آيا هيچ يك از شما كوچك ترين زحمتي به خود داده كه اين جنايت را محكوم كند؟! و يا شايد علت عدم محكوميت شما اين است كه منتظر خراب شدن اين حرم مقدس هستيد؟!
به گزارش شيعه آنلاين، شنيده شده كه شركت "ايرانسل" چند روز پيش مسابقه اي برگزار كرده و در آن مطالبي درباره "عمر بن خطاب" خليفه دوم اهل سنت بيان كرده كه به مذاق آنان خوش نيامده است.
در واكنش به اين اقدام ايرانسل، بسياري از ائمه جماعت اهل سنت ايران و از جمله "مولوي عبدالحميد" امام جمعه مسجد مكي زاهدان كه مي توان او را سرشناس ترين چهره اهل سنت در ايران دانست، در خطبه نماز جمعه اين هفته خود، به انتقاد از ايرانسل پرداخته و اعتراض خود نسبت به اين مسأله را نشان دادند.
اين اهل سنت همچنين در رسانه هاي خود و در برخي صفحاتشان در سايت هاي اجتماعي و وبلاگ هاي خود در فضاي مجازي، به جوسازي عليه ايرانسل پرداخته اند.
در اين مطلب قصد بررسي درستي يا نادرستي اقدام شركت ايرانسل را نداريم بلكه فقط مايليم چند سوال از اهل سنت ايران بكنيم. آيا در همان روزي كه داد و فرياد و اعتراض عليه ايرانسل را انجام داديد، خبر حمله دوستانتان و برادرانتان در سوريه به حرم عقيله بني هاشم، حضرت زينب كبري سلام الله عليها در سوريه را نشنيديد؟!
بدون شك اين خبر به گوشتان رسيد. آيا هيچ يك از شما كوچك ترين زحمتي به خود داده كه اين جنايت را محكوم كند؟! و يا شايد علت عدم محكوميت شما اين است كه منتظر خراب شدن اين حرم مقدس هستيد؟!
برادرانتان پيش از اين نيز در شهر سامراء در شمال عراق حرم مطهر امامين عسكريين عليهما السلام را منفجر كردند. در سوريه هم قبر صحابي جليل القدر "حجر بن عدي" را شكافته و پيكر او را ربودند. در مصر به خانه شيخ عظيم الشأن "حسن شحاته" حمله كرده و بعد از آتش زدن خانه اش، او را به همراه سه تن ديگر از شيعيان در خيابان ها كشانده و به شهادت رساندند. در پاكستان هم هر چند هفته يك بار به مسجد شيعيان در مناطق مختلف حمله كرده و تعداد از شيعيان را به شهادت رسانده و تعداد ديگري را نيز زخمي مي كنند.
در بيشتر اين جنايت ها، شما سكوت كرده و يا بعد از گذشت چند روز از وقوع جنايت، وقتي مي بينيد بيشتر شخصيت ها از كشورهاي مختلف جهان جنايت رخ داده را محكوم كردند، آن وقت زبان گشوده و به خود زحمت مي دهيد كه با يك محكوم كردن خشك و خالي از خجالت شيعيان در آييد. پس چگونه به خود اجازه مي دهيد به چنين جنجال آفريني بپردازيد؟!
در واكنش به اين اقدام ايرانسل، بسياري از ائمه جماعت اهل سنت ايران و از جمله "مولوي عبدالحميد" امام جمعه مسجد مكي زاهدان كه مي توان او را سرشناس ترين چهره اهل سنت در ايران دانست، در خطبه نماز جمعه اين هفته خود، به انتقاد از ايرانسل پرداخته و اعتراض خود نسبت به اين مسأله را نشان دادند.
اين اهل سنت همچنين در رسانه هاي خود و در برخي صفحاتشان در سايت هاي اجتماعي و وبلاگ هاي خود در فضاي مجازي، به جوسازي عليه ايرانسل پرداخته اند.
در اين مطلب قصد بررسي درستي يا نادرستي اقدام شركت ايرانسل را نداريم بلكه فقط مايليم چند سوال از اهل سنت ايران بكنيم. آيا در همان روزي كه داد و فرياد و اعتراض عليه ايرانسل را انجام داديد، خبر حمله دوستانتان و برادرانتان در سوريه به حرم عقيله بني هاشم، حضرت زينب كبري سلام الله عليها در سوريه را نشنيديد؟!
بدون شك اين خبر به گوشتان رسيد. آيا هيچ يك از شما كوچك ترين زحمتي به خود داده كه اين جنايت را محكوم كند؟! و يا شايد علت عدم محكوميت شما اين است كه منتظر خراب شدن اين حرم مقدس هستيد؟!
برادرانتان پيش از اين نيز در شهر سامراء در شمال عراق حرم مطهر امامين عسكريين عليهما السلام را منفجر كردند. در سوريه هم قبر صحابي جليل القدر "حجر بن عدي" را شكافته و پيكر او را ربودند. در مصر به خانه شيخ عظيم الشأن "حسن شحاته" حمله كرده و بعد از آتش زدن خانه اش، او را به همراه سه تن ديگر از شيعيان در خيابان ها كشانده و به شهادت رساندند. در پاكستان هم هر چند هفته يك بار به مسجد شيعيان در مناطق مختلف حمله كرده و تعداد از شيعيان را به شهادت رسانده و تعداد ديگري را نيز زخمي مي كنند.
در بيشتر اين جنايت ها، شما سكوت كرده و يا بعد از گذشت چند روز از وقوع جنايت، وقتي مي بينيد بيشتر شخصيت ها از كشورهاي مختلف جهان جنايت رخ داده را محكوم كردند، آن وقت زبان گشوده و به خود زحمت مي دهيد كه با يك محكوم كردن خشك و خالي از خجالت شيعيان در آييد. پس چگونه به خود اجازه مي دهيد به چنين جنجال آفريني بپردازيد؟!
اگر عمري ها مي خواستن از حق دفاع کنند و از جنايات ذکر شده در بالا و جنايات فراوان در طول تاريخ اسلام در حق پيامبر(ص) و اهل بيت عليهم السلام و شيعيانشان اعلام برائت کنند که مجبور ميشدن اول از ظالميني که مرتکب اين اعمال شدن يعني خلفاشون و بعضي اصحاب اظهار برائت کنند و اين يعني از مذهبشون دست بکشند پس اين امر نشدني هستش چون آدمي که مهر ظالم و جائر تو دلش هست و از او تبعيت ميکنه نميتونه که از ظلم و جنايت اعلام برائت بکنه و طبق معمول در سدد انکار و يا توجيهش بر مياد! همونطور که ظلم و مخالفت خلفا با پيامبر (ص) در ماجراي حديث قرطاس و فرار از جنگها و بي احتراميهاشون و مخالفتهاي شديد و علني با حجت خدا در مثلا صلح حديبيه و ظلمشون در حق حضرت علي(ع) و فاطمه زهرا(س) و حتي ظلم اصحاب و جنگ و قتل همديگر و قيام عليه حضرت علي (ع)امام زمانشان رو منکر ميشن يا در سدد توجيه اين اعمال شنيع و ظلم آشکار بر ميان