهم الا مراءا ظاهرا ؛ بدون دليل در مورد آن ها حرف نزنيد. اينجا كار جدال كنندگان را تقبيح كرده اي اما آن جا كار بناكنندگان مسجد را تقبيح نكرده اي . در حاليكه بناي مسجد بر قبر ها شرك است .



- خداون متعال : ان الذين آمنوا و عملوا الصالحات اولئك هم خير البريه (بينه /7) ؛ كساني به خدا و رسولش ايمان آورده و اعمال صالح انجام مي دهند , آن ها بهترين مخلوقاتند.


- محمد بن عبدالوهاب : خدا يا پيامبرت گفته : منظور از خير البريه در اين آيه علي و شيعيانش هستند . چرا تو اين آيه را فرموده اي در حاليكه شيعيان كافر هستند و مشرك و آن ها واجب القتل هستند در حاليكه تو آن ها را بهترين مخلوقات دانسته اي .



منبع: وبلاگ نسيم ايمان


Share
1 | محمد مقيم | Germany - Munderkingen | ١٢:٠٠ - ١١ ارديبهشت ١٣٨٧ |
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليکم و رحمه الله
عجيب است که محمد بن عبد الوهاب اين آيه را که باريتعالي در سوره القدر آورده اند منسوخ ننمود.
" تَنَزَّلُ الْمَلَائِكَةُ وَالرُّوحُ فِيهَا بِإِذْنِ رَبِّهِم مِّن كُلِّ أَمْر " آنهم بدليل اينکه بگويد ، مگر خدا چيزي کم دارد که ملائکه را بفرستد؟
خوب خود خدا بيايد !!!
مگر هر شب جمعه خدا به آسمان دنيا تشريف نمياورد؟
جهالت پيروان محمد بن عبد الوهاب از خودش خيلي خنده دارتر است. برادران موفق باشيد.
ما در خارج از ايران عزيز به دانشمنداني مانند شما نياز داريم.
حالا که وهابي ها مساجد اهل سنت را تصرف کردند دارند کم کم به ديوارهاي تدافعي ما هجوم مي کنند ، البته تا ولي فقيه و علماي دانشمند ما هستند باميد خدا اهل جهالت باخته اند.
والسلام علي من اتبع الهدي
2 | محمدرضاحبيبي مهر | | ١٢:٠٠ - ١٢ تير ١٣٨٧ |
وعجيب تر اينكه اينها كه هيچگونه وسيله و واسطه ي فيض بين خود و خدارا قبول ندارند. وجود پدران ومادران خودرا ونيزعلل وعواملي را كه انهابه امرخدا وبعنوان وسيله در افرينش مخلوقات موثرند چگونه توجيه مي كنند؟
پس اينهامستقيم ازخدازايييده شده اند لذا بي پدر مادرند.
ايا ايا ت شريفه ي ذيل را نفهميده اند يا خودرا بنفهمي مي زنند؟اناخلقناكم من ذكروانثي.
هوالذي خلقكم من طين.
هوالذي خلقكم من نفس واحده.
شگفتا لازمه ي نظر وهابيان اين است كه خدا هم مشرك باشد.
3 | محمد مهدي اقبال | | ١٢:٠٠ - ٢٠ تير ١٣٨٧ |
با تشكر از شما مخصوصا استاد گرانقدر اقاي حسيني قزويني
اين متن در عين داشتن جذابيت مناظره داراي مطالب بسيار عميق و استدلال هاي متقن از قران مجيد در رد عقايد وهابيت مي باشد كه هر كدام از اين ايات مي تواند جواب دندان شكني به انها باشد از اقاي حسيني قزويني درخواست مي كنم در باره هر كدام از ايات توضيحات بيشتري ارائه بدهند
با تشكر
4 | هادي برزگر | | ١٢:٠٠ - ٢٢ آذر ١٣٨٧ |
سلام عالي بود اميدوارم که آنهايي که گوش و چشم بينا دارند لجاجت نکنند و از روي احساسات قضاوت نکنند و با منطق و انصاف نسبت به اهل بيت ايمان آورند . هيچ فيلسوف و دانشمندي نمي تواند با بهترين نظرات روشنايي صبح را رد کند و بگويد که الان شب است. چون حقيقت صبح نور است و نميتواند آن را با نظرات خود تاريک کرد . بله محمد ابن عبد الوهاب ميخواهد که در روز تاريکي بياورد ولي اين کار چيزي جز ناداني نيست. او در دين ناب اسلام بدعت گذاري کرده و اين خود گناه کبيره وعذابي بسيار بزرگ دارد. همين کارهاي اين نادان بود که الان مردم دنيا نسبت به مسلمانان جهان بويژه شيعيان بد بين و آنها را تروريست مي نامند.
5 | من | | ١٢:٠٠ - ٠٨ بهمن ١٣٨٧ |
من نميدانم بر چه اساسي و از روي كدامين منبع اين چيزها را نوشته اي ولي اين را بدان در اسلام دو مقوله را اشتباه گرفته اند يكي وسيله كه خداوند بر اساس آن اوامر خود را در عالم پياده ميكند كه بر اساس تجربه و وحي ميتوان با ان آگاه شد و ديگري همان كه شما ميپندارين و آن واسطه قرار دادن مخلوقي همچون خود براي نزديكي به خدا ميباشد همان اشتباهي كه نصاري مرتكب شده اند و حضرت عيسي (ع) را همچون خدا ميدانند يكي از آن وسيله ها كه خداوند بر اساس وحي ما را بدان آگاه كرده است دعا ميبلشد چه انسان خود براي خودش دعا كند چه از يكي از بندگان خدا كه به او گمان خير ميبري و در قيد حيات باشد و با او تماس داشته باشي و از او بخواهي كه برايت دعا كند
6 | يونس حسيني | | ١٢:٠٠ - ٠٣ اسفند ١٣٨٧ |
سلام عليكم در ردوهابيت تلاش كنيدكه جهاد وعبادت است
7 | محمد رضا پورملكي | | ١٢:٠٠ - ١٤ اسفند ١٣٨٧ |
سلام عليكم
من ازتمام وهابيان و مسلمانان اهل تسنن يك سوال دارم و آن اينكه : مردم بعد از پيامبر تازمان شافعي و حنبل و مالكي وابو حنيفه چه ديني داشته اند آيا ديني غير ازدين امام علي و تشيع داشته اند و اين چهار مذهب نامبرده آيا بدعت نيست؟
8 | حسين شريف پور | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٣٠ اسفند ١٣٨٧ |
با سلام و درود بر شما عزيزان.
عزيزان و دوستان من اين درست نيست که شما خود نشسته ايد و ميبريد و ميدوزيد.درست نيست که به اهل سنت اينگونه تهمت هاي ناروايي را ميزنيدو به انها وهابي ميگوييد.
من هم مي توانم شما را رافضي بخوانم ولي مذهب و ايراني بودن من اين چنين اجازه اي را به من نميدهد.
ما ايراني هستيم هيچ کاري به اعراب اعم از شيعه و سني نداريم چون ما داراي تمدن چندين هزار ساله هستيم.
درست نيست که چون برخي اعراب شما را رافضي ميخوانند شما مقابله به مثل کنيد و اهل سنت را وهابي بخوانيد.
در مورد مذهب در زمان بدو اسلام تا همين مقدار بدانيد که ان عزيزان هيچ مذهبي نداشتند و همگي اول مطيع خدا و قران بوده اند و بعد سنت رسول الله (ص)که همان احکام الهي بوده.هيچ کس در ان زمان از روش حضرت علي و ديگر صحابه پيروي نميکرده و پيروي فقط از الله و رسولش بوده و بس.
در جواب دوست عزيز جناب پور ملکي بگويم که دين تا ان زمان اسلام بوده و هست و خواهد بود ...در مذهب هم بالا توضيح دادم که انها مطيع چه کساني بوده اند.
در اينجا جا دارد که با احترام کامل از حضور اقاي هدايتي يک انتقادي داشته باشم و ان اينست که ايشان در برنامه اي که داشتند با وقاحت تمام صراحتان اعلام کردند که به جز شيعه دوازده امامي(مدعيان شيعه) کسي ديگري به بهشت نميرود.ميخواهم بپرسم که شما از کدام ايه قران اين حرف را ميزنيد.ايا در ان حديثي که رسول الله(ص) نقل کرده اند گفته شده که شيعه دوازده امامي به بهشت ميرود؟؟!!!
9 | سيد حميد | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٢٢ فروردين ١٣٨٨ |
در جواب جناب آقاي حسين شريفي !! 1) در قرآن آمده است ان اكرمكم عند الله اتقيكم بهترين شما نزد خداوند پرهيزگارترين شمايند دين و خدا و پيامبر كه ربطي به تمدن كهن ندارد . كسي منكر اين نيست كه ايران داراي فرهنگ و سنت قديمي و كهن نيست ولي اين كه چيزي نيست كه ملاك بهشت و جهنم باشد . ملاك دين است و بس و نه نژاد و قوميت 2) بايد گفت اين اعتقاد تو باطل است كه بايد به سنت قرآن و پيامبر بايد رجوع كرد و نه بعد از آن به كس ديگر زيرا : بعد از رحلت پيامبر اكرم اسلام چه كسي مي تواند قرآن غامضي كه بسياري از آن هنوز در زمان آن بزرگوار گفته نشده بود به مردم بيان شود . مطالبي كه حتي خود عرب ها هم بسياري از مطالب آن را نمي دانستند . خود قرآن نيز بيان فرمود كه من داراي ايات محكم و متشابهي هستم و بايستي واضح و روشن شود که متشابه آن را نگيرد . و آن نيست مگر کسي که علم قرآن بعد از پيامبر در سينه مبارک اوباشد و هذا علي اميرالمومنين عليه السلام و تا حال که آخرين فرزند پاکش و آخرين وصي 12 گانه پيامبر است که علم تمام قرآن به او رسيده و بر همگان قابل استفاده است . فقط بايد راه صحيح استفاده آن را بيابي !! 3) اين را اگر نمي دانيد بدانيد كه اين وهابيها و سني ها با كمال وقاهت به شيعيان مرتضي علي عليه السلام مي گويند رافضي ولي ما فقط به آنهايي كه عناد و دشمني ذاتي و خدني با ما دارند و از فرقه ضاله عبدالوهاب هستند مي گويي وهابي و شما اگر شيعه هستيد چرا از حرف آن وهابي ها ناراحت شديد پس ... 4) از پيامبر به اسناد مختلفه رسيده است كه : اولا اوصيا بعد از پيامبر 12 نفرند نه يكي كم و نه يكي زياد ثانيا اينكه فقط شيعيان اين اوصيا بر صراط مستقيم الهي بوده و به بهشت مي روند (سند از شيعه و سني) اسناد در اختيار است فقط از اهل سنت دريافت كنيد صحيح بخاري و صحيح مسلم باب الاوصيا و باب الائمه
10 | سيد حميد | | ١٢:٠٠ - ٢٢ فروردين ١٣٨٨ |
در جوابيه من (((كه نيم من هم نيستي)))
بايد گفت اين نكته مهم را نمي دانيد كه واسط فيض الهي به خلق خدا همان پيامبران و اوصياي بحق ايشان هستند . همان كساني كه همه اعتقادات و اعمال خلق در هر زمان به ميزان عمل آنها بسوي عدل الهي عرضه خواهد شد .
حال اگر انساني در هر عصر و زماني عريضه اي خدمت باري تعالي داشته باشد عقلاني و شرعي اين است كه واسطه اي الهي به پيشگاه احديت بفرستد تا دعاي او قبول شود . حال :
1) اولا اين دليلي مهم در رد شبهه توسل در فرقه ضاله وهابيت است كه هدف آنها كوبيدن شيعه است ولي كور خوانده اند .
2) در جواب تو كه خود را (من) معرفي كردي بگويم كه هر كسي لياقت واسطه شدن يا دعا كردن براي كس ديگر نيست و چه بهتر كه فردي صالح و الهي باشد تا دعاي او حتما قبول افتد
در قضيه حضرت عيسي نيز آن پيامبر الهي مي خواست به انها بفهماند كه من كه پيامبر الهي هستم از طرف او واسطه فيض براي خلق او هستم و به وسيله من به خدا تقرب جوييد و دعا كنيد
من باب الهي هستم همانطور كه ادعاي شيعه اين است كه پيامبر اسلام و امامان 12 گانه او باب الهي و واسطه فيض به خلق خدا هستند .
و اين نيست مگر در مورد امامان پاك و معصوم از خطاي شيعيان نه خلفاي پر خطاي شما !!!!!!!!!!!
11 | يادگار | | ١٢:٠٠ - ٢٣ خرداد ١٣٨٨ |
از مناظرات فوق هيچ منبع ذكر نشده لطف نموده منابع ان را ذكر كنيد تا بدانيم كه در كدام اثار و تصنيفات چگونه ذكر شده تا از رنگ و رخ تذكرات تان بهره بگيريم . احقر العباد و مخلص آل و بيت و صحابه رسول الله

پاسخ:
با سلام
دوست گرامي
در بخش خدا در صحاح ، مدارك اين مطالب آمده است :
http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=maghalat&id=48
موفق باشيد
گروه پاسخ به شبهات
12 | ابوبكر سلفي | | ١٢:٠٠ - ٢٤ مرداد ١٣٨٨ |
متفکران اگاه اسلام توحيد را سه نوع مي دانند توحيد ربوبيت وتوحيد الوهيت و توحيد اسماء و صفات شيعيان متاسفانه مشکلشان در توحيد الوهيت و اسماء و صفات است وبراي فهم ايشان انان را به کتاب منهاج السنه النبويه ابن التيميه ارجاع مي دهم چون جريان مناظره مطرح شده ما هم براي خالي نبودن عريضه مينويسيم رافضيها درمقابل خداوند متعال گزافه گفتند که چرا فرمودي در نمازهاي يوميه 17 بار بگوييد اياک نعبد و اياک نستعين تا همه وهابي بشوند
13 | مجيد م علي | United Arab Emirates - Dubai | ١٢:٠٠ - ٢٥ مرداد ١٣٨٨ |
با سلام
جناب ابوبكر سلفي جداً عالمتر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از اين ً حراني توخالي كس ديگري نداري ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اين بابا با خودش مشكل داشت . علماي اهل سنت اين بابا را انداختند زندان تا مرد , اين انگليسها اينرو دوباره از منجلاب تاريخ در اوردند و بادش كردند .
شما چرا ديگه .
اينهم دوتا از شاگران او حراني و فتوايشان :
1 ) عثمان الخميس : رضاع بزرگ ميتواند بدون شير خوردن مستقيم باشد
2 )بر اساس فتواي ناصر الدين الباني عثمان الخميس ميگويد : رضاع بزرگ آز نامحرم ميتواند بدون شير خوردن مستقيم أز پستان زن باشد .. ميتوانند شير او را بدوشند پس در ليوان به او بدهند وبنوشد.

يا علي


14 | momen abdullah | Malaysia - Kuala Lumpur | ١٢:٠٠ - ٢٥ مرداد ١٣٨٨ |
جناب ابوبکر سلفي
يعني شما اعتقاد داريد که هدف از گفتن «اياک نعبد و اياک نستعين» وهابي شدن است؟
پس هزار سال هرچه مسلمانان مي‌گفتند «اياک نعبد و اياک نستعين» همه برباد بود و بي ‌فايده؟

چه مصيبتي! هزار سال مسلمانان خدا را عبادت نمي‌کردند!!

نکته ديگر اينکه جناب سلفي هيچ تاکنون در دستان خود دقت کرده ايد؟
آيا مي‌دانيد که خداوند در هر دست شما بيست و هفت استخوان گذاشته است؟
چيزي در همين حدود نيز ماهيچه در دستان شما موجود است.
براي کنترل آنها نيز اعصاب و نواحي مخصوص مغز وجود دارند.

حال شما مي‌توانيد با اين شاهکار آفرينش کلامي زيبا و معقولانه و خداپسندانه تايپ کنيد
و يا مي‌توانيد مشتي اتهمامات بي‌پايه و اساس را بر عليه ديگران ارائه کنيد.

آخر مرد حسابي اندکي عقل اندکي انديشه اندکي تفکر. کيبورد کامپيوتر را فشار مي‌دهي و تايپ مي‌کني: « شيعيان با توحيد مشکل دارند»
خودت مشکل داري. مکتبت مشکل دارد. اربابت مشکل دارد. روحت مشکل دارد. اون اولي و دومي مشکل داشتند.

اگر به الفباي توحيد اعتقادي داشتي بلد بودي که انسان مسول وقتي اتهامي مي‌زند دليل هم مي‌آورد. دليلت چيست؟ سندت چيست؟ برهانت چيست؟

اينجانب بعد از مدتها متوجه شده‌ام که اول مشکل شما وهابي ها نه مشکل ديني که مشکل عدم آشنايي به ساده ترين مراحل تعلم و تفکر است.






15 | علي اثني عشري | | ١٢:٠٠ - ٢٨ مرداد ١٣٨٨ |
درجواب وهابيان بايد اين ايه را مثال اورد که خداوند درقران کريم ميفرمايد
ان الذين تدعون من دون الله عبادا امثالکم فادعوهم فليستجيبو الکم اين کنتم صادقين ايه 194 سوره اعراف
والذين يدعون من دون الله لايخلقون شيئا وهم يخلقون اموات غير احياء ومايشعرون ايان يبعثون ايه 20و 21سوره نهل
يا ايهاالناس وضرب مثل فاستمعو اله ان الذين تدعون من دون الله لن يخلقو ذبابا ولو اجتمعواله وان يسلبهم الذباب شيئا لا يستنقذ وه منه ضعف الطالب والمطلوب ايه 73 سوره حج
قل لله الشفعه جميعا له ملک السموت والارض ثم اليه ترجعون ايه 454 سوره زمر اگر جناب وهابيان خوب دراين ايات تدبر وانديشه کنند پي به افکار باطل خويش ميبرند وما براي اثبات عقيده خويش به اين ايات اکتفا ميکنيم بوکه گمراهان را هدايت گر باشد والسلام
16 | مالك اشتر | | ١٢:٠٠ - ٠٤ شهریور ١٣٨٨ |
خداوند متعال:انما وليکم الله و رسوله و الذين يقيمون الصلوه و يؤتون الزکوه و هم راکعون .
بدرستيکه فقط ولي شما خدا و رسولش و کساني هستند که نماز را به پا مي دارند و در حال رکوع زکات مي دهند

محمد بن عبدالوهاب : ديدي خدا اشتباه كردي نماز علي كه اينجا باطل است پس چطور گفتي كساني كه در ركوع زكات مي دهند ولي شما هستند
17 | ميثم شهبازي | | ١٢:٠٠ - ١٢ شهریور ١٣٨٨ |
با سلام
ما بايد مسلمانان را از اين مورد شرك و بدي كه مثل يك ويروس در تمامي جهان در حال بزرگتر شدن مي باشد و تمام عالم را به نابودي ميكشاند آگاه سازيم .
ما بايد از طريق تبليغات گسترده از دينمون اين رو كه دين اسلام تنها دين خدا و پيرووانش هست رو به گوش جهانيان برسونيم .
اين امر در اين زمان خيلي راحت تر انجام ميشه چون در زمان حضرت محمد(ص) اين امكانات نبود , ولي الان كه چنين امكاناتي هست ما نبايد بزاريم كه اينجور راحت اونا براي خودشون تبليغات انجام بدن.
با تشكر ممنون از اين كه نظر منم خونديد.
18 | momen abdullah | Malaysia - Kuala Lumpur | ١٢:٠٠ - ١٥ فروردين ١٣٨٩ |
بسم الله الرحمن الرحيم «إنما وليكم الله و رسوله و الذين امنوا الذين يقيمون الصلوة و يؤتون الزكاة و هم راكعون» «ولى شما، تنها خدا و پيامبر اوست و كسانى كه ايمان آورده‏اند: همان كسانى كه نماز برپا مى‏دارند و در حال ركوع زكات مى‏دهند» (مائده 55) «إن الذين امنوا و هاجروا و جاهدوا بأموالهِم و أنفسهِم في سبيلِ الله و الذين آووا و نصروا أولائك بعضهم أَولياء بعض...» (انفال 77) «...ما من شفيع إلا من بعد إذنه...» (يونس 7) «...من ذا الذي يشفع عنده إلا بإذنه...»(بقره 255) «يعلم ما بين أَيديهِم و ما خلفهم و لا يشفعون إلا لمن ارتضي و هم من خشيته مشفقون»(انبياء 28) ********** ولي «من الله» و شفيع «عند الله» = حضرت امير المومنين علي ابن ابيطالب (عليهما السلام) ولي و شفيع «من دون الله» = عمر و ابوبکر = اصنام جاهليه توضيحات جامع تر در اين صفحه http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=maghalat&id=87 لطفا کامنت 22 مشاهد شود يا علي
19 | نور | | ١٢:٠٠ - ١٥ فروردين ١٣٨٩ |
بسم الله الرحمن الرحيم

أَلَا لِلَّهِ الدِّينُ الْخَالِصُ وَالَّذِينَ اتَّخَذُوا مِن دُونِهِ أَوْلِيَاء مَا نَعْبُدُهُمْ إِلَّا لِيُقَرِّبُونَا إِلَى اللَّهِ زُلْفَى إِنَّ اللَّهَ يَحْكُمُ بَيْنَهُمْ فِي مَا هُمْ فِيهِ يَخْتَلِفُونَ إِنَّ اللَّهَ لَا يَهْدِي مَنْ هُوَ

كَاذِبٌ كَفَّارٌ (3)

آگاه باشيد كه دين خالص از آن خداست، و آنها كه غير خدا را اولياى خود قرار دادند و دليلشان اين بود كه: «اينها را نمى‏پرستيم مگر بخاطر اينكه ما را به

خداوند نزديك كنند»، خداوند روز قيامت ميان آنان در آنچه اختلاف داشتند داورى مى‏كند; خداوند آن كس را كه دروغگو و كفران‏كننده است هرگز هدايت

نمى‏كند! (3) سوره مباركه زمر


وَيَعْبُدُونَ مِن دُونِ اللّهِ مَا لاَ يَضُرُّهُمْ وَلاَ يَنفَعُهُمْ وَيَقُولُونَ هَـؤُلاء شُفَعَاؤُنَا عِندَ اللّهِ قُلْ أَتُنَبِّئُونَ اللّهَ بِمَا لاَ يَعْلَمُ فِي السَّمَاوَاتِ وَلاَ فِي الأَرْضِ سُبْحَانَهُ وَتَعَالَى

عَمَّا يُشْرِكُونَ (18)

آنها غير از خدا، چيزهايى را مى‏پرستند كه نه به آنان زيان مى‏رساند، و نه سودى مى‏بخشد; و مى‏گويند: «اينها شفيعان ما نزد خدا هستند!» بگو: «آيا

خدا را به چيزى خبر مى‏دهيد كه در آسمانها و زمين سراغ ندارد؟!» منزه است او، و برتر است از آن همتايانى كه قرار مى‏دهند! (18) سوره مباركه يونس

20 | momen abdullah | | ١٢:٠٠ - ٠٢ ارديبهشت ١٣٨٩ |
جناب يک شيعه
ما هيچ گاه اهل سنت محمد مصطفي (صلي الله عليه و اله) را با اهل بدعت عمر يکي نمي‌پنداريم.

يا علي
21 | يك شيعه | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٠٢ ارديبهشت ١٣٨٩ |
با عرض سلام از تمام خوانندگان محترم تقاضا دارم كه اهل سنت را با وهابيت ساخته انگليسيهاي پليد يكي نپندارند و به وهابيون سفارش مي كنم كتاب خاطرات مستر همفر جاسوس انگليسي در ممالك اسلامي را مطالعه نمايند شايد تاريخ تولد شوم خود را بفهمند.
22 | سعيد حسيني(شاه اسماعيل صفوي) | | ١٢:٠٠ - ٠٤ ارديبهشت ١٣٨٩ |
با سلام

جناب ابوبکر سلفي

آيا منظور شما همان ابن تيميه (( تئوريسين وهابيت )) است که قائل بر جسميت خدا بود؟؟
همان ابن تيميه که گفت اي مردم خداوند سوار بر الاغش شده و همانند من که از منبر پائين مي آيم ، او هم بر زمين خواهد آمد؟؟!!!
عجب توحيدي داريد شماها!!!!!!!!!!!

جناب ابوبکر سلفي
اين سئوال را حتما جواب دهيد.
آيا شما يعنوان يک سلفي واقعا طبق فتاواي مفتيان با استناد به ابن تيميه عمب ميکنيد؟؟؟
يا حق
23 | يك شيعه | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٢١ ارديبهشت ١٣٨٩ |
اي عبدالوهاب علت رانده شدن شيطان از در گاه الهي چه بود؟

آيا غرور و خود داري از سجده بر انسان مخلوق خدا نبود!!!!!!!!

درود بر علي (ع)كه در جنگ احزاب آن غول كافر را به درك واصل كرد

24 | عبدالله | | ١٢:٠٠ - ٢١ ارديبهشت ١٣٨٩ |
از مخالفين اهل بيت مصطفي(ص) يك سوال دارم: چرا قبر دختر نبي اكرم(ص) مخفي است؟
25 | مسلمان | | ١٨:٣٣ - ١١ خرداد ١٣٨٩ |
مرگ بر استعمار گران ذهن كه با ايجاد فرقه ساختگي سعي در ايجاد تفرقه بين مسلمين دارند يا ايهاالمسلمون اتحدوا اتحدوا
26 | محمد ابراهيمي | Iran - Tehran | ١٨:٢٠ - ١٢ خرداد ١٣٨٩ |
همه ي شما احمق هستين

پاسخ:

!!!

27 | شاهرخ | | ٢٤:٣٢ - ١١ تير ١٣٨٩ |
با سلام من هميشه به دنبال دلايلي از قرآن بودم كه پاسخي باشد به شبهات وهابيون و آن را در سايت شما يافتم درود بر شما
28 | رامين ايگيداو از گرجستان | | ٢٠:٣١ - ٢٠ مرداد ١٣٨٩ |
سلام عليکم سوال: در قفقاز وهابيان يک مسئله اي از تحريرالوسيله را بر عليه شيعيان و امام خميني شايع کرده اند. آنها مي گويند امام در 12 مسئله باب نکاه چنين نوشته شده که با دختر شير خوار نکاه و بدون جماع هر نوع لذت بردن جاييز است. خواهش مي کنيم اين منظور امام از اين مسئله را توضيح داده به ما کمک کنيد در جواب ايشان چه بگوييم؟ با تشکر رامين

پاسخ:

با سلام

دوست گرامي

آنچه به امام خميني رحمه الله نسبت داده مي‌شود ، در رساله ايشان موجود نيست و اصلا رساله مربوط به اينگونه مسائل نيست !رساله مربوط به مسائل مبتلا به است !
اما آنچه كه در تحرير الوسيلة آمده است يك فرض علمي است كه در كتب اهل سنت نيز مطرح شده و امام نيز بر فرض امكان چنين مطلبي (كه تنها با اذن ولي و مصلحت فرزند ممكن است عقد براي فرزند كوچك خوانده شود و عقلا هيچگاه چنين مصلحتي براي نوزاد پيش نمي‌آيد) تنها پاسخ اين فرض و مساله فرضي را در كتاب تحرير الوسيلة داده‌اند !
همانند بسياري از فروض سخت علمي ديگر كه مبتلا به نيست اما تنها براي اين مورد بررسي قرار مي‌گيرد كه مجتهد بتواند در صورت پيش آمدن مساله‌اي جديد و غامض ، تمام ريزه‌كاري هاي ان را مورد بررسي قرار دهد !
البه همين مطلبي كه به امام نسبت داده شده (و امام تنها به عنوان فرض علمي مطرح كرده‌اند) است ، در رساله‌هاي عملي اهل سنت موجود بوده و اهل سنت علنا به آن فتوا داده‌اند .
در آدرس ذيل اشاره به فتواي مزبور شده است :
http://www.valiasr-aj.com/fa/listnazar.php?startrec=-1&bank=nazar&I1.x=0&I1.y=0&what=%CA%DD%CE%ED%D0&fieldname=message

همچنين در فتاواي لجنه افتاي عربستان ، در مورد ازدواج پيامبر با عائشه آمده بود كه چون ايشان با عائشه قبل از نه سالگي ازدواج كرده‌اند با او تفخيذ مي‌كردند ، اما در چاپ‌هاي جديد اين مساله را به خاطر آبروريزي حذف كرده‌اند !

موفق باشيد

گروه پاسخ به شبهات

29 | ايليا | Iran - Urmia | ١٨:٤٨ - ١٢ خرداد ١٣٩٠ |
پس خدا جسم هم داشتند و ما بي خبر بوديم؟
30 | علي | | ١٩:٣٥ - ٢٥ تير ١٣٩٠ |
دوستان مي توانند به کتاب عدل الهي تاليف استاد مطهري هم مراجعه کنند.
اگه خاطرات مستر همفر رو هم search کنيد اطلاعات خوبي پيدا مي کنيد.
31 | ممد نبودي | Iran - Sanandaj | ١٩:٢٠ - ٢٣ شهریور ١٣٩٠ |
«إن الذين امنوا و هاجروا و جاهدوا بأموالهِم و أنفسهِم في سبيلِ الله و الذين آووا و نصروا أولائك بعضهم أَولياء بعض...» (انفال 77) کساني که ايمان آوردند ومهاجرت کردند و ... مگر حضرت ابوبکر وحضرت عمر وحضرت عثمان وحضرت علي رضوان االله تعالي عنهم از جمله آنها نبودند که اهل تشيع بي پروا به آنها اهانت مي کنند .برويد مطالعه کنيد ودر ذيل رد وهابيت به ايشان اهانت نکنيد که از دين خارج ميشويد
32 | شاه عباس صفوي كبير ( رضي الله عنه ) | | ١٩:٥٦ - ٢٤ شهریور ١٣٩٠ |
بسم رب الحيدر

سخن با جناب ممد نبودي

بابا ممد نبودي تو نيستي کجايي ببيني که قرآن رو تحريف کردن . بيا ببين که سوره انفال اين شيعه ها فقط 75 آيه داره ولي سوره انفال شما سني ها 77 آيه .
ممد کجايي ببيني قرآن هم تحريف شده . بابا سوره انفال قرآن ما فقط 75 آيه داره خوب دقت کن ببين 2 آيه ديگش چي شدن شايد بتوني از ما اشکالي بگيري .
-------------------------------------------------------------------------
اما بعد :

خاهشا شما برو اول مطالعه کن ببين چرا سوره انفال قرآنت 77 آيه داره بعد هم با دقت فراوان معني آيه رو بررسي کن تا بي پروا به شيعيان اهانت نکني که از دين خارج ميشيا .
--------------------------------------------------------------------------
اما آيه و معني آن :

إِنَّ الَّذِينَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَالَّذِينَ آوَوْا وَنَصَرُوا أُولَئِكَ بَعْضُهُمْ أَوْلِياءُ بَعْضٍ وَالَّذِينَ آمَنُوا وَلَمْ يهَاجِرُوا مَا لَكُمْ مِنْ وَلَايتِهِمْ مِنْ شَيءٍ حَتَّى يهَاجِرُوا وَإِنِ اسْتَنْصَرُوكُمْ فِي الدِّينِ فَعَلَيكُمُ النَّصْرُ إِلَّا عَلَى قَوْمٍ بَينَكُمْ وَبَينَهُمْ مِيثَاقٌ وَاللَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ بَصِيرٌ(الأنفال/72)

کساني که ايمان آوردند و هجرت نمودند و با اموال و جانهاي خود در راه خدا جهاد کردند، و آنها که پناه دادند و ياري نمودند، آنها ياران يکديگرند؛ و آنها که ايمان آوردند و مهاجرت نکردند، هيچ گونه ولايت [= دوستي و تعهدي‌] در برابر آنها نداريد تا هجرت کنند! و (تنها) اگر در (حفظ) دين (خود) از شما ياري طلبند، بر شماست که آنها را ياري کنيد، جز بر ضد گروهي که ميان شما و آنها، پيمان (ترک مخاصمه) است؛ و خداوند به آنچه عمل مي‌کنيد، بيناست!
--------------------------------------------------------------------------------
حال ببينيم آيا اين آيه مثلا درباره عمر صدق ميکنه يا نه

1-آيا ايمان عمر واقعي بود يا فقط اسلام آورده بود :

در زير به يکي از اين موارد اشاره ميکنم
در کتب اهل سنت از زبان جناب عمر چنين آمده است:

والله ما شککت منذ اسلمت الا يومئذ (روز صلح حديبيه)

(در اين متن صراحتا جناب عمر به شک در نبوت اعتراف مي نمايند)

منابع:

*المصنف عبدالرزاق ج5 ص 339- منشورات المجلس العلمي

صحيح ابن حبان ج 11 ص224- موسسه الرساله

المعجم الکبير ج 20 ص 14- مکتبه ابن تيميه

الدر المنثور ج6 ص77- دارالمعرفه

تاريخ مدينه دمشق ج 57 ص 229- دارالفکر*
--------------------------------------------------------------------
2- آيا عمر حقيقتا با جان و اموالش در راه خدا جهاد کرده است :

براي رد کردن موضوع جهاد عمر در راه خدا درباره موارد زير تحقيق کن
اعتراف عمر بن الخطاب به فرار از جنگ
فرار عمر در احد
فرار ابوبكر و عمر در جنگ خيبر
ناراحتي رسول خدا (ص) از فرار ابوبكر و عمر
فرار عمر در جنگ حنين

براي کسب اطلاعات بيشتر و ديدن منابع نيز به آدرس زير مراجعه کنيد :

http://www.valiasr-aj.com/lib/mohammd/01.htm#_13

------------------------------------------------------------------------------
حالا خودت بشين و با عقل و منطق و بدون تعصب فکر کن که آيا عمر ايمان واقعي داشته ؟ آيا حقيقتا در راه خدا جهاد کرده ؟ آيا اين آيه واقعا درباره عمر صدق ميکنه؟
بعد بيا مارو متهم به اهانت کن مگه اين منابع از کتابهاي خودتون نيستن؟؟؟؟؟؟

----------------------------------------------------------------------------

الحمدلله الذي جعلنا من المتمسکين بولايت علي ابن ابيطالب عليه السلام


33 | صادق راستگو | Iran - Tehran | ١٧:١٤ - ٢٠ آبان ١٣٩٠ |
باسلام و تحيت بنظر حقير محمد بن عبدالوهاب از نظر عقلي مشكل شديد داشته است ( ديوانه بوده است ) او اصولا" خداوند متعال را بعنوان پروردگار و خالق و رب العالمين نشناخته و قبول نداشته است چرا كه بخداوند ايراد ميگيرد كه چه و چه . او در حال حاضر در دنياي برزخ پاسخگوست تا تكليفش بعدا" در بارگاه عدل الهي روشن شود اما من براي كساني كه از او پيروي كرده اند و تا بامروز دين را با قرائت او تبليف ميكنند متاسفم به همين دليل است كه به راحتي و سهولت در دام انگليس و آمريكا و صهيونيست گرفتار شده اند و آنقدر دگم و بيسواد و جاهل هستند كه حتي حاضر نميشوند به منابع و كتب علمي خودشان مراجعه تا شايد راه گريزي برايشان باز شود . ( هر چند قرآن مجيد بصراحت ميفرمايند چشمها و گوشهاي آنان را بسته تا نتوانند ) والسلام
34 | مارياطاهري | | ٢٠:١٠ - ٢٤ آذر ١٣٩٠ |
نظرم درباره وهابيت به کلي تغييرکرد!ممنونم که مراآگاه کرديد.
35 | احمد فيصل | Afghanistan - Kabul | ١٣:٣٥ - ٢٦ دي ١٣٩٠ |
اول سلام : من کدام نظر ندارم چرا که اين نظر هاي شما همه بي اساس است ونميخواهم مثل شما جاهلان نظر بدهم فقط همين قدر مي گويم: لعنت خدا و رسولش بر شما که شما در باره بهترين امت محمد(ص) ابوبکر و عمر(رض) اينگونه سخن مي زنيد . ايا شما نمي دانيد که عمر( رض) داماد علي)(رض) بود اگر عياذبالله عمر(رض) شخص بدي مي بود علي(رض) دخترش را درعقد نکاحش مي اورد . ويا اگر ابوبکر(رض) عياذبالله شخص بد مي بود ايا پيامبر(ص) دخترش را در عقد نکاح خويش در مي اورد . پس شما دروغگويان لعين مرتد به کدام حق در باره چنين شخصيتها سخنان بد را بکار مي بريد. مرگ بر شما

پاسخ:
با سلام
دوست گرامي
در خصوص ازدواج عمر با ام كلثوم با اين آرس مراجعه كنيد
و درباره ازدواج پيامبر صلي الله عليه وآله با دختر ابوبكر نيز به اين آدرس رجوع كنيد
موفق باشيد
گروه پاسخ به شبهات
36 | گ | | ١٢:٥٢ - ٢٨ بهمن ١٣٩٠ |
نام و نام خانوادگي: نور - تاريخ: 15 فروردين 89 - 00:00:00 بسم الله الرحمن الرحيم أَلَا لِلَّهِ الدِّينُ الْخَالِصُ وَالَّذِينَ اتَّخَذُوا مِن دُونِهِ أَوْلِيَاء مَا نَعْبُدُهُمْ إِلَّا لِيُقَرِّبُونَا إِلَى اللَّهِ زُلْفَى إِنَّ اللَّهَ يَحْكُمُ بَيْنَهُمْ فِي مَا هُمْ فِيهِ يَخْتَلِفُونَ إِنَّ اللَّهَ لَا يَهْدِي مَنْ هُوَ كَاذِبٌ كَفَّارٌ (3) آگاه باشيد كه دين خالص از آن خداست، و آنها كه غير خدا را اولياى خود قرار دادند و دليلشان اين بود كه: «اينها را نمى‏پرستيم مگر بخاطر اينكه ما را به خداوند نزديك كنند»، خداوند روز قيامت ميان آنان در آنچه اختلاف داشتند داورى مى‏كند; خداوند آن كس را كه دروغگو و كفران‏كننده است هرگز هدايت نمى‏كند! (3) سوره مباركه زمر وَيَعْبُدُونَ مِن دُونِ اللّهِ مَا لاَ يَضُرُّهُمْ وَلاَ يَنفَعُهُمْ وَيَقُولُونَ هَـؤُلاء شُفَعَاؤُنَا عِندَ اللّهِ قُلْ أَتُنَبِّئُونَ اللّهَ بِمَا لاَ يَعْلَمُ فِي السَّمَاوَاتِ وَلاَ فِي الأَرْضِ سُبْحَانَهُ وَتَعَالَى عَمَّا يُشْرِكُونَ (18) آنها غير از خدا، چيزهايى را مى‏پرستند كه نه به آنان زيان مى‏رساند، و نه سودى مى‏بخشد; و مى‏گويند: «اينها شفيعان ما نزد خدا هستند!» بگو: «آيا خدا را به چيزى خبر مى‏دهيد كه در آسمانها و زمين سراغ ندارد؟!» منزه است او، و برتر است از آن همتايانى كه قرار مى‏دهند! (18) سوره مباركه يونس
37 | احمد | | ٢١:٠٦ - ٢٨ بهمن ١٣٩٠ |
اومدي يك ايه رو گرفتي وبراساس اون مناظره طرح ميكني
38 | ياس@ | | ٠١:١٠ - ٠٨ اسفند ١٣٩٠ |
جناب بيخيال تو اصلا ارزش بحث و مناظره کردن نداري. شما وهابيها کلا راه رو اشتباه اومدين لعنة الله علي قوم ظالمين. اللهم عجل لوليک الفرج
39 | غضنفري | | ١٧:٣٨ - ٠٨ اسفند ١٣٩٠ |
من نميدونم اگه اين وهابيها كه خودشون را سني معرفي ميكنن پس چرا توسل را شرك ميدونن زيرا اهل سنت توسل به ابوبكر را حتي بالاتر از توسل به پيامبر(صل الله عليه وآله وسلم ) ميدونن مثلا يافعي در روض الرياحين از ابوبكر نقل ميكنه :روزي درمسجد نشسته بوديم.مرد كوري وارد شد,او را مقابل پيامبر(ص)نشانديم آن مرد گفت چه كسي بخاطر حب پيامبر(صل الله عليه وآله وسلم )حاجت مرا برآورده ميكند؟من پرسيدم حاجتت چيست؟گفت مقداري غذا.پس مقداري غذا به او دادم .باز گفت چه كسي بخاطر حب پيامبر (باصل الله عليه وآله وسلم )با دخترم ازدواج ميكند؟ بازهم من قبول كردم(اخلاص ودوستي راببين كه بخاطر حب پيامبر(صل الله عليه وآله وسلم )چه فداكاريها كه نكرده؟!!!!!!<البته درمسجد وبيرون ازميدان جنگ فراموش نشود>) بار ديگر درخواست كرد ميخواهم بخاطر دوستي باپيامبر صل الله عليه وآله وسلم دستم را درميان ريش ابوبكر قرار دهم پس من برخواستم و بخاطر دوستي در راه پيامبر(صل الله عليه وآله وسلم ) ريشم رادردستش گذاردم كه مردكور ريشم را گرفت وگفت خدايا به احترام اين ريش سفيدابوبكر چشمم را بينا كن كه ناگهان چشمانش بيناشد وبلافاصله جبرئيل نازل شدو سلام پروردگار را به پيامبر(صل الله عليه وآله وسلم ) رساند و گفت خداي بزرگ ميفرمايد به عزت وجلالم سوگند اگر هر فرد كوري مرا به ريش ابوبكر قسم بدهد بينايي اش را به اوميدهم وهيج كوري را روي زمين باقي نميگذارم!!!البته ساختگي بودن اين روايت اظهر من الشمس است و نشانگر حماقت ودشمني راوي با پيامبر صل الله عليه وآله وسلم ميباشد كه ميخواهد با تراشيدن كرامتي براي يك فرد ارزش. پيامبر اكرم صل الله عليه وآله وسلم را تمام اين هستي بخاطر وجود شريف او و اهلبيت پاكش عليهم السلام آفريده شده را كم كند كه زهي خيال باطل آدرس:قسطلاني در مواهب ج2صفحه28 از يافعي نقل ميكند---حاشيه العرائس اثرثعلبي ص443 چاپ سعيديه مصر ببين كرامت واحترام اين ريش را تا كجا بالا برده اند جاييكه پيامبر حضور دارند يك مرد كورباطن مياد به ريش ابوبكر متوسل ميشه (در حاليكه پيامبر اكرم صل الله عليه وآله وسلم آنجا حضور داشته اند و به فرض محال كه روايت را صحيح بدانيم چشم دل آن مرد كور بوده)جالبه كه ميگه ريش سفيد. حالا از كجا ديده نميدونم!!!!!!حالا آقايون مفتيان اعظم وهابي (بن باز وآل شيخ شما كه هر دوتاتون مسخ شدين وچشم ظاهر وباطنتون كوره)چرا به اين ريش متوسل نشديد؟آخه براي گمراه كردن مسلمونا چقدر تناقضگويي؟!! يه بام وچند هوايي هم حدي داره هرجا واقعييات مسلم دين(توسل زيارت پيامبر صل الله عليه وآله وسلم و اولياو.... ) براشون نفعي داشته باشه قبول دارن هر جا به ضررشون باشه رد ميكنند وهزار جور تهمت به شيعه ميزنن واقعا دين را كردن بازيچه و وسيله رسيدن به دنياشون. اميدوارم آقاوسرورمان بيان ودين ودنيا را از لوث وجود وهابيها وديگر دشمنان اسلام پاك كنند ان شا’الله
40 | nagra | | ٢١:٥٧ - ١٣ ارديبهشت ١٣٩١ |
به نام خدا خواهش ميکنم اين قدر به همديگر توهين نکنيد آدم هميشه جايز خطا براي همين هرگز کسي که اشتباه ميکنه با آدم کلا بردار يکي نيست متسفانه ما به جاي اينکه به مشترکانمان قوت دهيم اونارو با اختلافاتمون چال ميکنيم خدا جاي حق نشسته و هر کسي رابه اندازه لياقتش هدايت ميکنه و به اندازه بديهاش گمراه ميکنه براي همين ما هميشه اختلاف داريم با آرزوي هدايت جميع انسان ها والسلام
  بعدی [1] [2]  
* نام:
* پست الکترونیکی:
* متن نظر :
  

آخرین مطالب
پربحث ترین ها
پربازدیدترین ها